johnny Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Salut! Am un matiz euro3 din 2005, cumparat cu vreo 72.000 km la bord, revizie facuta la 70, schimbat distributie etc. Masina merge ok nu au fost probleme cu ea in urm. ~4000km. Acum citeva zile am vazut ca nivelul lichidului de racire este cam cu 1-1.5cm deasupra nivelului maxim (la rece, dupa ~12 ore pauza). In mers chiar si drum lung mai creste cu maxim 1-2cm Recunosc ca nu m-am uitat la nivel cind a fost luata masina n-am idee daca era si atunci deasupra la maxim sau nu. Motorul nu se simte "incins" nu a aparut vreun semn ca ar fi supraincalzit. Poate fi o problema ca e peste maxim? Trebuie golit? Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Daca a doua zi este peste maxim, golesti, este prea mult. Link to comment
johnny Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 Scot busonul de deasupra si trag cu o seringa ceva de acolo? Daca e peste maxim nu improasca cind deschid? Chiar daca deschid cind e rece motorul? Dupa o noapte in care nu am mers cu ea... Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 (edited) Daca e rece, nu mai este presiune mare: PV= kT (intotdeauna). Obs. N-am ramas cu mai mult de la scoala, dar asta nu m-a dezamagit, niciodata. Edited August 25, 2009 by tolin Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now