body Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Azi am fost la Poliserv , service autorizat Daewoo Craiova pt Ploiesti si am avut pb mari cu ei !Dati-mi si mie un nr de tel la reclamatii la Craiova ! Am sunat pana acum la : 0251544187 si 0251410716 si NU RASPUNDE NIMENI DE 2 ORE INCOACE !Stiti un alt nr de telefon????? Mersi Link to comment
Shenck Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Bogdane din pacate telefonul clientului e asta 0251.544.187, la care deja ai sunat. Mai e Asistenta tehnica 24 de ore: 0251.596.767 Sediul central: tel.: 0251-467.099/0251-467.001 fax: 0251-544.875 /0251-590.950 Contacte clienti si Informatii despre vânzari: E-mail: clienti@daewoo.ro tel.: 0251-544.187 fax: 0251-590.067 Am sa fac threadul asta anuntz pina MIINE! Bafta! Link to comment
laurentziu83 Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 eu am sunat sambata seara in decembrie la numarul cu 544 si nu mi-a raspuns nici dreaku. deci nu raspund nici in impul programului Link to comment
ticolino Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 body, si pe tine te-au ciuruit nemernicii de la service? Link to comment
body Posted March 9, 2005 Author Share Posted March 9, 2005 Sa va povestesc ce am patit ieri! Sper sa nu fie offtopic! Ma programez lunea trecuta (28 febr) la revizia de 10.000 km si le spun si ca imi troncane amortizoarele!Ei imi spun ca e ok , au amortizoare si Daewoo si Monroe pe ulei si ma programeaza ieri dimineata la ora 8.00 . La 7.50 ma infiintez la service !A AA, AM UITAT SA ZIC CA M-AM DUS PT NEVASTA-MEA CU MATIZUL EI ( ziua femeii deh! ). Aia de acolo mi-au facut revizia iar cand a venit vorba de amortizoare mi-au zis ca ei nu mai monteaza Monroe (cu plata diferentei de rigoare) ca nu mai accepta fabrica iar Daewoo coreene nu mai au !Eu m-am dat cu scandal la ei , ( PAI DE CE P... MEA M-ATI MAI CHEMAT????) Mentionez ca au verificat pe fata si au descoperit pe fata joc in tije ( asa au scris pe foaia de obs si un joc in caseta de directie ) . La proba de mers pt amortizoarele de pe spate au vazut si ei ca cloncane!In sfarsit dupa scandal mare acolo au zis ca m-au luat in evidenta si sa SUN PESTE 2 SAPT ! ADICA EU SA MERG ASA 2 SAPT !Eu le-am zis ceva de mostenitoi si am incercat sa sun la fabrica dar nimic pana ieri la 4 cand am reusit sa iau legatura acolo . Astia de la Craiova au zis ca o sa sune la dealer azi si apoi o sa ma contacteze!AAA si inca ceva ! EU LUCREZ LA O FIRMA PRIVATA SI NOI AVEM UN PARC DE VRE-O 30-40 DE MASINI CU GARAJUL DE RIGOARE SI IERI DUPA AMIAZA AM RIDICAT MASINA PE ELEVATOR IAR AMORTIZORUL DE PE SPATE STANGA E TOTAL CURS!!!!!!!!!!!!. Ce verificari sa mai faca mai nene ???????? Oricum azi fac o reclamatie la OPC ( biroul meu elanga al lor) !Cum e posibil sa pleci din service in garantie cu amortizorul curs si cu joc in caseta de directie ????????????????????? Cert e un lucru !ACTUALELE DAEWOO SUNT CU MUUUULT MAI PROASTE DECAT CELE VECHI! Bafta Link to comment
andreib Posted March 9, 2005 Share Posted March 9, 2005 Joc in caseta de directie au muuuulte dintre Matizuri, ei dau vina pe o bucsa din teflon care nu poate fi schimbata separat (cauzeaza o trancaneala in dreapta fata chiar la picioarele pasagerului). La mine a durat schimbarea casetei vreo 2 luni si ceva, deci ...Seriozitatea uzinei de la Craiova in ultimul timp a fost pusa la indoiala in repetate randuri, se cunoaste ca se apropie finalul de drum S"> , incep sa devina dezinteresati si asta pe termen lung(daca va exista asa ceva) o sa-i coste f mult. Link to comment
body Posted March 15, 2005 Author Share Posted March 15, 2005 Salve ! Vineri am facut reclamatie la OPC , iar astia au zis ca o sa ii ia de glanda !Pentru toti cei interesati exista o HOTARARE DE GUVERN NUMAR 394 DIN 1995 pe care ar fi bine sa o aveti si voi ! Iata ce se scrie in art 24 " PRESTATORII DE SERVICII AU OBLIGATIA SA EFECTUEZE OPERATIUNILE DE SERVICE ASUPRA PRODUSELOR DE FOLOSINTA INDELUNGATA AFLATE IN PERIOADA DE GARANTIE , IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA INREGISTRARII RECLAMATIEI CONSUMATORILOR". Asta e una si am mai gasit una buna prin care o sa-i pun sa-mi plateasca benzina de la masina pe aia de la service , nu ca ma fac banii lor dar vreau sa-i fac... Articolul 9 spune ca: " VANZATORUL ESTE OBLIGAT ...SA SUPORTE TOATE CHELTUIELILE ...PRECUM SI CHELTUIELILE DE MANIPULARE , DIAGNOSTICARE , EXPERTIZARE , MONTARE , AMBALARE SI TRANSPORT AFERENTE!!!!!" Faceti rost de hotarrea asta de guvern ca sa vedeti si voi ce drepturi avem !!! Bafta Link to comment
Shenck Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Atasat HOTARARE DE GUVERN NUMAR 394 DIN 1995 www.anpc.ro (Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului) h394_1995.doc Link to comment
ticolino Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 extrem de interesant. l-am printat si-l tin la mine. deci daca ti se strica o piesa de pe masina, in garantie, vanzatorul nu trebuie numai sa-ti schimbe piesa, ci sa-ti plateasca si transport si manopera schimbarii. wow Link to comment
john Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Partea cu transportul e mai greu de rezolvat dar manopera neaparat! Pai daca se duce ceva de la motor si se lucreaza la reparatie 2 zile trebuie sa platesc 10-20 de ore de manopera ? Pai ce garantie mai e aia? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now