mmylost Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 De data asta chiar am comis-o! Incercand sa conectez firele le ceas (fara sa am deconectat borna negativa de la baterie), am facut un scurt intre firele cu care lucram (alea de la ceas). Am zis ca nu e nimic, dar cand sa opresc masina, nu se mai oprea! Am scos cheia din contact, nimic! MOtorul continua sa functioneze. Ca sa il pot opri am incercat s apornesc cu a 4-a de pe loc si s-a oprit motorul! Dar acum nu mai porneste! Si nici nu se mai aprind controalele din bord cand pun conactul (adica check engine). Maine (duminica) trebuie sa plec cu masina si chiar nu stiu ce sa ii fac. Ma puteti ajuta? Multumesc. Link to comment
augustinionut Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Verifica sigurantele. Link to comment
mmylost Posted August 16, 2009 Author Share Posted August 16, 2009 Multumesc. Intr-adevar s-a dovedit ca siguranta F1 era arsa. Am inlocuit-o si totul merge OK. Desi in clipa asta nu are importanta practica pt mine, as fi totusi curios sa inteleg de ce motorul a pornit prima data fara ca sa se mai opreasca apoi. Initial m-am gandit ca prin scurt-circuitul realizat am facut practic ceea ce fac aia prin filme cand fura masini...adica ating doua fire si porneste masina. Problema e ca mototul meu nu a pornit cand s-au atins cele doua fire, ci cand am pus eu contactul. Apoi, cum spuneam, nu s-a mai oprit. Oricum, inca o data multumesc pt sugestii. Link to comment
banzay Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Sa fie o problema de la contactul electric? Mi se intamplase si mie ceva asemanator cand am montat alarma cu pornire... Nu era fixat calumea contactul(partea cu fire) pe butuc... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now