Alinake Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 (edited) Azi ca tot nu gasisem ce sa reprosez masinutului Nake, m-am apucat sa il purichez... si cautand cautand, gasesc sub torpedoul din dreapta, atarnand un capacel negru, cam de 4 cm lungime si 1 cm latime. Ma uit, atarna de o "mufa" cu multe picioare. Pe capac scria MOLEX si la mufa veneau niste fire de la un motoras as zice eu (cred ca e aeroterma ?!?!). In capacelu asta erau 2 picoare metalice puse in scurt printr-o rezistenta mica, ca un fel de Jumper de PC. Ce sa fie ce sa fie? NU am observat nimic diferit cu ea scoasa si nici dupa ce am pus-o la locul ei. Stie cineva ce e si ce face? Daca nu v-am dumirit, va arat joi la intalnire sau pun o poza PS: citesc mesaju pe care l-am scris si incerc sa imi imaginez cati rad in momentul cand citesc ce am postat eu. Ma bufneste si pe mine rasul cat de afon sunt in alde auto. Dar ma fac eu mare, si va fac... lol Edited March 6, 2005 by Alinake Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Mufa pt. conectare la ECU ? norocosule. Link to comment
Alinake Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 pai si de ce era scoasa? si se putea intampla ceva rau cu aia scoasa? si de ce norocos? ca ai stiut ce e? sau ca am vazut la timp si am pus-o la loc? Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 E scoasă pentru că aşa e ea în mod normal, la service se bagă Norocos pentru că, dacă nu mă înşel, ai OBD-II pe ea ... noi nu avem şi ne tot chinuim să ne conectăm la ECU. Aşa, există scannere disponibile pe piaţă cu care poţi vedea singur codurile de eroare. Link to comment
tolin Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Se vede ca nu aveti Matiz, acela nu este conectorul ALDL. Pune rezistorul acela la locul lui, este de la imobilizator. Link to comment
tolin Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Conector pentru rezistorul din circuitul imobilizatorului (are doar 2 pini). Link to comment
VAXXi Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Atunci: 1. de ce e accesibil aşa uşor end-userului ? 2. de ce e prevăzut pentru a fi schimbat aşa uşor ? 3. ce rol are, mai exact ? Link to comment
ovi_jer Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 La euro 2 acolo e aldl-ul si rezistorul de la ventilator si me se pare ciudat sa puna rezistorul imobilizatorului asa departat de contactul cu cheie. Link to comment
tolin Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Rezistorul este legat si la mufa ALDL. Nu cred ca este rezistorul de la ventilator pentru ca masina mea nu are. Conectorul este gol. Probabil ca se afla acolo, sub bord, pentru ca in anumite cazuti de testare se scoate acest rezistor ca sa se izoleze circuitele. Nu neg faptul ca poate fi si asa, dar atunci rezistorul ar fi prea mic ca putere sa intre in circuitul ventilatorului si n-ar avea de ce sa se afle pe un conector. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now