luisspeed Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 (edited) Akon, are. Stiu sigur. Cel putin la mine a avut prima data .. Si o sa aiba din nou dupa urmatorul schimb. La inceput apare la franele puternica..exact ca in problema topicului. Edited August 13, 2009 by luisspeed Link to comment
Abram Burel Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Problema asta am avut-o pe vremuri la Oltcit. Lichidul era aparent in "norme". Problema era la plutitorul din componenta "senzorului". Nu parea spart, nu nimica. Nu-mi mai aduc aminte exact cum l-am potolit si poate ca n-are importanta. Teoretic, ar putea fi si de la senzori (in cazul in care exista). La presiuni mai mari (ale placutelor) si incalzire puternica (a lor), ar putea sa se creeze o conductie care sa duca la apinderea martorului. Link to comment
wwillym Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Eu zic ca eroarea poate fi de la nivelul lichidului din vas, care in repaos poate ca este sificient ( intre min si max) dar la o franare puternica lichidul se deplaseaza in partea anterioara a vasului, si in dreptul plutitorului, nivelul pe moment devine prea scazut. Completati cu lichid pana la max, astfel nivelul lichidui v-a varia mai putin in timpul franarii. Link to comment
topcat Posted August 13, 2009 Author Share Posted August 13, 2009 (edited) Intradevar stilul de condus este sportiv , masina e cumparata la sfarsitul lui 2007...si din cei 25000 km doar cateva sute au fost facute pe drumuri externe...Sigur trebuie schimbate placutele...daca voi completa cu lichid nu se va mai aprinde becul dar problema tot nu va fi rezolvata... Totusi nu ma asteptam ca in 30000 km sa fac schimbul la placute Acum vine intrebarea...oare ma mai tin placutele 5000 km... sau 3 luni... ... @luissped - ai schimbat toate placutele?...cam cat te/a ajuns? Sunt si alti producatori de placute? sau oricum nu te lasa serviceul? Edited August 13, 2009 by topcat Link to comment
Viktor Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Intradevar stilul de condus este sportiv , masina e cumparata la sfarsitul lui 2007...si din cei 25000 km doar cateva sute au fost facute pe drumuri externe...Sigur trebuie schimbate placutele...daca voi completa cu lichid nu se va mai aprinde becul dar problema tot nu va fi rezolvata... Totusi nu ma asteptam ca in 30000 km sa fac schimbul la placute Acum vine intrebarea...oare ma mai tin placutele 5000 km... sau 3 luni... ... Raspunsul il gasesti singur. 1 vezi care-i grosimea unei placute noi 2 vezi care este minimul de uzura admis 3 ce uzura ai acu dupa cei 30000km,dupa care faci un calcul cu aproximatie cam cit te mai tin placutele astea ( desigur,daca mai ai ce calcula) Link to comment
luisspeed Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Dupa 30000, daca nu ai umblat la ele si..mai ai si stil mai sportiv de condus..fugi la service, pana nu faci schimbul de placute cu tot cu discurii.. Pe fata au fost 240 sau 250 lei cu tot cu manopera in rep si in regim de urgenta Adica am intrat direct in spate, fara programare, masina sus in atelier si gura pe ei ca am nevoie urgent de placute si repede ca ma grabesc sa fac nush ce drum. Pe spate nu am schibat inca..dar am o presimtire ca urmeaza. Si din cate am vaz in carte la al 2-lea schimb parca scrie si ceva de discuri pe fata, care mi se par cam moi, se toaca cot la cot cu placutele... Link to comment
Mircea Posted August 14, 2009 Share Posted August 14, 2009 Pe spate o sa le schimbi cand te plictisesti de ele ) La Nubira schimbasem 2 seturi de placute pe fata, cele de pe spate nici nu se cunosteau. Link to comment
codeman Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Asa ceva ati mai vazut? http://www.youtube.com/watch?v=ppl_NeTuFJQ Link to comment
ches Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Daca nu ma insel martorul galben este cel de ABS, nu? Impreuna cu martorul de frana de mana ma duc la concluzia ca ai o problema cu sistemul de franare, cel mai probabil datorata modulului de ABS. Vezi sa nu fie ceva legat de rechemarea in service pt defectiuni ABS. Link to comment
codeman Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 De fapt era releul de incarcare de la alternator. Aici eu mergeam pe baterie fara sa banuiesc vreo secunda ca am probleme cu alternatorul sau ceva electric. Dimineata am pornit si am plecat la munca dar pina in prima statie s-a oprit cd playerul, nu mai mergeau geamurile, claxonul cam toate. Am reusit sa merg asa pana la primul service si acolo am primit verdictul. Link to comment
Myg Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 (edited) Ciudat ca ceilalti martori nu s-au aprins ,in special cel de baterie (incarcare).In urma unui eveniment asemanator (baterie moarta) eu m-am ales cu eroare la modulul/calculatorul de airbeguri, tensiune mai mica de 10,6 v timp de cateva secunde,cat am incercat pornirea.Verifica daca becul de airbeg clipeste de 6 ori la punerea contactului sau doar se aprinde si se stinge dupa un timp. Edited June 12, 2013 by Myg Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now