dannek Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 o parte din colegii mei au masini daewoo(espero, nubira) si pentru ca ele consuma cam multa benzina ne intrebam daca se poate pune motoare diesel pe aceste masini, daca cineva a incercat macar teoretic asa ceva. normal ar trebui sa mearga motoare de opel Link to comment
ovi_jer Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Atit timp cat motorul masinii merge bine nu se merita scimbarea.Teoretic merge un ecotec de la opel dar sant slabute ca motoare . Link to comment
Esperatul Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 (edited) Dar ca acte, omologare , RAR ca sa schimbi un motor ce trebuie sa faci, stie cineva? Edited March 4, 2005 by Wichedcoder Link to comment
ovi_jer Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 De obicei firma care monteaza motorul se ocupa de omologarea la RAR. Motorul trebuie sa fie din acelasi an cu motorul masinii sau mai nou. Link to comment
expero 16V Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Un prieten excentric de al meu , dupa ce a schimbat doua motoare la golf ( un 1.8 si un Gti) , s-a hotarat sa-i puna al treilea motor Tdi . Ca asta e mai rezistent si nu-l face muci asa de repede . Si-a adus din Germania un motor , mai avea o caroserie tot din Germania si a facut schimbarea respectiva . Vreau sa va spun ca masina pe benzina nu e conceputa sa suporte motoprul diesel.N-are antifonare speciala , n-are suporti speciali , modelul de prindere al lor e altul , tobele is altele si f.multe alte inadvertente . Acu' daca nu va deranjeaza sa transformati espero intr-un tractoras in care o sa miroasa a autobuz si o sa va vibreze la relanti ca si cand esti la arat pe camp e treaba voastra . Insa daca voiat motor tdi pe alrta masina diesel intelegeam . Dar n-o sa faceti niciodata dintr-o masina poe benzina una diesel ca la mama ei.Pt.ca nu-i conceputa asa . Sfatul meu e sa vindeti masinile alea elegante si sa va luati un tractoras diesel pt.ca ceea ce vreti n-o sa reusitit niciodata . Link to comment
BogdanG Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Aici subscriu la ce a zis Expero 16v ,o masina diesel este altfel conceputa decit una pe benzina de EX .cind ceri piese pt mai toate masinile care au si diesel te intreaba vinzatorul ce model diesel sau benzina . Eu mi-am pus pe Golf 1 benzina un motor de 1.6 original de golf ,aceleasi prinderi aparent aceeasi masina dar dupa 50.000 km a inceput sa sa faca bucati sa vibreze bordul etc si cercetind am constatat urmatoarele : modelul diesel are in plus un bord mai rigid cu 4 prinderi in loc de 3 (la benz) ,pe plafon are doua ranforsari metalice in loc de una la benzina ,tobele sunt mai elastice la diesel ,si amortizoarele au cursa mai lunga ,asta e ce am observat eu la golf 1 cind am facut recarosare acum 5 ani ,masina merge si acum dar dupa ce dupa doi ani de la carosare am sesizat zgomotele in plus si am luat de la un prieten tot cu golf 1 tot lantul de tobe , ranforsarile de la plafon si amortizoarele care erau mai lungi cu 2 cm acum dupa inca 60.000 km nu mai face zgomote dar mai am de isonorizat motorul ,problema mare pt ca golful 1 nu a avut asa ceva decit in interior iar de la golf 2 in sus mai exista o isonorizare si pe partea exterioara spre motor . Tragind linie as mai cumparat un golf 1 diesel cu banii de pe motor +cutie + modificari ulterioare ,iar consumul nu mai este justificat 6.8 % in buc la 28.000 lei motorina acum . Daca as fi vindut golful atunci si as mai fi pus diferenta care a fost cam de 1000$ mi-as fi luat un tico SH si as fi avut acelasi consum . Concluzie nu merita . PS> un passat 1.9 tdi 90cp din 1996 consuma tot 6.8 L /100km Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now