alexinno Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Nu va suparati,ce tipuri de becuri imi trebuie pentru luminile de pozitie din bordul unui Cielo Sohc(cele verzi,cu capison) si pentru cele de la semnalizare stanga-dreapta din bord?Multumesc! Link to comment
bella Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Aici s-a discutat despre becurile din bord. Lectura placuta "> Link to comment
alexinno Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 E ok,dar cele de la semnalizare stg dreapta de ce tip sunt,ca nu se pomeneste de ele?Multumesc! Link to comment
papie Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 De cand am achizitionat masina siguranta de la stopurile de frana respectiv semnalizare (si ce o mai fi) era inlocuita cu modelul ceausescu - lita de cupru. Am schimbat cu una de putrea indicata pe capacul de la tabloul de sigurante. Ok. In aproximativ 3 - 4 zile se ardea, nu stiu exact momentul, imi dadeam seama in momentul in care nu mai functiona semnalizarea. Am schimbat aceasta siguranta de cca. 3 ori (chiar cu una de putere mai mare), acelasi rezultat. Am pus din nou lita (f. subtire, nu am masurat nici grosimea nici nu am calculat ce cadere de curent ar putea suporta, dar la ochi cred ca pana in 10 - 15 A) functioneaza de cel putin 1 an. Eu zic asa: aluminiul de la sigurante are un timp mic de topire fata de cupru, deci in cazul meu cred ca ar fi vorba de o supra tensiune care apare pentru o fractiune de secunda (si aici banuiesc un releu care face arc electric prea mare in momentul aclansarii, sau un curent indus de alarma avand in vedere ca este legata la avarii). Ce parere aveti ? Link to comment
ovi_jer Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Nu este de 30A siguranta acolo? Link to comment
papie Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Este de 20 A (siguranta nr. 8 din cartea tehnica - semnalizare, abs ). Din cate imi aduc aminte am "fortat" chiar cu max. adica cu o siguranta de 30 A. Acelasi rezultat, functioneaza numai cu lita de cupru. Link to comment
dflorescu Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Verifica toate becurile de semnalizare (parca sunt 6) sa vezi daca nu cumva vreounul nu are contactele uzate si da la masa. Link to comment
covasna Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Buna ziua , Posesor Cielo 1996 . Nu mai pot porni pentru ca in momentul cand pun contactul imi arde siguranta de pe ciruitul pompei . In localitatea unde locuiesc nu exista un service specializat asa ca nu stiu cum pot diagnostica defectul . A mai patit cineva asa ceva ? Multumesc ! Link to comment
ovi_jer Posted June 29, 2007 Share Posted June 29, 2007 Scoate releul pompei de benzina din soclu si vezi daca porneste sau se mai arde siguranta. Link to comment
Stepquint Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Salut, am vazut de dimineata ca becul de pozitie din farul stanga lumineaza mai slab decat cel din dreapta...asa trebuie sau am probleme la sigurante?..... plus ca m-am dus in spatele masinii sa vad stopurile si in stopul din stanga era doar o lumina pe pozitie...iar in dreapta mergeau doua. Scuzati-ma daca nu ma exprim prea profesionist dar incercam sa explic lucrurile exact asa cum sunt. In rest... faza scurta si faza lunga merg bine... Link to comment
papie Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 De obicei asta este manifestare de masa (minus) lipsa undeva in instalatia de iluminare. Link to comment
Lao Posted July 4, 2007 Share Posted July 4, 2007 Sau desfaci binisor capacul farului cu pricina si impingi bine bine becul de pozitie inspre fata masinii. Si eu patesc la fel din cauza ca iese soclul becului de pozitie. Pe spate ai un bec ars cred. Verifica. Link to comment
webcath0s Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ieri dimineata cand am pornit acul de la turometru a inceput sa oscileze brusc si puternic...turatia masinii ramanea constanta!!Dupa cateva oscilatii a cazut jos si nici ca a mai miscat!!!Acum cand pun contactul imi sta aprins ledul rosu de la ac..am bordul facut de Soran,dar acul tot nu se misca!La ce sa ma uit? Mentionez ca am verificat toate sigurantele. Link to comment
webcath0s Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Pai am dat ceasurile jos si am bagat mai bine mufa!Tot nu merge. Link to comment
ovi_jer Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Motorul merge normal la relanti? Nu sta turat? Link to comment
Adi_Iacob Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ceva foarte asemanator a patit cineva cu un Opel Vectra 1.6, si problema s-a dovedit a fi de la puntea de diode de la alternator, care crapase. Partea proasta a fost ca nu mai incarca bateria si sistemul de injectie papa ceva curent, s-a trezit cu bateria moarta. Merita verificat daca de la alternator mai iese tensiunea necesara incarcarii bateriei. Oricum, o punte de diode e clar mai ieftina decat un turometru. Adi Iacob Link to comment
mcrusu Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Zilele acestea mi-am prajit cu ocazia unui drum la munte garnitura de chiuloasa din cauza ventilatorului de la radiatorul de racire care functioneaza cu turatie redusa.Punandu-l pe direct ventilatorul se invarte absolut normal.Stie cineva care ar fi cauza ? Link to comment
ovi_jer Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Asa si trebuie adica sa porneasca pe treapta mica la 93 grade si la 100 pe treapta mare.La pornirea pe treapta mare se aprinde si martorul motor care indica o problema la sistemul de racire.Deci cauza arderii garniturii de chiulasa este alta. Link to comment
ovi_jer Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Daca e vorba de ardere a garniturii de chiulasa la cilindrul de linga cutia e viteze este din cauze constructive accelerata de amestescul sarac.Lichidul de racire cand a fost schimbat ultima data si cu ce marca? Link to comment
tzutzu Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 salut mi-am luat recent un cielo "97. nu-mi functioneaza butonul de dezaburire luneta si ceasul care indica benzina !poate cineva sa ma lamureasca inainte sa ma duc la un electrician. ms anticipat Link to comment
Assus Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 Cred ca tocmai am comis-o ... Am spalat zona in care se pun frunzele (langa stergatoare) si se pare ca apa a sarit si prin alte zone, cert este ca la relanti oscileaza turatia pana la 500 ture si in sarcina parca nu mai trage ... Credeti ca o sa-si revina sau tocmai am sticat ceva ... bobina etc Ar ajuta un reset la ECM sau alta combinatie ? Link to comment
tolin Posted July 21, 2007 Share Posted July 21, 2007 Ai distribuitor pe aprindere ? Doar acolo daca intra apa face urat motorul. Link to comment
ovi_jer Posted July 22, 2007 Share Posted July 22, 2007 Distribuitor la aprindere au decit cielo si espero. Posibil sa fi luat apa la vreo mufa de senzor sau la fisele bujiilor.Isi revine cand se evapora apa. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now