Salex Posted January 3, 2012 Author Share Posted January 3, 2012 Din pacate, toti aveti dreptate. Si eu am avut de remediat o mica pata de rugina cauzata de meseriasii care mi-au schimbat parbrizul in 2009. Din cite am inteles (nu am asistat) procedura consta in introducerea unei sfori sau a unei sirme cu ajutorul careia se distruge efectiv siliconul de montaj. Evident ca, in timpul procesului, este atinsa pe alocuri (si chiar distrusa) vopseaua. La urmatoarea inlocuire a parbrizului deja mi-am facut urmatorul plan: chem echipa sa demonteze geamul vechi, curat um trebuie urmele de silicon si rugina, aplic grund, urmeaza vopsea + lac (cuptor) si abia apoi chem echipa sa moneteze noul parbriz. Distractia o sa ma coste in plus cca. 50 lei (deplasare suplimentara) insa cred ca o sa merite. Link to comment
madkat Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 asa am procedat la alfa - am schimbat parbrizul in acelas servis in care mi-a facut si amicul meu retusurile de vopsea. Cu parbrizul demontat evident. Link to comment
Salex Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 (edited) Teapa maxima cu Pioneer-urile, prima pe care o iau de la ei. Am montat boxele si le-am dat jos in mai putin de o saptamina. Cea din dreapta avea un greieras, ce din stinga scotea un zgomot infiorator la un volum destul de mic ... Deci, rateu. Am luat si montat deja un set JBL, GTO6528. Pe astea le-am luat direct din stand intrucit mi-au mers la inima. Culmea, la acelasi stand, am avut ocazia sa aud niste Pioneer identice cu ale mele si se auzeau excelent. Cum sint adeptul lui "vazut/auzit, placut, luat", am luat JBLurile. Se aud super bine, au meritat riscul. Posibl sa fie si din alta clasa insa nu am mai stat sa fac research, le-am luat pur si simplu. O alta investitie facuta recent s-a indreptat catre un volan nou, imbracat in piele. L-am gasit pe eBay in State, ieri a sosit. Cu transport cu tot s-a dus la 85$, cam tot atit cit as fi dat pe o imbracare in piele la un atelier local. Tot azi am schimbat termostatul de 92*C pe care l-am luat in 2009. Se pare ca, spre deosebire de alti colegi, durata de viata a fost ceva mai mare. Si-a facut treaba cu brio in timpul asta insa eu sint mai rigid, cele cca. 5-7*C in minus fata de catalog i-au semnat condamnarea la schimbare. Fizic se prezinta foarte bine, o sa investighez putin cauza etansarii imperfecte. Edited February 1, 2012 by Salex Link to comment
madkat Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Sa stii ca am intalnit, cautand pentru cineva - pioneer-uri contrafacute. Si contrafacute destul de bine, pana la detaliile cutiei - Diferenta se vedea la calitatea vopselei de pe sasiu, si felul in care era expusa bobina, fara macar un buretel de protectie (acolo unde intra tija tweeterului) Acum cativa ani pretul la aceste facaturi era cam 2/3 fata de cele originale. Link to comment
Salex Posted February 2, 2012 Author Share Posted February 2, 2012 Tot ce se poate. Ca idee, atit Pioneer-urile cit si JBL-urile le-am luat din Norauto, deci nu am constiinta incarcata de magazinele din Vitan. Ca preturi, ambele au fost sensibil peste ceea ce am gasit online, nici vorba sa fie mai mici. Link to comment
ches Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Si nu te-ai dus inapoi la Norauto cu alea vechi? Teoretic au garantie cel putin 30zile... Link to comment
Dj_Dark Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 (edited) Vezi ca norauto aia nu sunt asa de buni. Au chestii bune (si scumpe raportat la altii) dar si multe facaturi din ce am vazut eu. Cica au reduceri substantiale in perioada asta, am primit sms pe telefon, probabil la facaturi . Edited February 2, 2012 by Dj_Dark Link to comment
Salex Posted February 2, 2012 Author Share Posted February 2, 2012 (edited) Si nu te-ai dus inapoi la Norauto cu alea vechi? Teoretic au garantie cel putin 30zile... Garantie aveau un an daca le montam intr-un service autorizat. Ceea ce, desigur, nu am facut. Deci, garantie "> LE: Dj_, mergeam la cumparaturi, am intrat la ei pentru ca erau in incinta unui complex comercial. A doua oara intrasem pentru altceva, mi-a placut cum se auzeau JBL-urile si m-am riscat pentru a doua oara. Edited February 2, 2012 by Salex Link to comment
ches Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Facaturile le gasesti aproape in orice magazin, manareala se face direct de catre exportatorul din China sau unde Dumnezeu sunt facute... Ideea este sa te uiti bine la ele si daca pare ceva suspect (finisari proaste, bavuri, magneti mici, lipsa protectie la praf etc), sa nu iei. Link to comment
Salex Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 (edited) Moment "rotund" surprins Vineri seara pe DN1. Era sa-l ratez pentru ca indicatorul de viteza se suprapunea peste kilometraj . Si un mic update la starea generala 1. In Septembrie, dupa niste incursiuni pe drumuri forstiere si Transalpina, am fost nevoit sa schimb amortizoarele de pe fata. In mod curios, in momentul respectiv pivotii nu aveau pic de joc. In urma cu vreo 2 luni am ajuns in service cu o scurgere masiva de ulei, suspect fiind simeringul de palier mare. Banuiala mi-a fost confirmata insa, spre nemultumirea mea, cu ocazia demontarii celor necesare, s-a descoperit un pivot care se misca al naibii de periculos. Evident, au fost inlocuiti amindoi, ce nu au rezolvat drumurile de vara, dificile de altfel, au rezolvat cele 2-3 saptamini de iarna. Ca sa nu fiu absurd, merita sa mentionz ca pivotii aveau putin peste 150.000km, o "virsta" mai mult decit decenta. 2. Crapatura din parbriz se extinde. La un moment dat a parut ca iese spre mergine insa nu si nu ... o sa ii vina vremea, la un moment dat. 3. Frinele se comporta bestial. Sint extrem de multumit de furtune si combinatia EBC- fata, Ferodo-spate. Prepararea discurilor, cu tot chinul, a meritat fiecare minut si efort in parte. In momentul asta, frinele sint excelente, dozarea este impecabila, la fel si feed-back-ul. Limitarea apare din cauza suspensiei insa nu am de gind sa renunt la confort; o mica imbunatatire se va obtine prin inlocuirea arcurilor, am deja in casa setul Lesjöfors pentru fata, astept setul pentru spate. Tot legat de frine, as mentiona frina de mina care se comporta, in continuare, exceptional. Ieri am tras frinsa de mina din mers, sarind efectiv din masina pentru a stinge o Dacie care luase foc fix sub podul autostrazii de peste DN1. Am fost si eu mirat (pozitiv) de faptul ca ambele roti spate au intepenit. 4. Motorul se prezinta foarte bine. Are, in continuare, un zgomot de tachet ticalos undeva in zona 3000RPM, in rest merge impecabil. Cu ocazia Nationalei de la Orsova, consumul mediu Bucuresti->Orsova->Bucuresti a fost de 8,15% (cu EGR scos ). 5. Cosmetic exteriorul se prezinta (inca) bine, nu am avut parte de incidente nedorite, micile pietricele au mai ciobit pe ici pe colo vopseaua in zona frontala. Cam atit. Edited April 30, 2012 by Salex Link to comment
KumKum Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Hai, la mai multi km fara probleme Link to comment
big2shae Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Multi inainte! Avand in vedere cat de des ii desfaci si reconditionezi motorul, ai putea spune ca inca este la prima tinerete Link to comment
Salex Posted May 22, 2012 Author Share Posted May 22, 2012 Leroy Merlin, Simbata 19.05, ora 18:00, parcare aproape goala. Urmari: aripa dreapta fata, spoiler (sub aripa), far dreapta fata si oglinda dreapta, toate usor atinse. Autor, evident, neconscut. Dupa MO, 100% a fost autoare. Din fericire nu a ajuns la vopsea decit in mici locuri deci, probabil, o sa iasa destul de bine la un polish. C'est la vie Link to comment
Rafi Posted May 23, 2012 Share Posted May 23, 2012 (edited) imi pare rau sa aud asta, sincer deja sunt paranoic cand mai patesc si eu asa ii doresc autorului sa ii cada si dinti din gura "> mor de ciuda ca eu nu o stric nu ii fac nimic si vine un ratat si ii face ceva Edited May 23, 2012 by Rafi Link to comment
Salex Posted May 27, 2012 Author Share Posted May 27, 2012 Se pare ca, in ultimul timp, zilele de Simbata nu ii sint prielnice MOSului. Ieri, pe o straduta din Bucuresti, m-am trezit cu un copil pe capota. Viteza redusa si reactia prompta au fost de natura sa limiteze ... neplacerile. S-a lasat cu o capota usor infundata si cu vopseaua putin crapata. "Agresorul" a alunecat peste capota, s-a lovit (zdravan) de un troleibuz dupa care a fugit. Link to comment
big2shae Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 Wow! Ai facut vreo declaratie la organ? Sa nu fi vazut cineva intamplarea si sa fi sunat la politie, sau sa nu declare cel cu troleibuzul. Link to comment
Salex Posted May 28, 2012 Author Share Posted May 28, 2012 Facut tot ce trebuie, sper ca nu ti-ai imaginat ca am mers pe burta la faza asta . Pe cel cu troleibuzul l-am abordat eu, nici nu s-a obosit sa se dea jos, mi-a aruncat pe geam un "Da-l in masa" si si-a vazut de drum. Politia am chemat-o chiar eu, de aparut a aparut la cca. 20 minute de la producerea incidentului. Link to comment
ches Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Nasol moment si bine ca ai chemat politia. Eu cu mosul nu am chemat-o, m-am dus sa declar la Udriste si m-au intrebat daca am sunat la 112. Altfel urmarile au fost asemanatoare si la mine. Capota am tras-o cu o ventuza mare de la un suport de schiuri. Poti incerca si cu o pompa de desfundat chiuveta daca e pe o suprafata mai mare. Crapatura am astupat-o cu lac transparent, daca ai nevoie iti dau ca si asa am un spray plin. Link to comment
Salex Posted May 29, 2012 Author Share Posted May 29, 2012 Momentan stau rau de tot cu timpul. Dupa ce m-oi mai elibera putin o sa ma ocup si de cosmetizare. Mai mult ca sigur capota va fi revopsita cum trebuie, oricum inca nu am ajuns in service sa schimb parbrizul . Oricum, multumesc pentru oferta ! Link to comment
Salex Posted June 5, 2012 Author Share Posted June 5, 2012 A trecut Simbata si am uitat sa postez ). Si nu, de data asta nu am de raportat inca un incident In weekend am trecut pe EBC Greenstuff, pe spate. In aceeasi nota in care am relatat comportamentul EBC Ultimax pentru fata, placutele s-au asezat imediat, dupa 50 metri frinele tineau cel putin la fel de bine ca in configuratia anterioara (EBC Ultimax pe fata si Ferodo Premier pe spate). Fara doar si poate, eu unul nu am intilnit pina acum placute care sa se aseze asa de bine pe disc. Din punctul asta de vedere, nota maxima ! La performantele maxime am ajuns dupa citiva km. si vreo 2 frine de la 120-130km/h. Cu exceptia pretului, totul e de bine ! Ca idee, fara a da valori absolute, setul de EBC Greenstuff s-a dus cam la dublu fata de Ferodo Premier (dublu si ceva). Comportamentul general nu s-a imbunatatit cu aceeasi masura insa dozarea frinarii este la alte cote, superioare, desigur. Fadingul s-a redus si mai mult fata de upgrade-ul anterior. Inca nu am avut parte de o frina brutala pentru a vedea daca (sau daca nu) s-a mai redus din diferenta de frinare fata-spate datorata supapelor de proportionare/limitare. Intuitia imi spune ca raspunsul este afirmativ, simt cum ma "duc" altfel in scaun atunci cind frinez ceva mai agresiv (si lung). Una peste alta, daca bugetul permite, recomand fara rezerve EBC. Pentru masinile cu servo-frina cu asistare excesiva (gen Renault) utilizarea EBC Yellowstuff cred ca ar fi si mai benefica. O compozitie mai dura ar trebui sa asigure performante superioare la limita (temperaturi mari de lucru, fading redus, etc). Greenstuff-urile astea au o compozitie bazata pe kevlar+pulbere ceramica ceea ce ar trebui sa asigure o durata de viata mare si o uzura decenta a discurilor. Din propria experienta deja pot sa spun ca au un comportament foarte bun pentru un efort de utilizare moderat-mediu. Obiectiv vorbind, masina frineaza mai bine decit atunci cind a iesit pe poarta fabricii. Link to comment
Tommy Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Eu de cand spun ca Ferodo sunt mediocre, chiar si din gamele scumpe de le ei, ca sa fiu moderat EBC nu am incercat, dupa ce am dat peste Textar nu am simtit nevoia de altceva. Link to comment
madkat Posted June 6, 2012 Share Posted June 6, 2012 Textar am si eu pe V6 si sunt excelente. Cand vazusem ce scrie pe ele ma asteptam sa vreau sa le schimb dupa primul drum pe Cheia, insa nu a fost asa Link to comment
Salex Posted September 26, 2012 Author Share Posted September 26, 2012 A trecut o vara intreaga in care MOS-ul a fost destul de neglijat. Singurul lucru pe care l-am facut in August a fost sa montez un set nou de faruri. Cromasem fix in urma cu un an oglinzile de la faza scurta si tot cam pe atunci aplicasem pe geamuri folie de protectie. Folia ca folia insa rezultatul cromarii a fost spectaculos. Am achizitionat si doua seturi de becuri H1 la 70W pentru faza scurta pe care tot astept sa le montez ... cindva in toamna asta. Nu sint "street legal" insa sint foarte apropiate de recomandarile constructorului, respectiv H1 la 65W. In rest, nu au aparut probleme notabile. S-a ars un bec de bord, cel de deasupra vitezometrului ... Pura coincidenta, ca doar nu a luat decizia asta ca semn de protest. Astazi am reusit sa schimb arcurile de pe fata. Tot pe la inceputul verii achizionasem un set de Lejofors insa nu a fost chip sa o comit pina acum. Nu imi vine sa cred cit de mare este diferenta fata de arcurile "GM" (nici cele OEM si nici cele aftermarket). N-am apucat sa testez masina pe un drum de munte insa, in oras, se simt diferente mari la frinare si viraje. Pretul, putin mai mare decit pentru arcurile coreene, este pe deplin justificat si meritat. Urmeaza sa le schimb si pe cele de pe spate insa, cu ocazia respectiva, vreau sa fac o inspectie serioasa si la oale. Link to comment
Geo_ZGA Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Interesanta ideea cromarii... cum, cu ce, unde...? M-ar interesa si pe mine sa fac oglinzile la faruri. Link to comment
Dj_Dark Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 Pe mine m-ar interesa mai degraba unde ai gasit becuri de 70W Link to comment
Recommended Posts