piti Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 am gasit asa ceva cautam de mult o sa incerc sa il montez aveti ceva cunostinte sau idei cum sa il alimentez ?cand sa porneasca ? ce presiune sa bage in admisie,eu stiam ceva de max 0,8 bar ma puteti ajuta ?/ daca stiti ceva despre o turbina electrica (cand sa porneasca cat sa mearga ce presinne)ceva de genul asta Link to comment
strumfuadi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 asha... shiiii??? aha.. ai mai dat info.. electric..mmm.. primero, prin comprimare aerul se incinge, iar asta scade eficientza arderii (va trebui un intercooler..) secondo, va trebui remapat ECU ptr a face fatza noilor valori de flux de aer.. terzo, fiind electrica turbina, nu prea vad cum o potzi alimenta.. in functzie de ce, adica.. aa.. parca era un senzor de depresiune in galeria de admisie.. la o adica potzi sa o legi pe un releu astfel incat in momentul cand acel senzor urla ca e depresiune acest lucru sa porneasca turbina asta.. chestia cu ECU e valabil ptr matiz, acuma vad ca tu ai tico.. Link to comment
piti Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 (edited) da pt tico ma gandeam asa 'a doua camera din carburator se deschide pe baza de vacum si doar in momentul cand motorul este in sarcina mare respectiv aspiratie puternica '.daca montez un micro contact la axul de la a doua camera cand este deschisa de tot sa porneasca turbina dar in cazul asta nu o sa mai am depresiune o sa am presiune ceea ce o sa imi inchida a doua camera si nu o sa mai am debit de aer si benz ce pot sa fac Edited March 6, 2005 by piti Link to comment
strumfuadi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 cu regret zic ca mai bine o lashi balta.. Link to comment
Mihnea_insomnia Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Asta e o turbina electrica?Banuiesc ca nu este antrenata de gazele de evacuare, nu? Link to comment
strumfuadi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 man, e ELECTRICA. deci nu! Link to comment
SORAN Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Daca esti pasionat si te mai pricepi cat de cat merita sa incerci dar sunt mai mult decat sigur ca nu iti va iesi din prima. In primul rand ca sa fie procentu benzina\aer bun va trebui sa cresti si cantitatea de combustibil aspirata, teste se pot face doar pe banc cu motorul scos dp masina! Link to comment
ZLI Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 (edited) vezi ca trbuie sa dai avansul la aprindere mai mic! Baga in benzina un produs care creste cifra octanica (se gaseste in benzinarii). si ai grija ca poti sa avariezi motorul daca creste preiunea prea mult. De obicei cand pui turbina pe motoare cu benzina sau "NOS" trebuie sa pui si un sistem care evita arderea cu detonatie. (are un senzor de detonatie pus pe blocul motor, si un sistem care reduce avansul in cazul detonarii (si la cele cu turbina limiteaza presiunea printr-o valva) eu zic sa nu treci de 0,35bar sau baga-l si zi-ne si noua la ce presiune, si turatie a crapat motorul sa stim si noi sa nu o depasim mai sigur e NOS cu toate ca ambele folosite prost arunca motorul. am vazut un crater facut de un golf 2 cu NOS daca vrei, te ajut am pus una pe dacia mea veche si zburam cu ea cat costa una? PS: la cum arata motorul ala nu trece peste 20.000rot/min. ai probat-o? sufla bine? Edited April 10, 2005 by ZLI Link to comment
Pedala Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Cautati pe net Suzuki Alto Works RS/X. O sa vedeti despre ce-i vorba Link to comment
ToPser Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 (edited) Asta e TICO cu 2 usi Cititi aici sa vedeti --> http://www.autospeed.com/cms/A_2145/article.html Edited April 11, 2005 by ToPser Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now