DGT Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Intentionez sa cumpar la insistentele sotiei un Aveo. Ce ma sfatuiti sa cumpar ,sa nu cumpar? Cine are ce probleme majore a avut cu el . Vreau sa-l iau in rate neavand decat 3000 euro asa ca nu-mi recomandati masini mai scumpe decat in aceeasi clasa sau valoare. Link to comment
MARTINJE Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 nu pot da un sfat daca DA sau NU aveo. dar cat priveste faptul ca vei lua in rate auto cred ca nu merita sa faci economie de cca 10 euro la rata si sa iei un motor mic (1,2 daca masina e sedan). Link to comment
tolin Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 (edited) Depinde la ce vrei sa folosesti masina: - daca vrei masina de oras si shopping, iei 1,2L, HB; - daca vrei masina de concedii, iei una mai mare. Motorul actual de 1,2L DOHC este cel mai evoluat tehnologic si consum de Matiz. PS: sper sa nu mai apara unii sa zica ca la ei Matizul consuma mult, raspunsul vine imediat: este prost exploatat. Edited August 9, 2009 by tolin Link to comment
adostar Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 1.2 pt. ca e mai ieftin si are consum bun. Link to comment
Tommy Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Subscriu celor de mai sus, daca e a doua masina in familie, 1.2 hb e perfecta. Link to comment
rm.popa Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 1.2 doar dacă e HB. Dacă e sedan 1.4. Link to comment
GeorgeParaschiv Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 Eu as zice 1.4 indiferent ca e sedan sau hb Link to comment
DGT Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 Revin azi dupa o vizita la dealer. Deci avem asa: 1,4 varianta full climatronic la 8869 euro (noua dar fab2008) sau 1,2 16v, cu AC manual, doar 2 airbaguri, geamuri el.doar pe fata la 8500 euro(fab 2009). Link to comment
Wolfman Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Eu as lua varianta 1.4 cu ochii inchisi, climatronicul ala face mai mult de 369 euro, nu mai zic de diferenta de putere si celelalte dotari... Link to comment
hitman Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 La pretul asta??? 1.4 cu ochii deschisi! Link to comment
ginel Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Eu te-as sfatui sa te reorientezi...Sunt masini gurmande... Link to comment
VAXXi Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Poate daca nu stii sa le conduci, da, sunt... domnule "sergiuhusca" Link to comment
balanel Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Motorul de 1.4 e cel nou de 100 cp sau cel vechi de 94? Daca cel de 1.4 e cel vechi, e mai bine sa iei de 1.2, cel nou de 84 de cai. Parerea mea. fftopic: Apropo de ce zicea Tolin (Matiz exploatat prost), am observat, de curand, un fenomen ciudat. Am cunoascut o persoana (doamna), care avea Matiz, probabil Euro 4. Mergea femeia asta asa subturat, cum nu imi puteam inchipui ca se poate (exemplu: urcat deal de 10%, cu treapta a 3-a, la sub 40 km/h). Nu stiu cat ii consuma, insa, am observat, ca toba de esapement era perfect curata. Pe de alta parte, am vazut multe Matizuri, care am vazut ca erau alergate, cu toba neagra. Care sa fie explicatia? Masina doamnei avea in jur de 40000 km. Edited August 10, 2009 by balanel Link to comment
VAXXi Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Matiz, probabil Euro 4. [...] toba de esapement era perfect curata. Pai euro 4 inseamna filtrare mai buna a noxelor ... nu ajung ele pe finala evacuarii, dar undeva tot raman reziduurile. Ghici unde raman la euro 4 si unde raman la cele euro-2/3 ? ti-ai raspuns singur. Link to comment
tolin Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Diferenta este in motor, unii depun pe varful tevii si altii depun pe supape, pe chiulasa, pe varful pistoanelor, pe bujii si pe catalizator. O chestiune de gust. Edited August 10, 2009 by tolin Link to comment
laurentziu83 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Ia varianta de 1.4, daca taranoii cer diferenta asa mica de la 1.2 la 1.4. Normal era sa fie o diferenta de minim 1500 de euro intre ele. Eu te-as sfatui sa te reorientezi...Sunt masini gurmande... Hmm, deci suntem pe forumul daewoo&chevrolet, nu pe forumul de masini SH la 100 de euro. Atata timp plaja de masini din care alegi contine masini mai scumpe decat cele mai ieftine posibilitati de pe piata, discutia despre consum nu isi mai are rostul. Nu-ti permiti consumul la o masina sau te deranjeaza, iti iei ceva mai ieftin si gata. Mor cand mai vad discutii de consum la masini de cateva mii bune de euro. Diferenta este in motor, unii depun pe varful tevii si altii depun pe supape, pe chiulasa, pe varful pistoanelor, pe bujii si pe catalizator. O chestiune de gust. Aaa, d-aia am toba la Matiz de zici ca-i diesel...m-am linistit, ma gandeam ca nu merg suficient de turat cu el. Link to comment
GeorgeParaschiv Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Eu te-as sfatui sa te reorientezi...Sunt masini gurmande... De unde stiti domnule Ginel ???? Nu sunt asa gurmande precum Lanos pe care il detineti, care consuma vreo 10-12 l in oras. Aveo 1.4 in oras nu i-a mai mult de 9 L. Si aia ii ia daca e alergat. Link to comment
BogdanG Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Asta sa i-o spui lui Mutu, la carte zice 8.9% pt Aveo sedan @1.4@94cp iar pt Bucuresti consumurile de 10% sunt comune pt AVEO asta in contextul in care un Volvo V70 de 1560kg 2435cmc @170cp benzina consuma 13,7% la 19km/h medie orara si masina este ceva mai grea, cu 500kg mai grea. Pt cultura generala recomand topicul http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=381627 Edited August 10, 2009 by BogdanG Link to comment
laurentziu83 Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Mai conteaza 1-2 litri in plus la suta de kilometri? Ma compatimeste pe mine cineva ca "puternicul si economicul" 1.4 mpi de 75CP de pe Clio nu scoate sub 6.5% extraurban la mers linistit (altfel ia si 7.5-8%), in timp ce Kalosul scoate sub 7% la regimuri de peste 100 km/h? Consumul de obicei doare la un concediu, nu cand faci plinul doar odata la 2 saptamani. Edited August 10, 2009 by laurentziu83 Link to comment
fry Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) @DGT: Am in prezent un Aveo Hatchback, motor 1.4 16v 100CP, an fabricatie 2008. Inainte de el am condus vreo 4 luni un Opel Corsa 1.2 16v 80CP fabricatie 2008. Pot sa-ti spun ca un motor de 1.2 este suficient in oras, dar nu vad rostul achizitionarii unui astfel de motor in detrimentul unuia de 1.4. Diferentele sunt mari in ceea ce priveste puterea, iar consumurile se aseamana. Opelul imi lua cca 8 litri in oras (Bucuresti) dar trebuia sa trag serios de el daca vroiam un demaraj ceva, iar in rampa nu prea vedeam crestere de viteza oricat as fi turat-o. Aveo imi ia 9-10 litri in oras si nu prea-l menajez, schimb viteza la aprox 3400 rpm constant, iar intre 2800 si 4000 rpm il simt cum trage, indiferent daca e rampa sau nu. Alegerea este a ta. Ambele motoare sunt OK, sunt sufient de bune cat sa nu te dezamageasca. Sfatul meu este totusi sa achizionezi 1.4, diferenta de putere este sesizabila iar consumul e aproape aceeasi branza. PS: Daca ai aprox 3700 EUR avans vei avea o rata de 100 EUR pe luna (115 in luna cu CASCO) + reziduala (impartibila si aia in 12 rate la sfarsit) pentru un Aveo 1.4 16v 100CP cu 4 airbag, climatornic, comenzi pe volan, jante aliaj, etc... Te poti lipi de un Aveo fara sa te doara capu prea tare cand vine vb de portofel. Sau poti lua varianta cu 1.4 16v 100CP si aer cond normal + jante tabla, ca iesi si mai bine. Edited August 10, 2009 by fry Link to comment
laurentziu83 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Diferenta de doar 369 de euro cred ca l-a convins pe colegul nostru definitiv in privinta a ce sa aleaga. Nici mie nu mi-e clar de ce (ca e fabricatie 2008, nu e asa o problema), dar asta e. Varianta de 1.4 (mai ales cu ce dotari are), va avea valoare de revanzare mai mare in timp. Link to comment
DGT Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Da, mai au un stoc de 4 masini fab.2008. 3 albe si una argintie. Am optat pentru alba si la un avans de 2500 euro imi iese rata fixa in lei pe 7 ani la credit de 655 ron in care este inclus si casco. Toate trei sunt full option cu clima si volan si schimbator in piele. In fisa tehnica sunt date urmatoarele consumuri: -urban 7,9l;extraurban 4,7l; -mixt 5,9l la motor de 1399cmc 16v. L.E.; In timp ce scriam acest post am fost sunat de dealer cu o noua oferta! Disperati oamenii! 8300 euro dar imi mai cer copie dupa cartea de munca si rata scade la 600 ron pe luna. Link to comment
luisspeed Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Sa nu uiti sa le zici, daca ramane cel de 1.4 , sa schimbe uleiul, stergatoarele, stii tu ce mai trebuie Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now