martiz Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 Ideea era ca multi merg inca cu cd-playerele stock sau si mai rau cu casetofoanele stock... Sau si mai rau? Acum te intreb de ce? Cu ce ma incalzeste pe mine un cd-player sau Dvd in masina, daca in 70% din timp ascult radio, iar in restul de 30% sta inchis? Ai ascultat vreodata la un radio - casetofon de matiz ca sa poti spune "si mai rau"? Mie unul nu-mi trebuie cine stie ce putere muzicala, fidelitate, basi sau sf-uri prin portbagaj, si pun pariu ca nu sunt singurul de pe forum are aceasta parare! Link to comment
EnZo Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Eu unul am renuntat la tot ce este stock legat de audio in masina. Mi-am luat dvd-player in masina pt ca unu la mana eu radio nu ascult deoarece calitate transimiteri in romania este jalnica , 2 la mana ascult HDtracks, HD video si FLAC-uri, era track'urilor a apus de mult printre audiofili. Incercati sa ascultati o pereche de tweetere Brax Matrix 1.1 si 2 midbasi Brax Matrix 6.1 amplificate cum trebuie si dupa nu o sa mai considerati sistemele stock cine stie ce performante ... Ma bucur pt ca vad oameni pe forum care din PROPRIA LOR EXPERIENTA , au ajuns al concluzia ca pt a conduce o masina cu suspensie sport in romania este insuportabil. Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) "...Mie unul nu-mi trebuie cine stie ce putere muzicala, fidelitate, basi sau sf-uri prin portbagaj, si pun pariu ca nu sunt singurul de pe forum are aceasta parare! ..." Ai dreptate mai putin Tolin care sughite la fidelitatea de 2 RON de la mp3-uri Prin oras ascult radio majoritar, la drum lung totusi e util un mp3 player...plus utilizare facila de ex. vrei sa schimbi CD-ul apesi doar un "boton" sa schimbi "folderul". Edited September 9, 2009 by lascarica Link to comment
banzay Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Eu am jante pe 15 cu talon mai mic la cauciuc si se simte mai nasol asfaltul (a se citi drumurile proaste ale patriei), dapai cu suspensie sport. Dar, as sacrifica confortul pt o suspensie sport, sa nu se mai incline masina asa. Nu am nimic cu respectivul cu matizul, interiorul chiar e dragut, dar a cam dat-o in bara la exterior. Oricum fiecare are perceptia sa despre bine/rau Link to comment
RaZoR-07 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 "...creezi un alt produs in care folosesti elementele mecanice de la altul..." Domnu' adica , ca sa nu iasa "chici" se i-a 2 Matize iau piese de pe una si pun pe alta si au iesit Originale nu ? Cum dracu iese alt produs? Si care nu-i "chici"... Adica pui pe un Matiz E-classe ce au "uitat" cei de la fabrica: radio/radiocass/radiocd, boxe, tableta porcbagaj, finitie haion, fete de usi din plastic, geamuri electrice, bancheta rabatabila fractionat, martor bord usi deschise, proiectoare ceata, temporizator stergatoare, stergator haion, AC si lista ar putea continua. Multi ar zice: dar de ce nu o cumperi de la inceput asa? Simplu, atat a fost bugetul... pe parcurs pui mai usor, desi costurile pieselor noi sunt mai mari decat diferenta de pret pana la masina care le are din fabrica. Plus ca mai e varianta cu piese din dezmembrari, acolo unde merita, desigur... Mai ales la Matiz, unde merg foarte multe piese de Matiz II, pe care omuletii cu ochii oblici l-au facut pentru un public ceva mai pretentios decat cel de pe plaiuri mioritice. Link to comment
sergiuhusca Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Martiz...am avut si eu matizz... 1 Link to comment
strumfuadi Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Mi-am luat dvd-player in masina pt ca unu la mana eu radio nu ascult deoarece calitate transimiteri in romania este jalnica , 2 la mana ascult HDtracks, HD video si FLAC-uri, era track'urilor a apus de mult printre audiofili. Ce faci mah? Asculti HD tracks si flicflacuri? Unde, in masina? Intr'adevar, e locul ideal pentru hi-fi audio.. Incercati sa ascultati o pereche de tweetere Brax Matrix 1.1 si 2 midbasi Brax Matrix 6.1 amplificate cum trebuie si dupa nu o sa mai considerati sistemele stock cine stie ce performante ... Absolut, insa ma indoiesc ca detii asa ceva la cat costa asa ceva. Nu de alta, dar suma valorii masinilor declarate e cam tot pe acolo cu valoarea acestor sisteme. Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Adica pui pe un Matiz E-classe ce au "uitat" cei de la fabrica: radio/radiocass/radiocd, boxe, tableta porcbagaj, finitie haion, fete de usi din plastic, geamuri electrice, bancheta rabatabila fractionat, martor bord usi deschise, proiectoare ceata, temporizator stergatoare, stergator haion, AC si lista ar putea continua.Multi ar zice: dar de ce nu o cumperi de la inceput asa? Simplu, atat a fost bugetul... pe parcurs pui mai usor, desi costurile pieselor noi sunt mai mari decat diferenta de pret pana la masina care le are din fabrica. Plus ca mai e varianta cu piese din dezmembrari, acolo unde merita, desigur... Mai ales la Matiz, unde merg foarte multe piese de Matiz II, pe care omuletii cu ochii oblici l-au facut pentru un public ceva mai pretentios decat cel de pe plaiuri mioritice. Razor ai o nuca la faza asta nu ma gindii; si nici Tolin, cred ... dar nici nu aveam de ce ... in discutie era tunning-ul...daca pui geamuri electrice standard care erau optional asta nu inseamna ca tunezi masina ajungi tot la un Matiz standard dar mai "dotat". Dupa definitia lui Mircea (si e ok) se inlocuieste ceva standard -de fabrica- cu ceva mai performant...gen suspensie sport, audio HI-FI, etc... Strumfi sa nu exageram 2 x (1.1 + 6.1) costa putin, numai vreo 10.000RON (mai sint variante Brax si la 2-3000) iar amplificarea e moca ... Poate Enzo a avut bafta si a luat Volvo-ul cu tot cu audio de calitate. Enzo lasa BRAX-urile ne multumim si cu Hertz sau JBL. Edited September 9, 2009 by lascarica Link to comment
closchkutza Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Tuning nu inseamna doar impopotonare (actiunea preferata a unora) ci si orice upgrade fata de fabrica. Geamurile electrice erau standard la matiz, insa la o versiune de echipare superioara, la fel ca si servo-directia. Sunt absolut sigur ca un matiz sau un Cielo sunt fix masinile in care merge la marea arta sa asculti muzica hi-fi audio, la ce antifonare de S-Klasse au... Link to comment
martiz Posted September 9, 2009 Author Share Posted September 9, 2009 (edited) Martiz...am avut si eu matizz... Si ma gandesc ca nu te-a incantat muzica stock! Ok, gusturi si gusturi. Pe mine m-a deranjat faza cu "mai rau" de parca cine stie ce rajnita de HU au montat aia. Sa-ti spun un secret, urmeaza sa-l schimb si eu, dar doar din cauza "nevestei". La noi exista o regula: cine conduce decide si ce muzica se asculta, si mai nou ea s-a saturat sa monteze/demonteze caseta+mp3player-ul! Edited September 9, 2009 by martiz Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Si ma gandesc ca nu te-a incantat muzica stock! Ok, gusturi si gusturi. Pe mine m-a deranjat faza cu "mai rau" de parca cine stie ce rajnita de HU au montat aia.Sa-ti spun un secret, urmeaza sa-l schimb si eu, dar doar din cauza "nevestei". La noi exista o regula: cine conduce decide si ce muzica se asculta, si mai nou ea s-a saturat sa monteze/demonteze caseta+mp3player-ul! Incearca cu un modulator FM calitatea nu e foarte buna dar ziceai ca nu esti mofturos. E mai ieftin decit altu nou si facil de utilizat fata de caseta cu... Link to comment
andreib Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Tuningul asta este egal cu decorarea unui apartament.Fiecare dupa viziune...Dupa gust... Unii vor sa-si faca bar de negri in casa cu spotaraie lucioasa cat china, neoane colorate, 10 scafe pe metrul patrat si culori de ti se strepezesc dintii... E cat se poate de KITSCH si de inutil, nu e nimci de nediscutat... E prost gust cat incape... @Tolin: La o instalatie acustica standard pe o masina sunt probleme mult mai mari de fidelitate decat diferenta de calitate dintre un mp3 si un track... Ai niste difuzoare cam de 2 lei (care sunt oricum deficitare puternic pe inalte pentru ca nu au nici un fel de tweeter in 99% din cazuri), fara incinte acustice si inconjurate de o groaza de plastice zanganicioase. Sa mai adaug ca esti intr-o conserva de tabla majoritar neantifonata care intra in rezonanta la anumite frecvente? Diferenta dintre un track si un mp3 nu o vei simti decat in masini cu instalatii audio high-end, insonorizate calumea sau in casa, la un sistem hi-fi... @Closcuta: Instalatia ,,acustica"" standard de matiz este infecta, cu difuzoare romanesti de fix 2 lei. Cu sonorizarea respectiva nu vei face diferenta nici intre radio si track . Edited September 9, 2009 by andreib Link to comment
sergiuhusca Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) AndreiB ACEEASI PARERE o poate avea si userul respectiv despre masina ta... Martiz, pt mine casetofonul de Matiz e o rasnita... Edited September 9, 2009 by sergiuhusca 1 Link to comment
tolin Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 @Tolin: La o instalatie acustica standard pe o masina sunt probleme mult mai mari de fidelitate decat diferenta de calitate dintre un mp3 si un track... Cine a spus altfel. Eu am zis si va repet: MP3 pe o masina in loc de digital audio este un downgrade, nu un upgrade. Deci, cand ai o sursa cu distorsiuni de orice fel mai mari, n-o sa ai vreodata rezultate similare, macar, indiferent ce urmeaza pe lant. Cu alte cuvinte, garbage input, garbage output. Link to comment
Mircea Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 AndreiB ACEEASI PARERE o poate avea si userul respectiv despre masina ta... Misto asta, e din ciclul "ba p-a ...tii" Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Ce nu ai inteles de la Andrei? Sau citesti in diagonala? "...Sa mai adaug ca esti intr-o conserva de tabla majoritar neantifonata care intra in rezonanta la anumite frecvente? Diferenta dintre un track si un mp3 nu o vei simti decat in masini cu instalatii audio high-end, insonorizate calumea sau in casa, la un sistem hi-fi..." Ba da prosti sint cei de la Mercedes ca pun pe "E" DVD-player cu mp3 pe varianta standard ... sa inteleg ca e un downgrade de la Matiz? Sa nu mai zic ca toata lumea se sparge in figuri cu optionala interfata pt. IPOD...care merge cu CD-audio nu? Mircea ai o nuca Edited September 9, 2009 by lascarica Link to comment
laurentziu83 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Mie incepe sa-mi placa...aici isi dau cu parerea spunand ca masina este un kitsch, cei care nu au investit nici macar in schimbarea H.U. de la masina personala. Pai daca HU-ul meu e arhisuficient, in plus e codat si stiu ca nu mi-l fura nimeni ca nu se poate monta decat pe alt Clio, de ce sa-l schimb? In plus, mai si pierd display-ul si comenzile de pe volan daca fac asta. M-am gandit sa o fac, dar singurul avantaj ar fi fost ca treceam de la track-uri la mp3-uri. Asta e, schimbam cd-urile mai des si gata. [*]Tunningul in viziunea mea inseamna motor,suspensie,traseu evacuare,frane,vopsea de calitate,jante aliaj.Dupa ce am rezolvat astea ma apuc de LCD-uri,balamale usi,aripi umflate,etc.Bine acum depinde de fiecare.Pacat de banii aruncati. Si cu asta putem inchide topicul. Cam asta a vrut toata lumea sa zica pe aici, dar unora vad ca li se pare normal sa vada o masina pe postura de oaie in blana de lup, masini cu spoilere gandite aerodinamic pe masini ce ating de-abia 145 km/h, ba chiar le incetineste daca le modifici asa. Mi-am luat dvd-player in masina pt ca unu la mana eu radio nu ascult deoarece calitate transimiteri in romania este jalnica , 2 la mana ascult HDtracks, HD video si FLAC-uri, era track'urilor a apus de mult printre audiofili. Schimba si tu antena la radio, eventual si cablul, calitatea transmiterii in Ro este comparabila cu a posturilor din afara, si cu a cd-urilor, ba chiar pot sa zic ca la noi mai ai ce sa asculti la radio, in afara nu prea auzi cine stie ce muzica. Link to comment
SORAN Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) @martiz pe principiul asta poti lega un radio cu baterii la oglinda ca e mai sus si prinde bine si asculti stirile! Unii asculta muzica si asta nu inseamna ca asculta muzica tare la semafor sau tin portbagajul deschis la Kiseleff, inseamna ca poate asculta Dianne Reeves si vor sa auda vocea perfect, toate detaliile! Cat despre transmisia radio...e comparabila cu cd daca asculti pe un sistem care nu reda tot ce trebuie. Spectrul de frecvente radio e redus fata de o reproducere CD de calitate. Edited September 9, 2009 by SORAN Link to comment
Mircea Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Nucile astea sa inteleg ca-s un fel de bile albe si negre in pereti, nu? Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Iep. Esti nominalizat la "Wooca de aur" pt simtul umorului Link to comment
andreib Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) AndreiB ACEEASI PARERE o poate avea si userul respectiv despre masina ta... Martiz, pt mine casetofonul de Matiz e o rasnita... Tu cred ca esti ursor turc... Eu nu am adus decat modificari minore si nu pretind ca nimeni sa-mi admire creatia, este o masina 95% standard. Aici vorbim de o masina transformata cu o gramada de bani intr-un produc ce nu are mare legatura cu bunul gust, simtul practic, utilitatea sau fumusetea. Atunci ce dracu utilitate are? Un raport de cat tunining incape intr-un matiz? Si oricum nu pari sa intelegi: in matiz principala limitare initiala nu e casetofonul ci boxele de 2 lei romanesti! @Lascarica: Ceea ce am scris eu se traduce mai simplu in: 1. nu vei simti mare diferenta intre mp3(la calitate buna) si track pe un sistem audio standard (care oricum e destul de slab si induce in masina f multe distorsiuni) 2. daca ai pretentii de sonorizare de calitate nu bagi o gramada de bani in scule audio de inalta performanta ca sa asculti mp3-uri (care marea majoritate sunt la 128kbps)... E ca si cum mi-as pune pe masina un motor v8 de 300cp si roti de tico . Edited September 9, 2009 by andreib Link to comment
lascarica Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Pai omul sustine sus si tare ca daca pui un MP3 in loc de CD s-a dus cu calitatea... Daca vrei sa asculti muzica in conditii de sonorizare buna stai in casa nu in masina... Iar cel care vrea calitate poate folosi MP3-ul dar ori cauta de timpit trase la peste 160-192k de pe P2P ori si le face el la 256k sau mai sus si gata... Iar daca e baiat destept le trage de pe net Rippuite la 320k ... ceea ce e destul de bine chiar mai bine decit cei care vind muzica pe net la 192-256k... Dar asta contravine Legii alea cu copykk...e ilegal... Edited September 9, 2009 by lascarica Link to comment
strumfuadi Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Topicurile lungi au un mare defect: se uita de unde s'a plecat de fapt.. Link to comment
sergiuhusca Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Tu cred ca esti ursor turc... Si oricum nu pari sa intelegi: in matiz principala limitare initiala nu e casetofonul ci boxele de 2 lei romanesti! Romanule...eu am pus difuzoare Blaupunkt pe casetofonul stock de Matiz si tot lasa de dorit. Nu cred ca Blaupunktul, e atat de slab ca si calitate...Deci de vina a fost H.U... Sau cum iti explici ca dupa ce am schimbat si H.U. SUNETUL S-A SCHIMBAT TOTAL...??? DEJA SUNTEM OFF-TOPIC... 1 Link to comment
banzay Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 (edited) Ca fapt divers...am avut 2 blaupunkt-uri... slabute amandoua in comparatie cu altele cam la acelasi pret. Dar sunt multumit ca am telecomanda Casetofonul de matiz nu l-am testat Edited September 10, 2009 by banzay Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now