Jump to content

Recommended Posts

Am schimbat bujiile,iac-ul,fisele,capacul de la delcou,bobina din delcou,filtrul de aer...si tot am o pornire proasta,iar ce ma deranjeaza cel mai mult este ca dupa ce ma dau un pic la ea sau pur si simplu la mers normal are o variatie de turatie care ma oboseste.

Ce sa ii mai fac.Rog ajutati-ma.

Link to comment
Nu stiu daca ce voi descrie mai jos este o problema dar totusi poate cineva a experimentat situatia.

 

La mine relanti-ul este ok cand pornesc masina insa in trafic, asteptand la semafor cu piciorul pe frana am cateodata f mici variatii la relanti(aprox. 10-50 rpm). Ideea este ca nu se intampla tot timpul fenomenul.

 

Ati intalnit asa ceva? Eu cred ca este vb de o pierdere de vacuum undeva, voi ce ziceti?

 

Multumesc. :)

 

Nu-i nimic grav, stai linistit.

 

 

Salutare tuturor. Ma numesc Vasile si sunt "proaspat" utilizator a unui Cielo exe GPL 1,5 sohc (de 2 luni) si as vrea sa stiu din ce motiv relantiul este variabil cand masina merge pe gaz. Pe benzina relantiul e ok. Cei de la service m-au aburit ca e din cauza slabei calitati a gazului, dar eu nu sunt convins de lucru asta deoarece un tovaras de al meu posesor de cielo pe gaz alimenteaza din acelasi loc si el nu are probleme cu relantiul.. :-? .

Multumesc pt. posibile sugestii

 

Eu am avut aceeasi problema, si impreuna cu mine cateva sute de taximetristi din Galati. Ajunsesem sa cred ca e ceva normal. La service mi-au spus ca sunt probleme la cablajul instalatiei electrice, la loturile noi (cablaj de nexia, facut in poland) si mi l-au schimbat, ceea ce a dus la normalizarea situatiei.

Link to comment

Nu stiu ce amanunte sa dau.Pot spune ca m-am intors ieri de la mare si mergand cu 130 km/h si piciorul amortit fiind am dat masina pe liber si ...surpriza mi s-a oprit motorul.Tot drumul apoi am mai repetat figura de cateva ori.Motorul s-a mai oprit odata,dar de fiecare data cand o dau pe liber turatia scade brusc si pe urma se stabilizeaza.In rest nimic deosebit motorul functioneaza perfect chiar la un maxim de 170 km/h.Si inca ceva atunci cand schimb vitezele turometrul cade asa repede ca parca sunt la dacia cea veche.La alt prieten al meu turometrul curge linistit si frumos.Alte amanunte nu stiu ce sa dau...

Link to comment

Simptomele de care vorbesti pot fi de la injectoare infundate. Aceiasi problema a avut-o i93mid la nubira si o experimentez si eu ocazional, cauzata fiind de mersul pe gaz in cazul meu.

Link to comment

Exact la fel am patit si eu...la Esperache...am schimbat IAC-ul si nu am mai avut probleme...Insa vezi sa nu ti-l apese prea tare cu degetul si sa fie reglat la 28mm...Eu am fost la service pima data si am schimbat primul IAC ...pt ca cel vechi era pur simplu teapan...inainte sa mil pna mecanicul a apasat de 2-3 ori pe el sa imi arate ie ca e bun si nui vechi (ma rog, eu nui cerusem asta) a mers masina bine 2 zile apoi a facut la fel...rezultatul IAC blocat din nou...al doilea l-a pus cum trebuie pt ca citisem in manual cum trebuie facut...a mers bine inca 5000 pana am vandut-o

Link to comment

@wsc > Vezi IAC si incearca Reset si Idle Learn. Si mai vezi ceva: stutul de intrare in galeria de admisie a furtunului de la epurator, sa nu fie infundat.

Link to comment
Nu-i nimic grav, stai linistit.

Eu am avut aceeasi problema, si impreuna cu mine cateva sute de taximetristi din Galati. Ajunsesem sa cred ca e ceva normal. La service mi-au spus ca sunt probleme la cablajul instalatiei electrice, la loturile noi (cablaj de nexia, facut in poland) si mi l-au schimbat, ceea ce a dus la normalizarea situatiei.

 

Multumesc pentru raspuns.

Te rog daca poti sa imi spui daca stii mai exact ce anume ti-au inlocuit. Eu am fost la service "autorizat daewoo" in Botosani si se uitau aia la mine ca la avioane cand le-am zis de faza cu cablajul #-o ... din cate mi-am dat eu seama nu prea au nici o treaba pe partea electrica. Sa incerc si varianta "mura in gura" sa vad daca rezolv ceva ... daca nu sa caut un alt service poate prin Iasi ... ca pana la urma au recunoscut ca nu e din cauza gazului problema mea (cum ma abureau la inceput)

Link to comment

Si eu am fost nedumerit ca si tine, dar am aflat repede: se schimba toata instalatia electrica din compartimentul motor :D . Este o operatie care dureaza cam o ora. Deci cablajul care pleaca de la ECM catre senzori, sonda lambda etc. E un maldar de cabluri de vreo 5 kile > :)

 

Dar atentie, mie mi-au spus la service ca stiau de problema asta! Dar Craiova nu prea era de acord, ca sa nu se mai schimbe nici un cablaj. Nu stiu motivele...

Link to comment
  • 2 months later...

Buna tuturor! Am si eu o problema cu batranul meu cielo 96 :la prima pornire dimineata relantiul ramane

la1500 t/min. si oricat as incalzi motorul nu scade.Daca motorul e cald si opresc la urmatoarele porniri relantiul e normal (800-900 t/min) Am descoperit o fisura in furtunul de la capac la galeria de admisie,am remediat dar problema cu relantiul ramane.In rest motorul merge bine in toate regimurile de functionare,porneste usor si merge rotund. Astept un sfat. Multumesc!

Link to comment

La mine la relenti cam vibreaza. Merge foarte regulat, turatia sta constanta la 850rpm, insa vibreaza masina si trezeste din somn toti greierii in special din portiere.

A fost scanata de cateva ori si totul e ok, e "premianta clasei" dupa parerea mocanicului :D

In mers sau la turatii mai inalte nu se mai simte nici o vibratie.

Comportamentul e identic si pe gaz si pe benzina.

 

"asa face toate" sau sa ma astept la vre-o problema de tampoane ale motorului? Sau mai exista si alte explicatii?

Link to comment

Aici orice reparatie costa cat jumate din masina mea :D

 

Doar piesele fara manopera cam cat costa? Pe autodaewoo nu le-am vazut. Manevra poate o fac cu taica-miu intr-un viitor oarecare.

Link to comment

10x :) Deocamdata nu e urgent. Cu prima ocazie poate iti cer o consultatie cu bolnavul prezent :) Eram doar curios daca se poate da un diagnostic si de la distanta :)

 

PS

apropo de cutie, daca o turez pe loc cam la 1500 rpm se aude un zgomot care vine de dedesut, o vibratie si un zgomot pe la schimbatorul de viteze...

Edited by mr_
Link to comment
  • 2 weeks later...

Sper ca postez bine...

Am si eu o mica problema legata de relanti si anume ca de azi am observat ca in momentul in care ridic piciorul de pe acceleratie,(schimbare de viteza) turatia motorului la relanti imi ramine in jurul la 1000 rot/min, dupa care coboara destul de greu la 900 si apoi in jurul la 700 la cit este reglat. Am curat IAC-ul, reset ECM si tot degeaba. M-am gindit ca pe benzina va fi altfel dar tot asa se comporta. Daca trebuie schimbat IAC-ul de pe care model de Opel s-ar potrivi. Nu as cumpara unul datorita faptului ca nu peste multa vreme plec in Canada si n-as prea da bani multi pe masina.

 

:o fftopic: Am vrut sa dau comanda de o telecomanda la alarma ca una din ele am pierdut-o dar cel de la firma care mi-a montat alarma mi-a spus ca ma costa in jur de 100 lei. Nu este nici o varianta mai ieftina de-a face rost de una?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...