adrianmataru Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Am un matiz a carui baterie se descarca dupa o perioada de zile ,cand nu se porneste,cred ca exista un consumator,tin sa precizez ca bateria este noua schimbind-o pe cea care facea aceleasi probleme. Va multumesc anticipat Link to comment
tolin Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Masoara cu ajutorul unui ampermetru consumul de curent cu motorul nepornit. Link to comment
mariustotel Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Alarma, casetofon (cd player) in stand-by, bateriei de matiz nu ii trebuie mult Link to comment
TBird Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Sincer eu unul nu cred ca se consuma bateria asa repede. Poti sa precizezi mai exact cam in cate zile ? Este posibil sa ai vre-un scurt pe undeva... sau verifica sa nu uiti plafoniera deschisa, cd player-ul banuiesc ca nu il lasi.. si de la alarma in stand by cred ca este exclus. Link to comment
Myg Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Verifica tensiunea pe baterie, cu motorul oprit de aproximativ o ora, trebuie sa ai intre 12,7v si 12,9v, iar cu motorul pornit, fara consumatori in functie, trebuie sa ai 14,4v. Cred ca alternatorul tau nu incarca. Daca dai mai multe datalii poate reusim sa te ajutam. Link to comment
crysis_fanatic Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Buna ziua! am uitat faza lunga pornita si cam in 1,5 h mi s-a terminat bateria am lasat-o cu un redresor cam 1 h maxim si s-a incarcat , am ajuns cu ea acasa fara nici o problema; Intrebarea mea este : trebuie sa fiu mai atent la baterie sa nu se descarce din nou sau alte probleme de genul acesta ? Mentionez ca am alarma , si radio cd (il tin cu fatada scoasa) Va multumesc aniticipat! Link to comment
dmitheone Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 care este valoarea maxima pt consumatori in stand by(alarma,casetofon) Link to comment
Dr.L Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 Poate fi si mai mare,alarma fiind marea consumatoare Daca folosesti masina macar 1 data pe saptamana,tot porneste (cu 100mA consum) Ca nu e bine sa consume atat e alta treaba,dar asta cred ca depinde de cat de ieftina e alarma Link to comment
Wolfman Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 50 mA consum in stand-by este valoarea maxima admisa la verificarea masinii pt. a obtine garantie pt. o baterie nou cumparata; la nici o masina, de-a lungul timpului, n-am avut consum mai mare de 30 mA. Insa, daca nu pornesti masina mult timp si o utilizezi doar in oras (porniri dese si km putini) o baterie se poate descarca si in timp scurt (depinde foarte mult de temperatura exterioara, amperajul bateriei, etc.) Link to comment
crysis_fanatic Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 (edited) O sa fac cat de curand un drum mai lung prin afara Bucurestiului ca sa se poata incarca mai bine bateria . Cat credeti ca va mai rezista bateria avand in vedere ca am masina de 4 ani ? mentionez ca pana acum 1 luna nu am avut radiocd ci doar alarma; si acum cateva zile am lasat faza lunga pornita timp de 1,5 h maxim si sa descarat bateria suficient cat sa nu mai pot sa pornesc motorul ulterior am incarcat-o cu un redresor timp de 45 de min max. Edited July 17, 2009 by crysis_fanatic Link to comment
Myg Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 O sa fac cat de curand un drum mai lung prin afara Bucurestiului ca sa se poata incarca mai bine bateria . Cat credeti ca va mai rezista... acum cateva zile am lasat faza lunga pornita timp de 1,5 h maxim si sa descarat bateria suficient cat sa nu mai pot sa pornesc motorul ulterior am incarcat-o cu un redresor timp de 45 de min max. Verifica nivelul electrolitului in baterie, daca este cu intretinere, si incarca bateria pe redresor cateva ore. Sigur te mai tine cel putin pana la iarna, daca nu mai lasi pornita faza lunga. De ce faza lunga si nu faza scurta? Link to comment
antidacie Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Salutare.. intru si eu in discutie.. am cumparat de currand o baterie caranda si am avut o mare surpriza!la nici o luna dupa ce am cumparat-o ma trezesc ca nici dupa o saptamana nepornita nu a mai vrut sa mai porneasca!am dus-o la garantie au reincarcat-o si ieri am luat-o!Am verificat inca o data si eu acel consum al consumatorilo in gol si oscila intre 0,06 si 0,07... din ce spuneti voi as avea cam dublu.. Am si alarma black window si casetofon pe masina.tin sa precizez ca inaininte de aceasta baterie am avut o alta baterie care avea si borna rupta apoi turnata si nu am avut aceasta problema!Pot face ceva? Link to comment
Myg Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Salutare... nu am avut aceasta problema!Pot face ceva? Veri8fica tensiunea de incarcare , la relanti fara consumatori si la 2000 rot/min, tot fara consumatori. Link to comment
antidacie Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 incarca in paramatri normali adica 14,2 pe mine ma intereseaza daca totusi acei 0.07 amperi sunt cam mult sau nu?O sa incerc sa deconectez alarma si casetofonul sa vad cu cat scade aceasta valoare Link to comment
tolin Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 (edited) Pai, fa si tu un calcul: 35 Ah/ 0,07A = 500 h < 21 zile de nepornire, in cazul ideal, baterie full incarcata (12,9V in gol). Daca ti se descarca mult mai repede, inseamna ca nici nu se prea incarca in mers. Deci, ori e prastie bateria, ori e defecta incarcarea. Cert este ca asta nu se rezolva stand de vorba pe forum. Edited July 18, 2009 by tolin Link to comment
antidacie Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 (edited) Revin si eu cu masuratorile si cu ce am observat!Am acum un cosumator de 0.05 care este casetofonul!Daca scot alimentarea casetofonului nu mai imi apare ca am nici un consumator.Este mult pt un casetofon? Tensiunea era acum undeva la 12,58 v Edited July 19, 2009 by antidacie Link to comment
Myg Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Revin si eu cu masuratorile... Tensiunea era acum undeva la 12,58 v Ai 12,58v pe baterie cu motorul oprit. Te axezi pe consumul casului, care este neglijabil, dar nu faci masuratori cu motorul pornit, cu si fara consumatori (faruri, ventilatie, etc ). Eu cred ca tensiunea de incarcare nu este buna. Link to comment
antidacie Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 tensiunea de incarcare fara consumatori este de 14.2v sigur nu am prb cu incarcarea!cred ca bateria asta are probleme! Link to comment
Wolfman Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Eu mai degraba as crede ca ai un regim de deplasare cu porniri dese, preponderent urban, in care bateria nu are timp sa se incarce 100%... Link to comment
Den Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Daca ai tensiunea aia pe baterie cu motorul oprit..problema e la baterie.Cam aceeasi tensiune am eu pe baterie defecta.Eu mergeam cu ea zilnic..nu stiu daca se descarca. Link to comment
Myg Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 tensiunea de incarcare fara consumatori este de 14.2v sigur nu am prb cu incarcarea!cred ca bateria asta are probleme! Posibil sa ai probleme cu alternatorul doar in sarcina; verificarile nu se fac in salturi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now