Dumitru Cristian Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Hai Salex cu MOSu, ce face?!? L-a luat somnu la vopsitorie? Link to comment
Salex Posted November 11, 2009 Author Share Posted November 11, 2009 (edited) Pai as putea spune ca MOS-ul a adormit putintel . Respectiv mi-a murit bateria. Initial am fost putin cam mirat, dupa ce am completat cu aproape 500ml apa mi-a trecut mirarea. Asta e, comoditatea se plateste. Am tinut-o vreo 2 zile pe redresor, degeaba. Doar 3 din cele 6 celule dau semne de viata, restul nici gind sa bolboroseasca. Deci, alta. Astazi i-am gasit si viitoarea baterie, un Bosch Silver Plus S5. O alta achizitie, tot neprevazuta, a fost parbrizul. Cind m-am apucat sa montez piesele MOSului am descoperit o crapatura de cca. 10 cm in coltul dreapta sus. Ieri a fost montat un parbriz identic cu cel original. Deocamdata imi pare rau de vechiul parbriz Pilkington care avea doar 1 an si 1 luna, ramine sa vedem cum se va comporta cel nou. In momentul acesta MOSul este complet inchegat, lucrez singur, avansez destul de lent. In plus, am avut o pauza de lucru de vreo 2-3 saptamini, urgente neprevazute ... desigur Astazi i-am montat ultimele elemente: spoilerul fata, spoilerul spate si aparatorile de noroi. Multa vreme mi-a luat jupuirea foliilor si spalarea geamurilor de adeziv. Initial am folosit Nitrodiluant, functioneaza minunat insa nenoroceste miinile. Astazi am incercat alcool etilic tehnic de 80* si am fost foarte suprins sa constat ca merge f. bine. Nu la fel de bine ca nitrodiluantul insa nu ataca la fel de rau pielea. Vi-l recomand cu incredere. Cred ca ala de 90* este si mai eficient. Am inlocuit 3 usi, cele fata si dreapta spate. Fara a le testa inainte, s-au potrivit perfect. Ma asteptam la asta, doar de aia nici nu le-am mai testat . Am inlocuit totusi cablajul electric la usile fata, masina donatoare fiind de UK. Toate usile au fost "ingreunate" prin aplicarea de Aluband. Peste Aluband am lipit un izolator termic si fonic de 10mm de tip Kaimanflex. De acelasi tratament a beneficiat portbagajul si aripile spate. Feeling-ul nu poate fi descris, e ... de nedescris Mai am de pus cablajele electrice la usile din dreapta. Dintr-o eroare de ... greseala, am scos cablajul usii din spate, desi nu era necesar. Din pacate, niste probleme de sanatate (ale lui subsemnatu') ma impiedica sa finalizez operatiunea saptamina aceasta ("> . Simbata oricum voi merge la munca, insa nu cred ca voi reusi tot ce mi-am propus. Deci ... versiunea finala, de-abia saptamina viitoare. Pina atunci, niste preview-uri: Edited November 11, 2009 by Salex Link to comment
Costi VLN Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Felicitari pt inaintarea lucrarii.Intradevar e nevoie de timp,bani si putere de munca.Cunosc semntimentul,l-am trait pe propria piele.Multa bafta in continuare. Link to comment
Salex Posted November 11, 2009 Author Share Posted November 11, 2009 (edited) Am uitat sa mentionez ca am schimbat (sau sint in curs de schimbare) toate glisierele usilor. Unele aratau f. rau (ruginite ca naiba) altele ... disparusera cu totul (tot din cauza ruginei). Vreo 3 arata bine insa vor fi si ele schimbate, oricum le-am luat. Am mai facut ceva si nu am amintit: usile, pragurile si portbagajul au beneficiat de un tratament cu ceara profi. Lasind la o parte protectia impotriva apei, miroase suspect de bine . Merci velican_costi, nu mai am mult Edited November 11, 2009 by Salex Link to comment
smailmiami Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Cand zici glisiere, la ce te referi ? Oricum, felicitari, admir dedicarea pentru masina. As vrea sa am si eu rabdarea ta. Link to comment
Salex Posted November 11, 2009 Author Share Posted November 11, 2009 Profilul metalic in forma de "U" in care intra chederul geamului. Doar partea din interiorul usii. Din cite am vazut si auzit, nu sint singurul la care respectivele glisiere s-au deteriorat in ultimul hal. Link to comment
Englishman Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 (edited) Toate usile au fost "ingreunate" prin aplicarea de Aluband. Peste Aluband am lipit un izolator termic si fonic de 10mm de tip Kaimanflex. De acelasi tratament a beneficiat portbagajul si aripile spate. Feeling-ul nu poate fi descris, e ... de nedescris Nu inteleg...la ce te referi? ca banuiesc ca nu ai montat inca sys. audio pe ea... Edited November 15, 2009 by Salex Link to comment
cris06 Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 (edited) Zgomot interior mic. Pierderi de caldura interioare reduse. @Salex: poadeaua nu a intrat in planul de izolare fonica? Edited November 11, 2009 by cris06 Link to comment
Englishman Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Asta banuiam, dar...cum de si-a dat seama din moment ce masina nu e finalizata / pornita/ mers cu ea? Link to comment
Dj_Dark Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Foarte frumos si "ca la carte". Ce bine e cand ai unde lucra si probabil si a doua masina pentru a te deplasa . Singurul neajuns ar fi ca te-ai intins pana acum (frig afara) si iti ingheata mainile pe scule, n-am dreptate? Link to comment
Salex Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 (edited) Inainte de intreaga operatiune, 3 usi le-am avut "preparate" folosind niste materiale mai putin destepte. Intii lipisem un fel de saltea de cauciuc peste care am aplicat o izolatie de 5 mm. Nu stiu cum naiba ii zice, am luat-o dintr-un magazin de bricolaj, ceva gen burete (nu chiar burete, nu tinea apa) + aluminiu. Inca de pe atunci tabla scotea un sunet infundat iar ambianta din interior era f. placuta (liniste + caldura; fetele de usi se incalzeau in 5 minute). Deci, fara a fi montat inca sistemul audio pot anticipa rezultatele prin comparatie . ...podeaua nu a intrat in planul de izolare fonica? Podeaua are de la mama ei o saltea izolatoare de cca 3 cm, nu am avut chef sa mai demontez scaunele pentru a o imbunatati, am fost multumit si pina acum de comportamentul ei. In plus, in vara i-am tras o antifonare pe exterior, doua miini de antifon de calitate. Ii ajunge ... nici mama ei nu i-a acordat atit atentie @DJ: E chiar bine cind ai unde lucra, hala este putin incalzita, nu mi-au inghetat deloc miinile pe scule. Cit despre a doua masina, in perioada asta s-a numit metrou sau, ocazional, masina de imprumut Edited November 12, 2009 by Salex Link to comment
Salex Posted November 14, 2009 Author Share Posted November 14, 2009 De astazi am intrat in ultima etapa, a mai ramas de reglat doar capota. In rest, am finalizat de asamblat tot ceea ce a fost desfacut pentru vopsire, MOSul este in stare de functionare. Chiar am fost putin mirat astazi sa-i aud sunetul motorului. Nesperat de OK, dupa 2 luni de neutilizare. In mod paradoxal nu am avut nici cel mai mic tacanit de tachet la pornire cu toate ca uleiul este la sfirsitul carierei. Saptamina viitoare vreau sa imi fac o programare pentru aplicare folie. Vreau ceva discret pe spate si luneta si ... regulamentar pentru geamurile fata. Practic, pe geamurile fata va fi montata o folie anti-efractie. Nu atit pentru a ma proteja impotriva binevoitorilor ci impotriva unor eventuale pietricele proiectate de pe contrasens (am patit-o, stiu senzatia ... nu vreau sa o retraiesc). Intr-un singur loc am reusit sa vad un catalog de produse (diverse nuante pentru folii si diverse transparente), insa pretul mi s-a parut cam mare (180 EUR fara TVA), plus ca baietii tineau mortis sa bage Leganza la clasa mare (in conditiile in care Passat, Octavia, etc figurau un catalogul lor la clasa medie ...) . O sa mai caut, am destula rabdare Link to comment
Englishman Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Eu unul abia astept sa vad pozele cu masina finalizata, cred ca e o bijuterie. Link to comment
Salex Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 (edited) Pentru mine era si inainte, cu toate ca era matuita si pestrita in ultimul hal. Pe o scara de la 1 la 10 as acorda un 9 pentru vopsire. Asta din partea unui ochi critic . Avind in vedere de unde am pornit si faptul ca am schimbat 3 usi si aripile fata, pot spune cu mina pe inima ca a iesit mai bine decit speram. Poze o sa mai pun doar dupa ce-i montez si folia, in momentul asta geamurile spate sint acoperite cu folie de nailon si "nu da prea bine". Nu am montat definitiv geamurile pentru ca vreau ca folia sa fie aplicata ... pe stand, nu cu geamurie pe masina. Cu alte cuvinte, toate geamurile (exceptie va face, desigur, luneta) vor fi din nou scoase . Edited November 15, 2009 by Salex Link to comment
EM!L Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Felicitări! Referitor la usile au fost "ingreunate" prin aplicarea de Aluband. Peste Aluband am lipit un izolator termic si fonic de 10mm de tip Kaimanflex. De acelasi tratament a beneficiat portbagajul si aripile spate. Feeling-ul nu poate fi descris, e ... de nedescris reacţia unui prieten căruia i-am povestit ce ai făcut la maşină a fost: "Mda, obsesiile tale puse în practică" Link to comment
Costi VLN Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Abea astept sa vad noua fata a MOS-ului. Link to comment
Aty Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Frumos...si rabdare... "> Nu inteleg de unde ai gasit atat de multa rabdare(eu nu am)....Felicitari si sper sa fie "cea mai frumoasa masinuta din oras" Link to comment
Salex Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 Munca fizica ma relaxeaza teribil. Lasind la o parte faptul ca sint chitibusar si detest filosofia "lasa ca merge si asa". Deci, atunci cind se imbina utilul cu placutul nu prea sint motive sa nu mearga treaba Link to comment
ing3r Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Felicitari inca o data pt munca , rabdare si importanta acordata detaliilor! Mai rar ca tine...Asteptam poze Link to comment
Aty Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 ...atunci cind se imbina utilul cu placutul nu prea sint motive sa nu mearga treaba Asta-i noroc pur! Stiu ce zic... "> Link to comment
big2shae Posted November 19, 2009 Share Posted November 19, 2009 Nimic nou? Abia astept sa vad poze cu MOS-ul. Urmaresc de mult topicul si sunt uimit de rabdarea, priceperea si atentia cu care iti tratezi masina! Felicitari! Link to comment
Salex Posted November 20, 2009 Author Share Posted November 20, 2009 De Miercuri MOS-ul este acasa >-. Ieri i-am facut programare pentru aplicare folie, am reusit sa gasesc o firma care se lauda ca are toata gama de folii Llumar. Daca toate merg asa cum sint programate, Miercurea viitoare se va finaliza exteriorul si ii voi face primele poze oficiale Link to comment
Mircea Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Sper ca nu te costa mai mult de 500 ron 5 geamuri! Link to comment
Salex Posted November 20, 2009 Author Share Posted November 20, 2009 Fix 500, in conditiile in care in pretul asta imi intra si curatarea lunetei (pe care a ramas adeziv dupa ce am jupuit folia veche). Link to comment
madkat Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Banuiesc, la cat de tipicar esti - ca ai verificat lamelele de dezaburire dupa ce ai cojit folia, nu? In rest - abia astept sa vad cum a iesit - si poate si pe viu la o intalnire ceva? Link to comment
Recommended Posts