Jump to content

Barzaunele


Recommended Posts

Salutare!

 

Asta este Matizul meu, poreclit Barzaunele...

Iata cateva detalii privind masina:

- an de fabricatie: 2004

- norma de poluare: euro 2

- km rulati in momentul achizitionarii: aproximativ 38.000

- consum estimativ:

* urban - 7l / 100 km

* extraurban - 5-6l / 100 km

- cost de achizitie: 3000 euro

- data achizitionarii: februarie 2008

- jante din fabrica: CMS - putin cam lovite

 

Va prezint imbunatatirile de la achizitionarea acestuia:

- vopsire capota / "ochelari" in culoarea normala a masinii

- montare turometru - blue light

- filtru de aer YED2600

- kit xenoane 6000k 35W - H.I.D. SuperVision + LED-uri pozitii albastre

- priza de aer pentru asigurarea unui flux de aer rece catre filtru de aer

- amortizoare Tico (fata): -2 cm garda la sol

- vopsire tamburi + etrieri: culoare rosie

- suport filtru de aer: custom made - creatie proprie :D

- volan sport Type-R - am eliminat bulina de pe claxon pentur ca nu imi placea.

 

Planuri de viitor:

- jante noi (14"/15")

- vopsea noua, sau revospirea integrala a masinii + rectificarile caroseriei (unde este cazul: hayon, usi dreapta, capota)

- kit exterior custom

- kit turbo 0.8l

- bord custom + volan sport

- bare noi, ca astea sunt putin zgariate, lovite, etc.

- altele, in functie de necesitati si doleante.

post-21905-1248688687_thumb.jpg

post-21905-1248688704_thumb.jpg

post-21905-1248688722_thumb.jpg

post-21905-1248688809_thumb.jpg

post-21905-1248688822_thumb.jpg

post-21905-1248688832_thumb.jpg

post-21905-1248688840_thumb.jpg

post-21905-1248688850_thumb.jpg

post-21905-1248688855_thumb.jpg

post-21905-1248688893_thumb.jpg

post-21905-1248688933_thumb.jpg

post-21905-1248688968_thumb.jpg

post-21905-1248688976_thumb.jpg

post-21905-1248688999_thumb.jpg

post-21905-1248689009_thumb.jpg

post-21905-1248689019_thumb.jpg

post-21905-1248689029_thumb.jpg

post-21905-1248689040_thumb.jpg

post-21905-1248689052_thumb.jpg

post-21905-1248689056_thumb.jpg

post-21905-1248689080_thumb.jpg

post-21905-1248689126_thumb.jpg

Edited by Mustang
Link to comment

Frumoasa masina,felicitari.O singura remarca;nu te deranjeaza lumina turometrului noaptea,mai ales la drum lung?In rest multi km fara probl si incidente si mai ales sa aveti grija unul de altul.Multa bafta. :thumbl:

Link to comment
F fain :D

Merci.

 

turometrul de unde-l ai?

merge si la TICO?

cat a costat?

are optiune ptr. motor in 3 cilindri?

Turometrul l-am luat acum 2-3 ani din Vitan pe vremea cand aveam Dacia 1310.

M-a costat (atunci) 60 ron.

Merge si la Tico cu brio - are optiune pentru 3, 4, 6 cilindri.

Insa nu prea se mai gaseste pe piata. Si eu caut inca unul pentru altcineva.

 

Frumoasa masina,felicitari.O singura remarca;nu te deranjeaza lumina turometrului noaptea,mai ales la drum lung?In rest multi km fara probl si incidente si mai ales sa aveti grija unul de altul.Multa bafta. :thumbl:

Multumesc.

Nu ma deranjeaza deloc. De foarte putine ori ma mai uit la el.

Edited by Mustang
Link to comment

Sunt ferm convins ca m-ar lua garda.

Dar daca e sa ii pun jante pe 15, dau o fuga pe la RAR si cu mult sprijin, ajutor se rezolva.

Probabil o sa ma orientez insa pe 14. Am vazut ca dau bine si pe 14.

 

Merci Yaz.

 

Am vazut abia acum ca nu aveam si poze cu volanul.

Acum le-am pus.

post-21905-1249363465_thumb.jpg

post-21905-1249363470_thumb.jpg

post-21905-1249363488_thumb.jpg

Edited by Mustang
Link to comment
  • 1 month later...

Noutati (ca se cam pusese prafu' pe topic):

- inlocuire rulmenti fata (incepuse sa huruie ca toti dracii la viteze mai mari de 30 km/h)

- inlocuire filtru de aer YED2600 cu filtru de aer K&N RB0700

- deschidere portbagaj din telecomanda

 

Urmeaza in viitorul (sper) apropiat:

- geamuri electrice fata

- bad-boy look

- fete de usi de SE

post-21905-1254460583_thumb.jpg

post-21905-1254460631_thumb.jpg

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos, insa filtrul ala am impresia ca trage tot aerul cald pe care il arunca ventilatorul. Asta nou e mai sus insa...nu stiu ce sa zic.

Link to comment

Din acest motiv am apelat la racordurile alea: unul vine din bara (cine se uita atent la poze va vedea ca am o "gaurica" rotunda in proiectorul stanga) si imi aduce un flux de aer cat de cat rece, iar celalalt... cat intra pe sub capota. Se va mai lucra la ideea asta.

 

Multu' pentru urare.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...