Zmeul cel rau Posted August 30, 2006 Share Posted August 30, 2006 Pai nu motorul in timpul in care se invart rotile nu coboara la turatia de relanti nici chiar daca ai apasat ambreaiajul. Asa fac toate, asa trebuie sa faca. Link to comment
savimbi Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 NU ai inteles. Hai sa o luam altfel. Pe loc, daca turez motorul mai mult de 1.500 rot/min, am simptomele descrise mai sus. Am observat ieri ca apa in motor ajunge la 80 grade dar relantiul tot greu coboara la cit e normal. Si in timpul mersului cu o pauza de schimbare intre 2 viteze la fel se intimpla. Link to comment
ovi_jer Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Amestec sarac sau pierderi de vacuum. Link to comment
savimbi Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 Am inteles ovi jer, dar aceleasi simptome le am si pe gaz. Voi verifica toate furtunasele care vin pe la galeria de admisie. Multumesc! Link to comment
savimbi Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Am verificat furtunasele ce au legatura cu galeria de admisie si intr-adevar am gasit unul ce era fisurat (furtunasul din capatul galeriei, spre baterie) dar tot asa ramine. Voi face un test ca sa vad daca IAC-ul are parametrii normali. Din punct de vedere mecanic, cum se poate verifica daca acesta nu este intepenit? Si tot legat de IAC, de la care model de Opel s-ar potrivi? Multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Trebuia sa dai reset la ecm si initializare iac dupa ce ai rezolvat pierderile. Link to comment
savimbi Posted September 1, 2006 Share Posted September 1, 2006 Am inteles, sa traiti! Link to comment
mosoru Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 De la un timp incoace imi tacane un releu pe sub bord(cred ca cel de accesorii) si in acelasi timp creste turatia de mers in gol la 1500-1600,se opreste tacanitul revine turatia la 900 si tot asa. Are cineva idee cam despre ce ar putea fi vorba? Link to comment
ovi_jer Posted September 20, 2006 Share Posted September 20, 2006 Este model cu aer conditionat?Functioneaza? Link to comment
mosoru Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Este model cu aer conditionat?Functioneaza? Are A/C si functioneaza. Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Tacanitul se aude tot timpul sau numai cupleaza/creste turatia apoi decupleaza/revine turatia? Link to comment
mosoru Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Tacane creste turatia,nu mai tacane scade turatia fara legatura cu a/c-ul sau alti consumatori Link to comment
ovi_jer Posted September 21, 2006 Share Posted September 21, 2006 Incearca sa depistezi prin atingere cu mana care releu tacane. Link to comment
mosoru Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Este releul cel mai inalt cum bagi mina sub bord,al 2-lea din dreapta,nu stiu la ce ajuta pt ca figurile din manualul de service sint complet diferite de realitate. Link to comment
ovi_jer Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Cel de la stergatoare? Link to comment
mosoru Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Este releul cel mai inalt de pe linia aia,o fi de stergatoare,nu stiu. Link to comment
ovi_jer Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Scoate releul acela si vezi daca mai face. Banuiesc ca ai ceva probleme din cauza unui contact imperfect. Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Domnilor, am descoperit acest topic si m-am gandit sa postez aici in loc sa deschid unul nou. Am un Cielo Standard cu GPL cumparat acum 3 saptamani. Masina e noua. Primii 1100 km i-am facut numai pe benzina. De ieri am inceput sa utilizez si gazul, evident pornirea o fac tot pe benzina, asa cum e normal. Ei bine observ un fenomen ciudat: Turarea motorului cand maneta schimbatorului e la punctul mort si ... bineinteles NU apas acceleratia ) Fenomenul se produce fie ca motorul e cald, fie dimineata cand inca nu a ajuns la temperatura optima, dar functioneaza pe gaz. Motorul s-a turat singurel la 1500, ba chiar si la 2000 rot/min chiar DUPA ce oprisem la semafor. Ba chiar a stat la 2000 destula vreme. . Cand am plecat de la semafor, tot turat ramasese. Mergeam tot pe GPL, evident. Am observat ca daca franez fara sa scot din viteza si reduc astfel ramanand in viteza a 4-a pana ce turometrul ajunge pe la 1200 rot/min, FENOMENUL DE TURARE ULTERIOARA, nu se mai produce. Oricum, mie nu mi se pare ca e normal sa se intample chestia asta. Pe benzina nu se petrece asa ceva. E adevarat ca exista o mica "intarziere" la scaderea turatiei, am inteles ca asa e si normal la o masina cu injectie, insa de aici si pana la fenomenul de turare "de unul singur" e cale lunga! Sfaturi, va rog! Edited October 2, 2006 by Cristian W Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Masina nu se scoate pe liber in mers. Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Masina nu se scoate pe liber in mers. Mda...din 1992 sunt invatat sa procedez astfel cand ma apropii de semafor... dezvatul e dificil. . Spune-mi te rog daca ce ai postat la : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=211759 se aplica si in cazul meu. Vaporizatorul si calitatea amestecului sa fie de vina? Ca sa stiu ce sa le zic celor de la service cand o duc peste cateva zile la revizia aia obligatorie de pana la 1500 km. Merci. Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Nu mai cita mesajul anterior. Vaporizatorul se lasa dupa 1000 km. Ai facut si faci in contiunare aceasi greseala :Cand vrei sa aflii mai multe despre masina pe care doresti sa o cumperi sau deja o ai, citesti in subiectele de probleme tehnice sau instalatii gpl sa vezi cum trebuie sa se comporte o masina cu gpl. Aspectele astea nu se discuta la cafenea sau in subiectele din ''Masina mea '' . Link to comment
Cristian W Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Mi se pare corect ca daca am o problema sa scriu despre asta si la topicuri gen "Masina mea". Eventual, cei mai vechi pe forum pot sa imi dea acolo un link ori o indicatie despre rezolvarea problemei, ori despre ceva similar. Stau si butonez acest forum destule ore pe zi, insa imi e imposibil sa citesc TOT ce se scrie, asa ca inevitabil sunt lucruri care imi scapa. Am gasit acest topic despre "Relanti variabil" si cum ma confrunt exact cu asta, am postat problema pe care o am. Habar nu aveam ca vaporizatorul se lasa dupa un anume numar de km. Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 S-a scris de nenumarate ori in subiectul cu instalatiile gpl. Link to comment
vlivius1 Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Salutare Acum doua luni am pus masina pe tester, relantiul atunci era la 880 rpm, iar mecanicul ala mi-a reglat-o la 800 rpm. Problema mea este urmatoarea la masinile care au cv automata nu este bine sa fie relantiul mai mare? De ex. cand merg noaptea si am multi consumatori, masina fiind in D tremura destul de tare la relanti, daca o las pe liber merge bine. Nu ar fi mai bine sa merg sa-i dau relantiul putin mai mare pentru ca ma zapaceste zbarniala aia la semafor si de multe ori o dau pe liber Astept pareri , merci Link to comment
Tommy Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 In carte scrie 850 rpm la relanti. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now