Geo_ZGA Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Curata si strange bornele, eventual da-i o lovitura (usoara) cu ciocanul la electromotor Link to comment
ZDN Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Merci Geo! Greseala mea ,din neatentie nu mi-am dat seama dar becurile din bord se sting cand dau sa porneasca.Doar face clanc si becurile se sting. Din ce am citit aici pe forum de vina e contactul electric. Link to comment
Viktor Posted December 6, 2018 Share Posted December 6, 2018 Cam aceleasi simptome si in cazul unei baterii slabe. As fi curios cit scade tansiunea in baterie cind dau la automat. Link to comment
ZDN Posted December 7, 2018 Share Posted December 7, 2018 Bateria are 12.64v pe masina rece, poate ai dreptate si scade cand vreau sa pornesc. Dar am becuri cu xenon de 55w plus faza lunga concomitent si claxon strong,in mod normal trebuie sa se vada o reducere in intensitate. Am luat bateria acasa si e la incarcat pana ajunge contactul electric.Acum pot sa incerc sa o pornesc pe direct sunt doar 3 fire din contact pentru asta, si verific si electromotorul totodata. Am vazut la Rusi pentru a evita in vitor probleme cu contactul electric sa pun un releu pe circuitul 30 si 15.Tot asa pe langa releu pot pune si un kill switch ascuns bine. Link to comment
ZDN Posted December 10, 2018 Share Posted December 10, 2018 Bun,am pus baterie incarcata pe masina,schimbat contact electric dar tot nu porneste.Am incercat si pe direct din fire sa o pornesc si tot nu vrea,face clanc odata si raman becurile in bord aprinse la intensitate slaba. I-am dat si curent cu bestia de 5 litri in speranta ca e bateria de vina,cred ca trebuie un alt electromotor. Link to comment
Viktor Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Batrinul meu electromotor (delco remy made in corea) incepu a da semne de oboseala sub simptoma invirte da' pinionul nu sare pe volanta (solenoid'u face fente) decit atunci cind vrea bendix'u lui, cam odata din cinci incercari (sau mai multe, ma rog) si asta din cind in cind. L-am demontat pentru a-i aplica o corectie ce include o curatare, gresare, verificarea carbunilor ce spre surprinderea mea sint inca valabili si-or mai merge mult si bine. Pina una alta am montat un alt electromotor aproape nou in conditii exceptionale fata de care am mici nedumeriri legat de faptul ca nu se regasesc detalii stantate pe "coaja" acestuia cu exceptia unui atipild cu initiale MQ si cod de referinta a piesei 96952005. De va e cunoscut si aveti ceva detela referitor brandului ... Merge, nu-i problema, doar ca imi pare un pic cam lenes comparativ cu delco remy ce e ceva mai vinjos motiv caruia tind a crede ca asta e de doar 0.8 KW iar original'u de 1.2KW (probabil, sau undeva intre da' oricum mai vinjos), un detalui foarte important din punctul meu de vedere.Cine a avut de-aface cu MQ si ce puteti spune de brandu' in cauza ? 1 Link to comment
Viktor Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Dupa o mini reconditionare, din nou "functioneste" (exprimare in limba dancileasca). 1 Link to comment
koss_x_treeme Posted October 24, 2020 Share Posted October 24, 2020 (edited) Mi-am schimbat si eu electromotorul la Koreanca. Eu am pus unul aftermarket polonez model cred stardax stx200006. Functioneaza de asta primavara foarte ok. A parut de calitate buna. El zicea ca e de 1kW. Nu pare chiar asa puternic dar nici slab nu pare. Pare ok. Edited October 24, 2020 by koss_x_treeme Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now