iso Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Stie cineva la ce cuplu se string "capacele"--lagar la axele cu came la 1,5 DOHC ? Eu nu am gasit in cartea de service nimic clar despre asta ... Sau daca nu este un cuplu de stringere specific la shuruburile alea macar o idee cum se pot stringe "corect" ... Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Sa nu imi spui ca ai desfacut motorul? .La 25 Nm se string. Link to comment
iso Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 Ma pregatesc sa'l desfac ... sa schimb tachetii . Am totul pregatit , Simbata il "operez" . Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Cati km are motorul si ce ulei ai folosit? Link to comment
iso Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 55kkm la bord , chestia nu'i atit de grava problema mai mare e la mine ... Eu am folosit Valvoline 10w40 din pacate numai in ultimii 10kkm adica de cind am cumparat'o . Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Eu zic ca e prea devreme si e pacat de motor sa il desfaci asa de tinar. Schimba uleiul si treci pe castrol softec txt 5W40 si nu umbli la el 2-300.000 km. Cand bat la rece sau la cald? Link to comment
iso Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 La rece ... e unu al naibi de galagios . Cind e cald n'ai treaba cu el . Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Eu zic ca de la ulei care e prea gros la temperaturi scazute si deaia bate. Am patit-o si eu intro iarna cand am pus ulei mai ieftin cu gandul ca il schimb la 5000 km si dupa 2000 batea ca un diesel la rece. Link to comment
iso Posted March 3, 2005 Author Share Posted March 3, 2005 Oricum am sa fac operatiunea , lucrat cu grija si atentie e ca nou . ... a si la mine in garaj mai putin de 5 grade C nu am avut , de obicei am in jur de 10 grade C ... uleiul e curat , carterul e curat ... Link to comment
ovi_jer Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Sant convins ca o sa faci operatiunea pentru ca vad ca deja ai achizitionat piesele. Pai e normal sa fie curat la gpl.Si la 10 k km arata ca nou pe gpl dar nu mai are calitatile de ungere. Eu cred ca era ma bine sa incerci cu un ulei bun prima data si daca nu se remedia sa faci mutarea. Deja ai dat pe piese cat pentru 3 schimburi de ulei castrol txt Link to comment
iso Posted March 5, 2005 Author Share Posted March 5, 2005 ... mda , azi am executat operatiunea impreuna cu doi prieteni cu mai multa experienta decit mine si totul pare sa fie ok --- pentru ca nu am avut timp s'o mai shi plimb ... mashina fireste . Am descoperit care era cauza coshmarurilor mele ... un singur mic "compensator hidraulic" cu o evidenta uzura , mai mare decit a celorlalti , prezenta semne de gripare . Am verificat daca traseele de ungere tacheti axe cu came si nu sint infundate ca masura preventiva . Operatiunea cea mai grea a fost punerea la punct a curelei de distributie . S"> La "prima" pornire tachetii s'au "amorasat" in aprox 5 sec , minunat zic eu avind in vedere ca mashina n'a mai fost pornita de o saptamina . Link to comment
ovi_jer Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 E bine ca sa rezolvat.Acum ar fi cazul sa treci pe ulei adevarat sa nu mai ai probleme pe viitor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now