vladawd Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Salutare ! Daca va uitati la poze veti vedea ce baltoaca se creaza pe presul pasagerului dupa ce spal masina. Problema a aparut dupa ultima revizie. Inainte nu mi s-a intamplat niciodata. Am demontat torpedoul si am observat ca furtunasul acela care este incercuit cu rosu, era cam fleasca. Firele fotografiate erau si ele ude. Mi se pare ca s-a intamplat ceva la carcasa ventilatorului si nu mai este etansa. S-a mai intamplat ? Idei ? Sau direct la garantie cu ea ? Link to comment
Dannyboy Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 ala nu prea e furtunas, e traseul de aer. Apa nu are de ce sa fie acolo, asa ca da navala peste ei la service. Vreo garnitura sau piesa de etansare din grila din fata parbrizului a cam cedat. Link to comment
rich1974 Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Cel mai probabil pasagerul s-a urcat cu zapada pe picioare si apa este de la topirea zapezii... Stii ce nu inteleg eu, de ce ti-ai pus covoare de cauciuc in masina? Daca apa iti patrunde supt acel covor nu se mai evapora si o sa miroase ca dracu! Tu ai vazut ca presurile originale sunt permeabile? Crezi ca de prosti le-au facut asa? Link to comment
Dj_Dark Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 (edited) Hai ca asta a fost tare . Adevarul e ca aveo e o masina mai speciala, ii trebuie presuri prin care sa se evapore apa care intra pe la toate inaditurile . E clar ca exista o problema undeva. Fuga la service. Nu stiu cum e la aveo insa la mine exista un capac de plasic deasupra aerotermei pentru a nu intra apa in ea. E posibil la tine sa fie deplasat, sau sa se fi uitat demontat la ultima revizie. PS. O gramada de masini, inclusiv a mea a avut si are covorase de cauciuc, tocmai pentru a impiedica apa de pe picioare sa se imbibe in mocheta si sa miroasa cum miroase. Edited September 4, 2009 by Dj_Dark Link to comment
vladawd Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Stii ce nu inteleg eu, de ce ti-ai pus covoare de cauciuc in masina? Daca apa iti patrunde supt acel covor nu se mai evapora si o sa miroase ca dracu! Tu ai vazut ca presurile originale sunt permeabile? Stiu ca presurile originale sunt permeabile si tocmai asta a fost motivul pentru care am cumparat covorasele de cauciuc in ziua in care am ridicat masina. Prefer o baltoaca pe covoras pe care sa il pot scutura cand ma dau jos din masina, decat sa las mocheta sa se usuce de una singura, fapt care pe timp de iarna poate deveni o problema chiar f mare. Am un prieten care are un Logan (nu are nici un pres de cauciuc) si care trebuie sa mearga tot timpul cu aerul conditionat pornit, ca sa nu se abureasca geamurile. Insa cu tot cu presul de cauciuc, tot mi se mai abureste parbrizul cand ploua afara. L-am degresat de curand, urmeaza sa vad daca se va mai aburi. Crezi ca de prosti le-au facut asa? Cred ca le-au facut asa pentru ca sunt mai ieftine. Caci eu nu vad utilitatea mochetei. Sa te vad cand o sa calci intr-un "noroc" Link to comment
Viktor Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Ce treaba are presurile cu aburitul geamurilor? Link to comment
vladawd Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Umeazeala mare in masina => geamuri aburite. Link to comment
simon2tibi Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 (edited) La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile! Edited September 6, 2009 by simon2tibi Link to comment
nixu Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile! Exista vreo posibilitate de a-mi curata singur filtrul de polen? mie mi se cam aburesc geamurile...? Link to comment
vladawd Posted September 6, 2009 Author Share Posted September 6, 2009 (edited) La filtrul de polen ti-au umblat? Daca este murdar se aburesc geamurile! Filtrul de polen nu a fost schimbat la revizie. In zilele urmatoare o sa incerc sa-l schimb. Ce-i drept, l-am scos de acolo, l-am curatat, dar cand am vrut sa scot capacul acela lunguiet care permite accesul la compartimentul filtrului, i-am rupt o urechiusa Exista vreo posibilitate de a-mi curata singur filtrul de polen? mie mi se cam aburesc geamurile...? Consulta manualul masinii; vei gasi acolo procedura de demontare a filtrului. Eu am folosit o perie pentru a-l curata. Edited September 6, 2009 by vladawd Link to comment
nightmare Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Aceiasi problema cu apa pe presul pasagerului am avut-o si eu de-a lungul verii, se intampla doar cand mergeam cu AC-ul pornit si afara era foarte cald, sa fie oare condens? Nu aparea tot timpul problema asta. Are cineva idee de la ce poate fi? Link to comment
root Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 (edited) La tine Nightmare e din cauza drenei de la AC. Vezi ca e un furtunas elastic din cauciuc situat cam in dreptul piciorului stang al pasagerului, furtunas care a iesit din ghidaj si apa rezultata din condens nu mai nimereste orificiul care o ghida afara din habitaclu. Cel mai probabil careva cu picioare lungi a impins in el si l-a scos din locul lui. Am patit si eu acelasi lucru. Daca te apleci un pic se poate vedea usor, e cam la limita mochetei. La Vlad insa e o alta poveste, mai complicata se pare. El afirma ca apa provine de afara (dupa ce spala masina) deci are un alt traseu de patrundere in habitaclu. In cazul lui nu ma pronunt ca nu stiu ce ar putea fi. Edited September 6, 2009 by root Link to comment
nightmare Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Multumesc de raspuns root, am sa verific. Link to comment
NLE Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Aceasi problema o am si eu la un Aveo HB din 2007. Am mers la service Radacini si mi-au zis ca este din cauza filtrului de habitaclu care era foarte murdar. M-au intrebat daca vreau sa-l schimb dar am refuzat pe motiv ca se apropia revizia. Pe scurt imediat dupa revizie am spalat masina si ...surpriza: apa pe presul pasagerului !!! Exact asa cum a aparut si la tine racordul acela este ud. Tu ai ajuns la service? Ce ti-au spus? Link to comment
vladawd Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 M-am programat pt martea viitoare la Expocar Targoviste. O sa revin cu detalii dupa ce ma intorc. Link to comment
root Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Am mers la service Radacini si mi-au zis ca este din cauza filtrului de habitaclu care era foarte murdar. Legatura dintre un filtru de habitaclu imbacsit si patrunderea apei din exterior in habitaclu nu poate fi decat o ineptie. Link to comment
NLE Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Legatura dintre un filtru de habitaclu imbacsit si patrunderea apei din exterior in habitaclu nu poate fi decat o ineptie. Ai perfecta dreptate. Asa am zis si eu dar nu avea sens sa o tin pe a mea in conditiile in care omul se vedea ca are o minte odihnita. Link to comment
vladawd Posted September 17, 2009 Author Share Posted September 17, 2009 Am fost la Expocar Targoviste. Mi-au dat jos "sita"aceea din dreptul parbrizului care acopera gurile de scurgere a apei de ploaie si gura de admisie a aerului in habitaclu. Au turnat la apa pe acolo de umpleai o piscina. Nu ajungea nimic inautru. Concluzia a fost : data viitoare cand mai speli masina, spal-o si tu cu geamurile inchise ) Mi-a venit insa o idee (incercati sa nu radeti prea tare) : cand am fost la spalatorie (automata), eu stateam in masina cu...ventilatorul pornit. Si acesta este motivul pentru care m-am trezit cu apa pe pres. Link to comment
Abram Burel Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Pana aici n-am priceput nimic. Poate in seria urmatoare. 1. De cate ori ai spalat masina dupa revizie. 2. De cate ori din alea de mai sus a aparut fenomenul ala? 3. Chiar s-a intamplat la spalatorie automata sau manuala? 4. Daca-i b), esti sigur ca nu s-a urcat ucenicul cu tenesii uzi p-acolo? Link to comment
Salex Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Cu o mica-mare intirziere vreau sa aduc si eu o lamurire. Furtunasul incercuit cu rosu din poza 2 nu este un traseu de aer al instalatiei de climatizare. E drept ca pe acolo circula aer insa aerul respectiv are rolul de racire a rotorului. Personal nu prea cred ca pe acolo a intrat apa Link to comment
vladawd Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 Pana aici n-am priceput nimic. Poate in seria urmatoare.1. De cate ori ai spalat masina dupa revizie. 2. De cate ori din alea de mai sus a aparut fenomenul ala? 3. Chiar s-a intamplat la spalatorie automata sau manuala? 4. Daca-i b), esti sigur ca nu s-a urcat ucenicul cu tenesii uzi p-acolo? 1. de doua ori 2. tot de doua ori 3. automata, cu mine in masina si ventilator pornit 4. eram singur in masina, in ambele cazuri Dupa ce am venit de la service am spalat masina iar si supriza...nu s-a mai udat presul. Link to comment
Abram Burel Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Inseamna ca debitul la "automata" e mai mare decat poate sa duca scurgerea de la grile si patrunde apa pe carea de aer. Baietii cu batul cu apa nu insista atat de mult in zona aia ca nu au de ce. Interesant e ca n-a mai raportat nimei, ceea ce arata ca lumea nu prea foloseste automatele sau... nu e atenta. Link to comment
Dj_Dark Posted September 21, 2009 Share Posted September 21, 2009 E posibil ca a lui sa fie infundata de mizerie. De aceea nu a mai raportat nimeni. Recomand o inspectare vizuala pentru localizare si apoi "digitala" pentru curatare. Link to comment
vladawd Posted September 21, 2009 Author Share Posted September 21, 2009 E posibil sa fi fost infundata. Cand au demontat masca aia de plastic de la parbriz au desfundat canalele de scurgere probabil, din moment ce nu mai intra apa acum. Link to comment
gerard2000 Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Timp de 1an si jumate,am stat cu problema asta "cu apa in masina",pina incepusa sa se faca mucegai...asta cand ploua sau spalam masina,vedeam ca se uda toata partea stanga fata-spate...toata problema asta era datorata REPREZENTATEI RUCOM,care ar fi trebuit sa-i dau eu putin in judecata si sa le cer niste daune,pentru ca atunci cand am vrut sa-mi montez alarma,mi-au impus sa mi-o monteze un electrician specializat de-al lor sa nu pierd asa zisa garantie,dar pustiul ala "electricianul"care nici macar nu era angajat la ei...isi lua si omul un comision si smecherii de la RUCOM pune-au doar stampila...tipul cand a tras firul de la baterie,a scos dopul prin care trece cablu de tras capota,si nu sa ostenit sa-l mai bage...si toata apa trecea pe acolo...SA LE FIE RUSINE NESIMTITILOR Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now