LIONX Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Fratilor ajutati-ma sunt nou in domeniu si am patit o boacana :Am desfiletat cuiul de la IAC si nu mai stiu cat a fost infiletat si-mi merge numai aiurea si consuma benzina multa! ("> ("> Link to comment
Costi VLN Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Presupun ca ti-a iesit capul definitiv nu?In cazul asta incearca sa il bagi inapoi,cam 3-4 filete,punel pe masina,montezi mufa de alimentare a acestuia si pune contactul.Asa cu contactul pus scoatei mufa de alimentare a IAC-ului.Dupa asta scoatei borna + si dai un restart si initiere IAC.Nu uita sa montezi mufa IAC-lui la loc.Dupa aceasta operatie ar trebui sa revina la functionre normala.Multa bafta. Edited August 10, 2009 by velican_costi Link to comment
LIONX Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Presupun ca ti-a iesit capul definitiv nu?In cazul asta incearca sa il bagi inapoi,cam 3-4 filete,punel pe masina,montezi mufa de alimentare a acestuia si pune contactul.Asa cu contactul pus scoatei mufa de alimentare a IAC-ului.Dupa asta scoatei borna + si dai un restart si initiere IAC.Nu uita sa montezi mufa IAC-lui la loc.Dupa aceasta operatie ar trebui sa revina la functionre normala.Multa bafta. mersi mult !!!!!!!!!!! am sa incerc acum eu l-am infiletat de tot si merge rau tare! Link to comment
Mircea Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Desfa-l, regleaza-l din filet astfel incat varful sa fie la 28 mm de baza. Apoi monteaza-l si fa-i procedura de idle learn. Si data viitoare nu-ti mai baga manutele acolo, pentru ca probabil ai curatat si vaselina cu care era gresat. Link to comment
Dj_Dark Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 (edited) Nu stiu cum l-a infiletat el pe tot fiindca are niste canale de ghidaj, infiletezi cat merge dupa care il "tragi" inapoi folosind metoda descrisa de velican mai sus. La prima conetare in mufa dupa infiletatul cu mana, trebuie avut grija ca in momentul in care se retrage sa fie pe acele ghidaje, altfel va da in gol si e bun de aruncat, se distruge melcul interior si nu mai regleaza bine. @Lionx. Daca dupa procedura explicata de colegul de mai sus a intrat de tot si nu se invarte cuiul cu mana e bine. Pune-l pe masina si da-i un reset cu idle learn (e pe forum cum). Daca tot nu merge poti sa iei altul. La fel si daca acel cui se invarte cu mana (nu mai are ghidajele necesare). Ps. Singura metoda prin care iese cuiul ala de-acolo, daca IAC-ul e in firea lui, este punerea contactului cu el scos din galerie si lasat in mufa, dupa ce in prealabil a fost deconectata bateria ceva timp (IAC-ul a uitat pozitia de relanti si incearca sa gaseasca alta). Cum naiba ai reusit sa-l scoti altfel? Edited August 11, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Mircea Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Aplicand principiul: "nu forta, ia un ciocan mai mare!" Link to comment
LIONX Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 am facut ce mi-ati spus merge acum dar imi miroase a benzina gazele care ies pe esapament !!!! ("> ("> am facut ce mi-ati spus merge acum dar imi miroase a benzina gazele care ies pe esapament !!!! ( ( m-am saturat Link to comment
Costi VLN Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Dupa ce i-ai dat restart si initiere IAC ai facut si tu catva km?Daca nu ai facut asa refa procedura si alearg-o putin,un mers mai sportiv sa invete noi parametrii.Vezi dupa cum se prezinta. Link to comment
nt98adu Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Eu zic sa nu te mai chinui degeaba. Cumpara un IAC nou, monteaza-l si ai scapat de probleme. Odata cei iesit de pe ghiduri, salut IAC. Link to comment
LIONX Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 am facut , dar tot nu merge cum trebuie si nu trage , mirosul de benzina persista in esapament... Link to comment
Razvan96 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 salutare, am cumparat si eu recent un cielo 96, la o simpla inchidere a capotei masina a ramas turata la 3000 rpm plus nu mai face trecerea de pe gaz pe benzina, un prieten mia verificat IAC si a constatat ca nu ii ajunge curent, va rog din experinta dvs dak ma poate ajuta cineva cu vreun sfat..../. multumesc anticipat Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now