Costi VLN Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Lectie de mecanica auto,brovos Stefane.... ...Macar acum stii ca ai totul nou. PS,De data sta fai si tu rodajul ca la carte,nu ca data trecuta,stii despre ce vorbesc. Link to comment
Salex Posted March 2, 2013 Author Share Posted March 2, 2013 (edited) Ochiul atent si mina sigura a doctorului de fiare (zis si Andrei ) + multa bibileala, totul verificat si curatat bine inainte de montaj = reteta de succes. Eu sint sigur ca motorul va toarce ca unul nou (ce este !). Cu rodajul nu stiu ce aveti toti cu mine ... Acu' asta e, daca nu se poate altfel il facem cum trebuie. Din nou ii transmit si pe aceasta cale multumiri lui Mircea (mirceajeo), stie el pentru ce. Edited March 3, 2013 by Salex Link to comment
Pepinno Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 (edited) Nu stiu cine a unblat la setarile aparatului foto asa ca pozele nu sant de cea mai buna calitate...cu scuzele de rigoare.....pozeeee......aici s-a terminat faza 1 ..montajul principal al motorului...urmeaza adiacentele...ambreajul SACHS ...AISIN......unirea....!!!....si s-a facut ora 19:00...am de luat copil de la graginita....urmeaza o noua zi Edited March 2, 2013 by Pepinno 3 Link to comment
ches Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Promit ca vin la urmatoarea intalnire de joi la care vine si MOS-ul Link to comment
Salex Posted March 3, 2013 Author Share Posted March 3, 2013 Dupa ce se mai incalzeste putin, o sa ne facem si noi aparitia. Link to comment
Petrica_CBD Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 felicitari pt "noul" motor...la cati mai multi km fara probleme Link to comment
Dj_Dark Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hmmm, 2 role de ghidaj la distributie? Interesant. Link to comment
KumKum Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Sa aveti spor la treaba si sa iasa mai ceva ca nou Link to comment
Salex Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 OK, merge ! Motorul e de vis, ne-a suparat putin alternatorul cu un scirtiit complet aiurea. A disparut dupa vreo 10 minute de functionare si ceva spray (nici nu mai stiu de care, cred ca spray de contacte ). Asa cum ma asteptam, motorul a pornit foarte lejer. O cheie pentru amorsat pompa si miscat uleiul prin motor si, la a doua cheie, a pornit. Am scapat de toate zgomotele pe care nu am putut sa le identific in ultimii 2-3 ani. Tachetii, suspectii principali, s-au amorsat in maxim 3 secunde si au tacut definitiv. Un mic zgomot vine dinspre pompa de servo insa nu ceva serios. Am parcurs vreo 60-70km pe A2 (pina la Fundulea si inapoi) chinuit, de-a dreptul, de restrictiile rodajului. Mentinut in maxim 3500-3700 RPM deci in zona inferioara a plajei de turatii cu care este obisnuit MOSul. Pentru inceput am bagat un ulei ceva mai slabut, un semisintetic, doar pentru a merge 200-300km. Urmeaza schimbul peste 2-3 zile cu ceva mai serios, cel mai probabil Motul 5w40 8100. Nu ar fi multe de spus insa ii multumesc si aici doctorului de fiare, Pepinno, pentru tot. Nu are sens sa detaliez, nu sint cel mai comod client cu putinta insa am apreciat atit seriozitatea si rigurozitatea meseriasului cit si atmosfera de la atelier. Poze nu am, a fost folosit aparatul doctorului insa, in urmatoarele zile, daca isi va face timp, sper ca va posta aici o selectie. 1 Link to comment
cris06 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Bravo! Eu zic sa-i prelungesti rodajul pana la 1000 km si apoi alt ulei. In felul asta esti sigur ca faci un lucru definitiv! Basca, un motiv de a te purta mai milos cu motorul! Link to comment
Miste_R Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Deci ,singura Leganza din Ro cu 0 km la bord.. Link to comment
Salex Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 De unde ). Are, pe bord, 262.800 km. Link to comment
Pepinno Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 ......PAM,PAM !!!!............ 1 Link to comment
Englishman Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 O chestie nu mi-e clara. Am citit cu atentie inceputul topicului si tot nu-mi dau seama, a fost luata de noua masina? Asa am inteles, insa nu sunt sigur. Daca nu ma insel, la vremea respectiva sarea de 20.000 $, parca. Link to comment
Salex Posted March 5, 2013 Author Share Posted March 5, 2013 Masina nu a fost luata de noua de la Daewoo Romania. A fost adusa pe "persoana fizica" direct din Coreea. La vremea respectiva cam asa costa, undeva in jur de 21.500$. Ulterior cei de la Daewoo Romania au schimbat doar moneda (respectiv au trecut de la USD la EUR) insa au pastrat, pentru o vreme, valoarea numerica neschimbata. Dupa ceva timp, pretul a scazut pe la 18.500 EUR. Eu am intrat in contact cu masina la vremea cind avea vreo 24.500 km si, de atunci, foarte putini soferi au parcurs foarte putini km. cu ea. Link to comment
mirceajo Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Felicitari!! Cand ma intorc dau pe la tine.. Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Pai cum frate, si n-a strigat nimeni "it's aliiiiiiiive !!!" ? felicitari pentru munca depusa ! Link to comment
Dj_Dark Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Trebuia sa filmezi si fumul scos la prima pornire . Bravo, tachetii aia s-au amorsat extrem de repede. Link to comment
Wolfman Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Bravo, ma bucur ca e ON again! La cat te-a ajuns toata dixtractia? Link to comment
KumKum Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Poti sa zici ca ai masina noua. Link to comment
chris0500 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 felicitari pentru munca depusa (intregii echipe ) si pentru rezultate! ma si miram de ce nu am mai vazut mos-ul la politehnica la locul ei Link to comment
Costi VLN Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Super,felicitari pt intregul proiect.Sa te poarte sanatos,cel putin inca 200kkm.... Link to comment
Salex Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Pai cum frate, si n-a strigat nimeni "it's aliiiiiiiive !!!" ? felicitari pentru munca depusa ! Zau, sintem oameni seriosi, nu copii . Personal am sustinut tot timpul ca motorul va porni foarte usor Trebuia sa filmezi si fumul scos la prima pornire . Bravo, tachetii aia s-au amorsat extrem de repede. Imi pare rau, nu a iesi nici un firicel de fum. In ce priveste tachetii, chiar si-au intrat rapid in rol. De notat ca au stat 10-12 zile cu fundul in sus si, mai mult, dupa montarea axelor, doctorul de fiare a insistat sa invirta in gol fiecare axa de 50 de ori (Rotatii complete, 360* !) Bravo, ma bucur ca e ON again! La cat te-a ajuns toata dixtractia? Este foarte ON, sint de-a dreptul incintat ! Inca nu pot sa raspund la intrebare Super,felicitari pt intregul proiect.Sa te poarte sanatos,cel putin inca 200kkm.... Merci, sigur va fi asa cum i-ai urat daca nu mai gasesc niste detartrant prin camara ). Bun, ceva informatii despre motor. De dimineata m-am infiintat la o statie ITP si am cerut un test de noxe. Miine merg la RAR si ma astept sa ii faca si acolo ceva similar, am vrut sa merg cit de cit linistit. Ei bine, MOSul a indeplinit nu normele EURO II, nu EUR III ci direct EUR IV ! Asta cu EGR functional. Cu EGR anulat am trecut cu bine de EURO III . Pentru necredinciosi, am buletinul de analize ... Motorul si-a recapatat rapid elasticitatea. Ca idee, accepta tr.5 inca de la 50km/h si urca foarte constant si lejer in ture. Cuplul este foarte mare, aproape de diesel. Urmeaza sa-i testam si CP peste o vreme. Link to comment
Recommended Posts