getablonda Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Oare au aerisit bine instalatia dupa ce au schimbat conducta? Procedura de umplere/aerisire este mai ciudata si, poate au gresit-o. Link to comment
Miste_R Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 E posibil sa fi "uitat" de aerisire,pt ca toata operatiunea a durat destul de putin,au schimbat conducta,au pus uleiul si gata. Link to comment
marius_eugen Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Si la mine pierde lichid de servo-directie pe la pompa de servo la semering , dar cam 10 ml pe luna si inca nu face zgomot sau alte chestii . Oare se poate inlocui doar semeringul si scap de dat 4.5 mil. pe toata pompa ? Link to comment
ovi_jer Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Depinde daca se gaseste separat sau daca se poate schimba numai semeringul. Link to comment
smart_ass Posted March 9, 2006 Author Share Posted March 9, 2006 E posibil sa fie dusa caseta de directie, daca pierde uleiul de servo ? Link to comment
test_driver Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Am avut si eu pronlema asta la salupa, si am schimbat pompa, era dus semeringul si in timp s-a dus si rulmentul. dar servodirectia mergea bine, cu toate ca avea semeringul si rulmentul dus. Eu am aflat de defectiune abia cand a inceput sa tacane putin, si in 3 zile a inceput sa faca ca un Diesel, Dar tot mergea bine, ciudat nu? apropo, nu am putut sa schimb doar semeringul, nu se gasea. De rulment faceam eu rost. Link to comment
getablonda Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 (edited) Cred ca trebuie depistat pe unde se pierde uleiul pentru a da un verdict precis: poate fi si doar un furtun fisurat, sau o comnexiune desfacuta... De sfatul de a nu tine volanul rotit la maxim ai auzit? Adica, trebuie sa il eliberezi putin in momentul in care a ajuns in pozitia de maxim, ca sa nu strici pompa. Daca nu stiai, probabil ca asa se explica pierderea de ulei si, poti doar sa mai speri ca pompa e inca buna, pentru ca nu se prea repara, se inlocuieste. Edited March 10, 2006 by getablonda Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Am si eu o problema ... Am observat ca ceva pica in fata in partea pasagerului din dreapta cam in dreptul alternatorului. Problema e ca nu-mi dau seama ce lichid e? Aveti vreo idee? Lichidul de la servo e comun cu uleiul de la caseta de directie? Nivelurile sunt ok! Link to comment
TBird Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 NU cred ca are ce sa iti curga pe acolo, eventual putin antigel pe la vre-un racord... mai nasol. Este vorba de Cielo E3 ? Da ? Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 E Cielo euro 2 motor DOHC cu 16V. Am plecat de la seviciu "sa inspectez mai atent" problema care nu-mi da pace. M-am uitat la conductele casetei de directie si sunt uscate dar pica ceva sub ea de pe niste cabluri. M-am tot "binoclat" si am constatat ca din cutia ventilatorului iese un furtun negru care e deschis si de acolo curge apa de ploaie pe cablurile respective. Sper sa nu fie altceva. Furtunul acela se poate desfunda sau verifica daca-i infundat ? Ieri a plouat si azi inca mai curge apa de ploaie? Poate curge altceva acolo si sa se colecteze? Vad pana la sfarsitul programului daca se evapora chestia aia ... Link to comment
danutza Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Apa de ploaie sau lichid de racire din calorifer.Spera sa fie apa de ploaie.Verifica nivelul la lichidul de racire. Link to comment
papie Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Sau condens de la aerul conditionat! Link to comment
Nu_stiu_totul Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Lichidul de racire se evapora fara urme sau locul ramane unsuros? Sunt stresat de problema si stau ca pe jar ... tocmai am bagat vreo 2000 lei in masina ( AC+distributie+ulei+filtre+ceruit usi praguri...). Acum nu pot pleca sa verific dar o sa fac semn la lichidul de racire (borcan antigel) si o sa urmaresc evolutia... Sper sa fie numai apa ! Link to comment
silviu.jianu Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Salut, astazi de dimineata am constatat ca pe covorasul de la sofer sa scurs un lichid si nu imi pot da seama daca este de la caseta de directie sau din alta parte ( Espero 1,5 16v, 96' ) De curand am facut si incarcarea cu freon, imi este greu sa cred ca este de la AC. Am atasat poze cu ce am vazut. stie cineva de unde este? Am verificat lichid ambreiaj, frana, cei drept la lichidul de caseta aveam putin si inainte dar nu am avut scurgeri pe covoras. Link to comment
Viktor Posted September 3, 2012 Share Posted September 3, 2012 Pompa de ambreaj. Ala e lichid de frina, nicidecum servo. Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2012 Share Posted September 4, 2012 Asa pare, pompa ambreiaj. Ca o adaugire sa te pregatesti si pentru un simering de caseta, si ala are ceva scapari. Link to comment
silviu.jianu Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Multumesc. pompa ambreiaj SH 50 lei, Pompa noua 80-90 lei, aiurea si cu SH-le. Se poate schimba si semeringul la directie? Link to comment
Viktor Posted September 5, 2012 Share Posted September 5, 2012 Pompa SH ai deja, deci pompa noua sau kit reperatii pentru cea existenta, as merge pe prima varianta. Sigur ca se poate schimba simeringul respectiv. http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/36522-schimbare-simering-caseta-directie/page__hl__%2Bsimering+%2Bcaseta+%2Bdirectie Caseta de directie. Link to comment
silviu.jianu Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 M-am uitat la lichidul de la ambreiaj si nu este scurs (in paharel ) daca era sa fie de acolo, nu trebuia sa fie scurs lichid? sau lichidul din pompa este o alta" mancare de peste"? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now