lucian107416 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 (edited) usoare "ezitari" la relanti parca mai am si eu. Eu sunt abia la inceput cu GPL-ul( si cu Kalos-ul). Voi ma studia aspectul pentru ca am senzatiea ca e legat si de consumatorii electrici ( aeroterma, AC, lumini etc ) PS. Eu am trecut la Kalos de pe Tico. Probabil ca mi-e dor de el Edited February 7, 2011 by lucian107416 Link to comment
mirceamircea Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 (edited) OK, daca afli info noi share-uiestele te rog ca ma scoate din minti tremuratul asta de diesel Edited February 7, 2011 by mirceamircea Link to comment
b62fad Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 salutare la mine ,am cielo exe 2005 fara gpl in mers cu motorul cald in treapta 5 o scot pe liber cateo data imi ramane relantiul la 1500 de ture ,daca opresc masina pe loc scade si relantiul la normal,asta nu se intampla mereu mai mult cand am un sfert de rezervor de benzina atunci se intampla cel mai frecvent. am schimbat IAC-ul,am fost cu ea la grand garage in militari cei de acolo au zis ca au curatat clapeta de acceleratie si daca tot mai face trebuie cica schimbata instalatia electrica ))) asta sa creada ei cai de acolo. astept pareri poate ati mai intalnit asta problema va multumesc Link to comment
Devilutzu88 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 (edited) Salut Am si eu o mare nelamurire si as avea nevoie de ajutorul vostru al forumistilor. Presupun ca e o problema electrica la care eusunt un mare 0 si nu ma pricep absolut deloc. Am relantiul pe la 900-1000 functioneaza ok dar seara cand aprind farurile scade pana si la 500 iar la franare chiar pana moare motorul. Orice sugestie e binevenita. Multumesc anticipat. Daewoo Cielo GLE Koreea 1996 Mentionez ca masina a stat pe dreapta toata iarna are senzor IAC nou, baterie noua daca are vreo relevanta Edited March 14, 2011 by Devilutzu88 Link to comment
CFL Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Verifica daca iti incarca alternatorul,cu si fara consumatori!Daca nu te pricepi du-te la un electrician auto,nu cred sa te jupoaie de bani pentru atata lucru iar daca nu vrei...spor la citit,ca sunt cateva topicuri cu problema ta! Link to comment
Devilutzu88 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Nu masina nu are GPL. Pai stiu ca mi-a masurat odata cineva si mi-a spus ca incarca mai mult decat trebuie dar nu e problema Link to comment
zeneseu Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Daca ai bateria noua, trebuia masurata incarcarea la 2 zile parca dupa montaj. Banuiesc ca nu ai facut-o; masoara totusi incarcarea totusi. Link to comment
Viktor Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Le-ati dat foc pina la urma? Ca eu sint pe-aproape. Bun. Incep cu Vineri. Pornesc si plec la drum, toate bune. Dupa vreo 5-6 km se aprinde check-ul pentru unu -doua min si se stinge. Ajuns la semafor o ea toti tremuricii, relantiul cind sus jos de tot, aproape sa moara motorul. Ma intorc acasa si ma pun pe treaba (asta fiind dupa-amiaza). Incep cu IAC-ul, curat, il mai curat o data, il verific si montez la loc. Nimic, tot cu tremurici, fum si miros urit de-mi cadea parul din nas. ) O las pe mai tirziu. Pe la 11 seara ma apuc iar de ea (cum intru in garaj, deja tremurau suruburile pe ea > ). O bijbii pe ici pe colo, ii dau reset IAC-ului, pernesc si toarce ca motanu, frumos, prietenos. Gata, il scot in proba, forja pe la doua noaptea in jur de 10km. Relantiul la locul lui. Simbata dimineata pornesc la drum pe aproximativ 500km, Duminica mai pun pe ea cam in jur de-o suta, azi dimineata merg iar cam trei km fara problema dupa care o ea din nou tremuricii la relanti. Deja cautam chibritul. Link to comment
Salex Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 O fi obosit IACul. Ai de unde sa imprumuti unul bun, de proba ? Link to comment
Viktor Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Am schimbat astazi cu un altul de proba si tot cu tremurici e. Link to comment
korydon Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Cu IAC-ul nou ai facut reset la ECM ? Link to comment
Viktor Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 (edited) Am facut. Aprinderea verificata, furtune vacum la fel ... Edited September 26, 2011 by Viktor Link to comment
korydon Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 (edited) Eu zic sa faci dimineata "pe nemancate" un reset + idle learn cu IAC-ul nou. Degeaba ii faci reset daca nu il pui si la invatat. Edited September 26, 2011 by korydon Link to comment
Viktor Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Miine il invat, prietene. Link to comment
Viktor Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Pe unde ati ascuns procedura corecta de idle learn pentru cielo? S"> Link to comment
Salex Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 (edited) Uite una aici, direct din manual. Edited September 27, 2011 by Salex Link to comment
Viktor Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Am facut cred tot ce-mi sta-n putinte, nu vrea. Cu motorul cald, nu-si mentine relantiul stabil. Merge ce merge normal pe 900rpm dupa care scade si revine destul de des. Ultima incercare, am scos firul sondei lambda unde a urcat in ture in jur de 1300rpm, a cazut la 900 si merge rotund, fara tremurici. Link to comment
Dj_Dark Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Sonda e cu 3 fire? Ai delco mecanic? E automata masina? Link to comment
Viktor Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Sonda cu un singur fir, delcou mecanic, cutie manuala. Link to comment
Dj_Dark Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 Tester atunci si urmaresti variatiile parametrilor cu turatia de relanti sa vezi unde e problema. (inclusiv sonda) Altfel te chinui degeaba. Link to comment
Viktor Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Deci. Schimbat sonda lambda si galeria de evacuare (cere am depistat-o crapata) cu garnitura de etansare si veriga de foc noi, dat reset si idle learn. Pentru siguranta si linistea mea, am mers le tester pentru a citi si sterge daca este cazul erori memorate de/in ECM. Nu au gasit nici o eroare, totul functioneaza in parametri, normal. Relantiul stabil, totul a revenit la normal. Link to comment
NEXIA06 Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Salut.De cand am schimbat axul cu came + culbutorii (cielo 1995,gpl) am probleme cu mersul pe benzina,masina parca nu se alimenteaza suficient la accelerare,iar la relanti parca ar merge in 3 pistoane,uneori oprindu-se de tot. Pe gpl in schimb nu are nicio problema,motorul mergand f.bine. Link to comment
raresvintea Posted September 1, 2014 Share Posted September 1, 2014 (edited) E bine pusa distributia? pompa de benzina e in toate mintile? Injectoare infundate? Edited September 1, 2014 by raresvintea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now