Viktor Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 N-ar strica sa mai bagi vreo 5-10l si dupa aia vezi care-i treaba. Link to comment
Danutz1987 Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 N-ar strica sa mai bagi vreo 5-10l si dupa aia vezi care-i treaba. De obicei se auzea cand nu are benzina suficienta,tragea pompa altfel...Imi pornea si cu 2-3 litri... Link to comment
Dj_Dark Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Daca ai obiceiul sa mergi cu benzina putina in rezervor (sub un sfert) si masina are peste 100.000 km ia in considerare schimbarea pompei din oficiu. Link to comment
Danutz1987 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Daca ai obiceiul sa mergi cu benzina putina in rezervor (sub un sfert) si masina are peste 100.000 km ia in considerare schimbarea pompei din oficiu. Dark,pompa se aude k lucreaza...cand mi s'a oprit motorul eram pe GPL...nu mai inteleg nimic,am intrebat mai multi mecanici si au zis ca nu stiu ce poate avea Link to comment
lascarica Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Dar pina la urma nu-i mare efortul sa pui odata inca 10l in plus si sa-i lasi acolo... adica rezervorul sa nu aiba mai putin de 10-15 l ...sa aiba pompa ce sa traga... Daca trage aer sau mizeria de pe fund e naspa... si pompa e numai 150RON parca... Edited September 1, 2009 by lascarica Link to comment
Viktor Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Dark,pompa se aude k lucreaza...cand mi s'a oprit motorul eram pe GPL... Cu toate ca pompa se aude, aceasta poate fi defecta. Acu nici eu nu mai inteleg,din primele rinduri scrise de tine, am inteles ca mergeai pe benzina. Link to comment
Dj_Dark Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Daca s-a oprit cand erai pe gpl nu-i de la pompa. Daca nu mai porneste nici pe gpl nici pe benzina eu as verifica aprinderea prima data. Link to comment
Danutz1987 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Aia suspectez si eu,posibil sa fie fisa principala...Am schimbat fisele,dar principala nu am schimbato pt k are un fir de la instalatia de gpl si nu stiu cum sa il pun...Cum se verifica aprinderea?Si inca ceva,pe GPL nu am incercat sa o pornesc pt k nu pot...Butonul nu'mi permite acest lucru... Edited September 1, 2009 by Danutz1987 Link to comment
Dj_Dark Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 (edited) Folosesti o bujie infipta in fisa cu filetul pus la masa si altcineva da la automat. Incepi cu fisele cilindrilor si, daca nu ai scanteie, incerci si principala. In functie de rezultate citeste cele 22 pagini din urma si vei afla solutia (tot acolo e descrisa si metoda pe undeva). Edited September 1, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Danutz1987 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Am gasit "buba"cureaua de distributie este rupta...posibil sa se mai fi daramat ceva odata cu ruperea curelei? Link to comment
Salex Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Ia vezi aici ce se intimpla la motoarele SOHC cind se rupe cureaua de distributie Link to comment
Danutz1987 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Din cate inteleg eu din ce scrie acolo nu e f. grav,pb e k eu am incercat de cateva ori sa pornesc motorul si chiar am miscat masina vreo 10 m dand la automat ca s'o pot parca Link to comment
Dj_Dark Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 (edited) Motorul trebuie desfacut si vazut. Sau poti incerca sa pui o noua curea si la pornire iti va spune el singur. E la noroc, depinde in ce pozitie a axelor s-a rupt cureaua. Daca electromotorul invarte motorul fara sa se blocheze cand incercai sa o pornesti sansele de a nu fi distrus nimic sunt foarte mari. Edited September 2, 2009 by Dj_Dark Link to comment
vilbrochen Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Din cate inteleg eu din ce scrie acolo nu e f. grav,pb e k eu am incercat de cateva ori sa pornesc motorul si chiar am miscat masina vreo 10 m dand la automat ca s'o pot parca La motoarele SOHC nu sunt probleme daca se rupe cureaua de distributie. Am patit-o cu motor 1.8 si l-am chinuit ceva dand la automat, binenteles pana sa imi dau seama ca aveam cureaua de distributie rupta! Problema eu o consider in cazul in care vrei sa-i montezi singur cureaua de distributie, asta deoarece in manualul de service este gresit desenul de punere la punct a distributiei, ma refer la motor 1.8 si 1.5 SOHC. Link to comment
Salex Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 E la noroc, depinde in ce pozitie a axelor s-a rupt cureaua. E SOHC, are una singura, asta o sa-i fie norocul . Subscriu si eu la sfatul DJ-ului. Pune o curea noua si vezi daca iti porneste si cum merge. Link to comment
Danutz1987 Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Asta o sa si fac dupa-amiaza cand o sa ajung acasa.Ma duc la magazin sa imi iau curea si o sa chem pe cineva sa o inlocuiasca,sa cumpar si pinionul?Alte role nu mai are,nu? Link to comment
Salex Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 Citeste topicul pe care ti l-am recomandat. O sa afli tot ce e de stiut despre curea distibutie. Data fiind problema pe care ai intimpinat-o, eu as schimba tot ce tine de distributie. Link to comment
Dj_Dark Posted September 2, 2009 Share Posted September 2, 2009 (edited) Subscriu. Curea, rola intinzatoare, simeringuri arbore si axa si eventual si pompa de apa sa nu ai neplaceri mai tarziu. Cam astea ar fi. Pentru mai multe detalii vezi topicul recomandat de colegul mai sus. Edited September 2, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Danutz1987 Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Am schimbat rola+curea+nustiu ce semering,mecanicul a zis ca unul e bun,pompa de apa a ramas cea veche..Totul+manopera a costat 250 lei Link to comment
vilbrochen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Am schimbat rola+curea+nustiu ce semering,mecanicul a zis ca unul e bun,pompa de apa a ramas cea veche..Totul+manopera a costat 250 lei Tocmai ce era mai important, n-ai schimbat! Iti doresc sa ai norocul sa te tina pompa de apa, pana la urmatoarea schimbare a distributiei. Altfel vei iesi in pierdere cu inca o data, costul pompei(adica manopera)! Link to comment
Viktor Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Eu nu inteleg un lucru. Pentru ce trebue schimbata pompa de apa, daca nu-i defecta. Link to comment
vilbrochen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Eu nu inteleg un lucru. Pentru ce trebue schimbata pompa de apa, daca nu-i defecta. Ca te poate lasa cand iti e lumea mai draga! Mai ales cand nu sti ce vechime are, de cand a fost montata. Link to comment
Dj_Dark Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Noua curea este mai stransa de obicei si forteaza o pompa obosita. Alta explicatie ar fi, deoarece cam asta e perioada de viata si la pompa de apa, la 2 distributii se schimba. Daca masina e la mana a doua nu stii sigur cati km are si nu e o avere. Si eu mi-am asumat acest risc, la ultima schimbare n-am mai schimbat pompa insa fusese schimbata la precedenta, deoarece la maxim 1000 km cu noua distributie a cedat data trecuta si a trebuit sa desfac iar motorul in toiul iernii, iar asta nu e placut deloc. E adevarat, e mai complicat de schimbat, mai trebuie desfacuta fulia arborelui si dat si capacul spate jos (cel putin la espero 1.5) dar daca tot platesc manopera in service macar stiu o treaba. Cand o faci singur e alta treaba. Analog. De ce sa schimb distributia la 60.000 daca mai merge? Link to comment
Viktor Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Asta ar insemna sa-mi cumpar un motor nou (complect).Atit timp cit piesa e functionabila, nu vad pentru ce trebue schimbata. Eu, doar atunci voi schimba pompa, cind intr-adevar e defecta si nu de fiecare data cind schimb distributia. Cind e sa crape ceva pe la motor, va fi o piesa la care nici nu te gindesti. Link to comment
vilbrochen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Eu, doar atunci voi schimba pompa, cind intr-adevar e defecta si nu de fiecare data cind schimb distributia. Asta e unul din motivele care stau la baza prosperitatii service-urilor auto, chiar si pe timp de criza! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now