Jump to content

Diferente La Mersul Motorului


Recommended Posts

Sunt absolut uimit de diferentele ce le constat la Matiz dintre mersul cu rezervorul aproape gol(pe rosu) si cu plinul. Cu rezervorul plin(sau chiar la jumatate) este evident mai puturoasa. Nu cred sa fie din cauza greutatii in plus (este neglizabila) ci mai degraba din debitul pompei de benzina :mda: . Diferenta nu este numai de demaraj, viteza maxima ci si de sunet al motorului (cand e gol toarce, cand e plin rage ca o vaca nebuna peste 120kmh).

 

PS: Vreau sa stiu daca a mai remarcat cineva un astfel de comportament, cauze posibile.

Edited by andreib
Link to comment

Din tot ce ai postat pana acum am retinut ca motorul tau este limitat de ceva. In mod normal, o diferentza de masa atat de mica nu trebuie sa se simta. La Matiz doar rulajul cu peste 2 persoane la bord se simte si atunci doar la sarcini mari pe motor, adica pante accentuate sau incercari de demaraje in trepte superioare la cutie, unde raportul este mic sau subunitar.

Cauza poate fi pe traseul de combustibil (regulator presiune, filtru, injectoare) sau la valva EGR.

Edited by tolin_afc
Link to comment

Pe langa faptul ca are ,,faze'' cand merge bine si cand merge prost asta este singurul lucru cu care am putut sa corelez problema. Aceasta nu mi se intampla de un plin , 2 ci de vreun an incoace tot asa este. La inceputul saptamanii eram super entuziasmat de cum merge masina (150 si mai aveam pedala dar am dat de o masina de politie :"> ), azi dupa plin ma taram de la 100 la 120 de parca trageam un camion dupa mine si motorul facea o galagie uraaaata tare. Cand masinuta nu are chef de mers poti sa o omori ca tot nu sare de 130 si :spumelagura: de nervi. Sunt pe rosu, opresc la benzinarie (aceeasi la care opresc tot timpul), pun benzina si parca plec de acolo cu 10 saci de ciment in masina. Se simte si in treptele inferioare dar intr-a cincea e cel mai evident, nu se duce nici pe drum drept. Aceasta lipsa de vlaga se manifesta oricat de tare as apasa pe acceleratie, ori 2-3 cm apasati ori WOT tot un draq e, se schimba numai sunetul motorului care incepe sa aiba un sunet mai grav. :scarpin:

Link to comment
  • 6 years later...

Si eu patesc tot ceva de genul acesta numai ca nu conteaza cata benzina am... Mai exact are momente cand trage foarte bine shi momente cand trage foarte prost... shi pe langa asta am mai observat ca in momentul in care trage bine shi volanul se misca de parca as avea servodirectie iar cand trage prost ma rog sa iau curba... are cineva vreo idee?

Link to comment

Mi-ati dat de lucru, cu asta-mi obosesc materia cenusie. Acum pe bune, de ani de zile alimentez la OMV si 80% chiar de la aceiasi statie, deci, exclud cauza benzinei. Diferente in mers am observat si eu, in raport cu cantitaea din rezervor doar ca nu retin in care din situatii trage mai bine. De un lucru sint sigur, cu rezervor plin masina se simte mai greoae (mi se pare normal) iar servo devine mai usor.

Andreib, ai gasit raspunsul?

Incerc sa-mi dau cu parerea. Fiind aceiasi masina (acelasi motor), aceiasi benzina, "pierderea" o vad in ambreaj si (cred)la roata.

Link to comment

Am o problema la matiz;se accelereaza si decelereaza cand este pe liber dupa 10-20 secunde isi revine putin,dar cum calc acceleratia problema revine,am fost la 3 mecanici de cateva ori si nimic

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...