EnZo Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Tot OFF-Topic: eu nu detin nici o componenta de la BRAX , dar am ascultat cateva masini din romania cu brax audio inside. Eu am dvd-player Pioneer, 2x Helix Esprit 136 amp de un helix e40 esprit + subwoofer cu 2 x alpine type R la care momentan nu am amplificator ... On TOPIC: Imi place acest matiz ! Singurul lucru este ca nu l'as cumpara la suma care se cere pe el. Link to comment
Dr.L Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Casetofonul de Matiz are 6w,fata de un CD Player cu 20w,e normal sa se auda altfel Link to comment
Den Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Off:Ce aratura de topic ) On: E neinspirata combinatia de culori la el + cum a mai zis cineva,si eu cred ca il termina din punct de vedere aerodinamic designul exterior+ greutatea suplimentara la ce are pe/prin el. In rest e alta masina,alte gusturi.Poate ca daca il vezi live,cum se comporta la plecarea de pe loc,partea de rulare pe sosea,poate iti schimbi parerea. Link to comment
martiz Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 (edited) Casetofonul de Matiz are 6w,fata de un CD Player cu 20w,e normal sa se auda altfel Deja aberezi! CAss-ul de matiz AKF-4306SW are numai in mintea ta 6W! Cauta datasheet-ul integratului TDA 8560Q, si apoi mai vorbim! Sal. Edited September 12, 2009 by martiz Link to comment
Dr.L Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Deja aberezi! Foarte subtila atentionarea... Da,are vre-o 15-20w,ca si celelate Link to comment
martiz Posted September 12, 2009 Author Share Posted September 12, 2009 (edited) N-am vrut sa te jignesc, sau sa-ti dau in cap! La un Hu nu conteaza numai puterea muzicala, se mai tine cont si de fidelitatea acestuia! Tu ce ai alege 20w 80-1000hz sau 15w 20-10.000 hz? Peace! Foarte off-topic:R-cass matiz AKF-4306SW TDA 8560Q 2x40W Af 2 Cod xxxx Rcass auto tico KIA 6299H 2x5,8W Rcass auto Tank TDA 8560Q 2x40W Edited September 12, 2009 by martiz Link to comment
Dr.L Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Ok Toate finalele din casetofoanele auto au banda de la 20 la 16k Hz Fidelitatea vine mai mult de la celelate etaje,mai sunt si diverse corectii de ton si functia de loudness etc Aia 40w sunt pt difuri de 2 ohmi,care sunt destul de rare. Sau pt 2 difuri de 4ohmi,puse in paralel Link to comment
DMX Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 O masina super bengoasa (cred ca e termenul corect ) ,as putea sa spun . Tolin a punctat foarte bine !! (al doilea post din topicul asta lung ) Link to comment
BogdanG Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Ce bine ca la masina mea am Alpine si Dynaudio de fabrica ) PS> si cotiera standard . Link to comment
Mustang Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Singura idee care imi place este capota bad-boy. Pacat ca a stricat-o cu priza de aer - nu are nicio noima. Turometrul mare e o chestie impresionanta, dar celelalte ceasuri sunt (aparent) de aspect si cam atat. Masina e ok, per total... dar cam impopotonata. Mie nu imi place, dar asta nu inseamna ca e kitsch. E o idee... intelegem ca nu va place "designul"... dar de la a spune ca "nu imi place"... la kitsch... e drum lung. Macar spuneti si voi: "parerea mea este ca e un mare kitsch" in loc sa folositi metoda traditionala: "da-o-n balarii... e kitsch". Dupa parerea mea kitschurile se regasesc pe Daciile cu sigle de ///M, "Nike-uri" pe luneta, bare si praguri de "GheTeIi"... Si daca vorbim de tuning... mi se pare mult mai reusit GEF-ul (atasament) decat XXL-ul. Macar la GEF se mai pastreaza linia rotunda a Matizului, pe cand la XXL din rotund a ajuns la "ceva patrat, dar si rotund". Link to comment
gabi boldeanu Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 (edited) Mie unu imi plac amandoua si mai e cel al lui NickNasta care dupa mine sunt cele mai consacrate matizuri din romania restul... mai avem de invatat,din pasiunea acestor oameni pentru aceste masini Adica el Edited October 8, 2009 by gabi boldeanu Link to comment
Tommy Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Daca din fabrica matizul are o capota frumoasa si potrivita masinii, la astea parca cineva cu o ciuda prosteasca i-a dat cu barda in capota si in faruri. Link to comment
Salex Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Cind am dat click pe imagini si i-am vazut capota, primul gind care mi-a trecut prin cap a fost: "Fraaate, ce fata de TATA are!". Dar, din nou, fiecare cu gusturile lui Link to comment
EM!L Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Adica el Foarte frumoase proiectoarele şi jantele Link to comment
nt98adu Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Mie unu imi plac amandoua si mai e cel al lui NickNasta care dupa mine sunt cele mai consacrate matizuri din romania restul... mai avem de invatat,din pasiunea acestor oameni pentru aceste masini Adica el Ai auzit si cum ,,suna" masina asta? Hai sa fim seriosi. Ai vazut ce finisaje si imbinari are? Daca tu zici ca e consacrata inseamna ca al meu Cielo e Bugatti. Link to comment
vasiledintomis Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 M-am uitat pe toate pozele , am incercat sa raman cu mintea deschisa ,asta pana cand am vazut numarul . La masina imi plac stopurile si cam atat insa propun proprietarului un consult psihologic, se pare ca sufera de grandomanie ( hai ma da`o`n ... XXL?) . Sunt sigur 100% ca face parte din comunitatea 4tuning unde 3 sf dintre useri nu depasesc iq-ul unei gaste. Respect pentru sfertul ramas! Link to comment
BogdanG Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Am si eu o intrebare de bula, il cunosti pe proprietar? Stii macar cum arata? XXL este fix dimensiunea pe care o are la tricou, poate o mai fii slabit de cand nu l-am vazut dar nu cred . PS> macar masina asta a castigat un premiu anul asta la cel mai frumos interior, masina ta ce competitie a castigat ? Link to comment
gabi boldeanu Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.Dupa cum am stat si am privit,acest topic chiar nu are rost sa il mai tineti,stergetil,nu isi are rostul,putini din voi aveti habar de asa ceva,si aia ii inumeri pe degete,restul sttttttt tinetile stok si aveti grija de ele. Link to comment
Tommy Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Scrisul tau e in ton cu tuningul la matijii de mai sus ) Asa Bogdane, si daca a castigat premiul pentru interior trebuie sa imi placa mie musai la exterior? Si a luat vreun premiu mondial, european, la vreo autoritate automobilistica internationala? Si care ar fi diferenta daca l-am cunoaste pe proprietar, ca doar nu il apreciez pe el cum arata. Edited October 9, 2009 by Tommy Link to comment
hitman Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 (edited) Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul. Pai lamureste lumea, te rog frumos, ce inseamna tuning! Io cred cam asa, bineinteles si cu ajutorul lui Goagal: Car Tuning (cel adevarat)= modificariile facute masinii astfel incit sa imbunatateasca performanta, controlul si look-ul, cuvinte luate exact in aceasta ordine! Performanta Include modificariile la: motor, suspensii, gear-box, etc. Controlul Include modificariile la: intarirea caroseriei, montarea de spacers la roti, anvelope, micsorarea centrului de greutate, faruri etc. Look-ul (aici ai body tuning si interior tuning) Include montarea de spoilere si body kit cu scopul de a usura masina si a imbunatatii coeficientul aerodinamic, custom paint. La interior tuning intra in principal: montarea unor scaune sport in fata si un sound system bun. Asta inseamna car tuning. Adica daca ai etapele da mai sus indeplinite, poti sa spui: da domle' masina e tunata. Gresesc, am omis ceva? Pentru celelate masini, asa zis 'tunate', ce nu se incadreaza in cele de mai sus, exista West Coast Customs si tuning gen 'spatele blocului', 'in curte', 'am vazut pe internet/forum', etc. Revenind la subiect, poate imi explici si mie te rog la cel fel de tuning se incadreaza inghesuirea de gadgeturi pe si in masina la Matizul de 8000 Euro? Iar la Matizul alb, te rog explica cum se incadreaza capota aia in ecuatia coeficientului aerodinamic, ca sa dau numai un exemplu ? Edited October 9, 2009 by hitman Link to comment
andreib Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Iar la Matizul alb, te rog explica cum se incadreaza capota aia in ecuatia coeficientului aerodinamic, ca sa dau numai un exemplu ? E capota cu tavita pentru documente, nimic nu stii! Link to comment
andreistn01 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Arata oribil sincer simpla arata mult mai bine decat asa Link to comment
laurentziu83 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Ce stiti voi mai bine sa faceti,ati facut,criticati pe toti care incurajeaza tuningul.Dupa cum am stat si am privit,acest topic chiar nu are rost sa il mai tineti,stergetil,nu isi are rostul,putini din voi aveti habar de asa ceva,si aia ii inumeri pe degete,restul sttttttt tinetile stok si aveti grija de ele. Cumva au si un motor mai mare masinile astea? Dupa mine marele handicap al Matizului e lipsa unui motor de 1.2 16V de 75CP cu care sa te descurci onorabil. Degeaba adaugi 1000 de tampenii ca sa pui motorul de 0.8 sa traga din greu. Pana nu vad si eu un motor mai mare pe ele ma mictionez linistit pe rotile masinilor de 8 mii de euro... Link to comment
Julius Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Ce placere sadica aveti sa va contraziceti unii pe altii. Inteleg diversitatea de pareri dar nu inteleg "extremismul" cu care le sustineti. Eu incerc mereu sa nu uit ca, vorba aceea, intre sublim si ridicol e o linie foarte subtire. Daca ar fi dupa mine, definitia car tuning-ului s-ar limita doar la imbunatatirea performantei si a controlului (si asta m-ar interesa). Look-ul e pana la urma ceva relativ care poate place sau nu. Si daca ar fi sa catalogam ca si kitch orice modificare adusa curbelor unei caroserii sau formei farurilor, atunci dupa acelasi principiu, orice facelift facut de fabricant unei versiuni anterioare, care modifica liniile sau formele ar trebui sa fie kitch. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now