Jump to content

Recommended Posts

Nu va suparati,ce tipuri de becuri imi trebuie pentru luminile de pozitie din bordul unui Cielo Sohc(cele verzi,cu capison) si pentru cele de la semnalizare stanga-dreapta din bord?Multumesc!

Link to comment

De cand am achizitionat masina siguranta de la stopurile de frana respectiv semnalizare (si ce o mai fi) era inlocuita cu modelul ceausescu - lita de cupru. Am schimbat cu una de putrea indicata pe capacul de la tabloul de sigurante. Ok. In aproximativ 3 - 4 zile se ardea, nu stiu exact momentul, imi dadeam seama in momentul in care nu mai functiona semnalizarea. Am schimbat aceasta siguranta de cca. 3 ori (chiar cu una de putere mai mare), acelasi rezultat. Am pus din nou lita (f. subtire, nu am masurat nici grosimea nici nu am calculat ce cadere de curent ar putea suporta, dar la ochi cred ca pana in 10 - 15 A) functioneaza de cel putin 1 an. Eu zic asa: aluminiul de la sigurante are un timp mic de topire fata de cupru, deci in cazul meu cred ca ar fi vorba de o supra tensiune care apare pentru o fractiune de secunda (si aici banuiesc un releu care face arc electric prea mare in momentul aclansarii, sau un curent indus de alarma avand in vedere ca este legata la avarii). Ce parere aveti ?

Link to comment

Este de 20 A (siguranta nr. 8 din cartea tehnica - semnalizare, abs ). Din cate imi aduc aminte am "fortat" chiar cu max. adica cu o siguranta de 30 A. Acelasi rezultat, functioneaza numai cu lita de cupru. :scarpin:

Link to comment

Buna ziua ,

 

Posesor Cielo 1996 . Nu mai pot porni pentru ca in momentul cand pun contactul imi arde siguranta de pe ciruitul pompei . In localitatea unde locuiesc nu exista un service specializat asa ca nu stiu cum pot diagnostica defectul . A mai patit cineva asa ceva ?

Multumesc !

Link to comment

Salut, am vazut de dimineata ca becul de pozitie din farul stanga lumineaza mai slab decat cel din dreapta...asa trebuie sau am probleme la sigurante?..... plus ca m-am dus in spatele masinii sa vad stopurile si in stopul din stanga era doar o lumina pe pozitie...iar in dreapta mergeau doua. Scuzati-ma daca nu ma exprim prea profesionist dar incercam sa explic lucrurile exact asa cum sunt. In rest... faza scurta si faza lunga merg bine...

Link to comment

Sau desfaci binisor capacul farului cu pricina si impingi bine bine becul de pozitie inspre fata masinii. Si eu patesc la fel din cauza ca iese soclul becului de pozitie.

 

Pe spate ai un bec ars cred. Verifica.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ieri dimineata cand am pornit acul de la turometru a inceput sa oscileze brusc si puternic...turatia masinii ramanea constanta!!Dupa cateva oscilatii a cazut jos si nici ca a mai miscat!!!Acum cand pun contactul imi sta aprins ledul rosu de la ac..am bordul facut de Soran,dar acul tot nu se misca!La ce sa ma uit? Mentionez ca am verificat toate sigurantele.

Link to comment

Ceva foarte asemanator a patit cineva cu un Opel Vectra 1.6, si problema s-a dovedit a fi de la puntea de diode de la alternator, care crapase. Partea proasta a fost ca nu mai incarca bateria si sistemul de injectie papa ceva curent, s-a trezit cu bateria moarta. Merita verificat daca de la alternator mai iese tensiunea necesara incarcarii bateriei. Oricum, o punte de diode e clar mai ieftina decat un turometru.

Adi Iacob

Link to comment

Zilele acestea mi-am prajit cu ocazia unui drum la munte garnitura de chiuloasa din cauza ventilatorului de la radiatorul de racire care functioneaza cu turatie redusa.Punandu-l pe direct ventilatorul se invarte absolut normal.Stie cineva care ar fi cauza ?

Link to comment

Asa si trebuie adica sa porneasca pe treapta mica la 93 grade si la 100 pe treapta mare.La pornirea pe treapta mare se aprinde si martorul motor care indica o problema la sistemul de racire.Deci cauza arderii garniturii de chiulasa este alta.

Link to comment

Daca e vorba de ardere a garniturii de chiulasa la cilindrul de linga cutia e viteze este din cauze constructive accelerata de amestescul sarac.Lichidul de racire cand a fost schimbat ultima data si cu ce marca?

Link to comment

salut mi-am luat recent un cielo "97. nu-mi functioneaza butonul de dezaburire luneta si ceasul care indica benzina !poate cineva sa ma lamureasca inainte sa ma duc la un electrician. ms anticipat

Link to comment

Cred ca tocmai am comis-o ... Am spalat zona in care se pun frunzele (langa stergatoare) si se pare ca apa a sarit si prin alte zone, cert este ca la relanti oscileaza turatia pana la 500 ture si in sarcina parca nu mai trage ...

 

Credeti ca o sa-si revina sau tocmai am sticat ceva ... bobina etc Ar ajuta un reset la ECM sau alta combinatie ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...