Tommy Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Proaste si ca aderenta, proaste si ca rezistenta. Montana macar te tin 80 de mii ) Si pretul spune multe, niciodata nu vei gasi cauciucuri bune si ieftine. Link to comment
kufu Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Cand am luat masina avea pe ea Montana (parca aveam roti patrate.. asa mergeam cu ea...). Oricum... pana acum sunt super multumit.. sta bine rau pe sosea... chiar si la viteze mari... si la curbe luate cu viteze mai ridicate... Repet... eu sunt multumit. Cat despre Montana... aveau 54000 km... cauciucurile din fabrica... mai am 2 pe acasa de ce vrea cineva sa experimenteze mersul in hopuri Link to comment
Tommy Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 N-am nimic cu Lassa sau alta firma, si e bine si te felicit ca ai precizat ca ai comparat doar cu Montana, altfel mai citeste careva si crede ca-s mai bune decat Michellin, Dunlop sau Toyo Link to comment
Englishman Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Lasa ca nici cu Michelin-urile nu mi-e rusine... ale mele, Energy, dau semne de oboseala dupa vreo 30.000 km. La intors masina pe sosea, 360 grade, cu viteze foarte mici, se aud niste scarztaieli ca si cum as frana sau ca si cum as forja-o. Asta in conditiile in care masina nu are nici pe naiba d.p.d.v. tehnic. Link to comment
Tommy Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Faci des intoarceri de astea de 360? ) Teoria spune ca indiferent de anvelopa, daca ai scartaieli la curbe luate cu viteza rezonabila.. faci o mica vizita pe la directie Si btw.. scartaielile de frana si cele de acceleratie difera un pic Link to comment
kufu Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Din pacate nu pot sa compar cu prea multe marci... ce pot sa spun insa, este ca pe Nova aveam Debica Nav2 si cam alunecau... In schimb, cum se uda putin pe jos parca ramaneau lipite... Dadeau impresia ca franez mai bine pe asfalt ud decat pe uscat... Ce am mai auzit de la un prieten cu un Ford Focus este ca Good Year nu sunt stralucite... acum... fiecare simte in felul lui masina. Link to comment
tolin Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 ... Faci des intoarceri de astea de 360? ... E o traditie militara la romani, inca din WW2. Asa mi-a spus mie un politruc din armata: "in 1944, romanii au intors armele cu 360'." Link to comment
Englishman Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 (edited) fftopic: Eu nu ma impusc singur... Chiar ca fac des intoarceri la 360...ma invart in cerc de fiecare data cand sunt prea rational si...echilibrat. De dragul ametelii... Normal ca difera, Mr. Tommy, am zis-o doar pt efectul plastic... Edited June 23, 2007 by Radux Link to comment
WRS Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Pe masina momentan am cauciucuri cu marimea 185 pe 60 R14. Oare exista posibilitatea ca pe aceleasi jante sa montez ceva mai late ? A avut cineva de pe aici TOYO TIRES PROXES CF1 sau Goodyear Excellence ? Sunt in dubii si nu stiu ce sa cumpar, ma intereseaza doar o aderenta cat mai mare. Link to comment
ovi_jer Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Mergi pe Goodyear Excellence . Link to comment
Mad MAX Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Mergi pe Toyo. Sunt fabricate numai in Japonia, spre deosebire de Goodyear care se fabrica si in Slovenia, Polonia, China. Ca si aderenta ... excelente anvelope pe ploaie. Folosesc astfel de anvelope pe o Skoda Octavia si sunt belea. Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Da ,sunt o minunatie cele de la Toyo Tire (Shanghai) Co., Ltd. Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Eu daca nu stiu mai bine nu vorbesc decat sa aberez. Anvelopele Toyo sunt made in japan si se importa din orasul Nagoya . Site-ul oficial al producatorului este toyojapan.com (poate iti spune ceva chestia asta domnule ovi_jer). Anvelopele Toyo sunt pentru cunoscatori. Majoritatea celor din lumea racing-ului folosesc anvelope Toyo. Atasez o captura dintr-un test realizat de o revista de renume din Germania. Numai bine. Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Pe ce masini produse in germania se monteaza anvelope toyo?Unde se regaseste in tabel anvelopa in discutie Goodyear Excellence ? Pentru asa zisi ''cunoscatori '' si '' piloti racing in parcare '' Anvelope toyo se produc si la Toyo Tire (Shanghai) Co.Ltd. Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 (edited) In fiecare lucru realizat exista o strategie de marketing. Nu o sa plateasca neamtul transport si taxe vamale la anvelope japoneze sa le pe masinile lui, cand si el produce anvelope asa cum si Dacia a echipat Loganul cu toate anvelopele care se produc in romania pe rand. De ce nu a pus Dacia pe Logan anvelope Dunlop sau Goodyear fabricate in Germania? Toyo se monteaza pe prima echipa pe multe masini asiatice, una dintre ele este Toyota RAV4 care se vinde si in Romania cu anvelope Toyo. In Romania exista un singur importator oficial al anvelopelor Toyo si care importa doar din Japonia anvelope Toyo. Nu exista anvelope Toyo fabricate in China. Daca nume precum Sebastian si Andrei Tentean ti se par nume de "piloti racing in parcare" ... LE: uitasem ... eu prin "cunoscatori" inteleg oameni care au anumite cunostiinte tehnice si experienta, nu oameni care cred ca le stiu pe toate. Edited August 16, 2007 by Mad MAX Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Sebastian asta a pilotat in F1 sau e un neica nimeni care isi da cu parerea la zerotv despre strangulati si in pauza publicitara de cauciucuri toyo? Cand o sa vezi pe automobilele germane anvelope japoneze atunci sa stii ca pot concura cu goodyear. ''Cunoscatorii'' nu confunda o anvelopa de serie cu una de racing asa cum nu confunda viata de zi cu zi cu alta paralela sau inchipuita. Link to comment
uskt2005 Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Va certati ca chiorii si omu saracu nu mai stie ce sa-si cumpere ; l-ati bagat cu totul in ceata Eu zic ca oricare si le-ar lua din cele doua modele, sunt mult mai bune decat debica, montana sau alte pripasuri de anvelope. Si oricare din cele doua ar fi arhisuficient pt trenul de rulare la un cielo (parere personala) Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Eu cred ca Sebastian asta si cu Tentean sunt montatori de gpl. Tu ce zici? Asa o fi? Cunoscatorii au anvelope de drag racing (r888) si anvelope sport de strada (T1R). Dupa cum ziceam ... daca nu stii , nu vorbii. Cand o sa vada masinile anvelope japoneze din fabrica o sa aiba super aderenta. Din cate stiu eu nu nemtii fac drifting si drifting nu se face cu anvelope nemtesti. Cand o rezista o anvelopa nemteasca la 15 min de drift o sa zboare elefantii. Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 (edited) ''Cunoscatorii'' nu confunda o anvelopa de serie cu una de racing asa cum nu confunda viata de zi cu zi cu alta paralela sau inchipuita. Exact ce am spus si repet. Omul doreste o anvelopa de serie foarte buna si nu una de asa zis racing de parcare cu sebastian . P.S. Atacul la persoana pe acest forum se sanctioneaza conform regulamentului ca doar nu suntem la intalnire cu sebastian in parcare. Edited August 16, 2007 by ovi_jer Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 (edited) Toyo Proxes CF1 nu e anvelopa de racing. Eu vorbeam de marca Toyo ca este mai raspandita in randul cunoscatorilor datorita aderentei extraordinare. PS: Nu suntem la intalnire cu Sebastian si nu vad unde e atacul la persoana. Edited August 16, 2007 by Mad MAX Off-topic ca de obicei Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Da asa este tipul acesta de anvelopa se lipeste de asfalt indiferent cat ai vrea sa acelerezi cu o masina de 75 cp si crezi ca ai 100. Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Chiar se lipeste de asfalt, mai ales pe ud. Dar nu inteleg ce legatura are senzatia de putere cu anvelopele. Vezi ca esti cam off topic. Cenzurezi altora posturile si tu esti mai off topic ca ei. Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Faptul ca nu poti testa aderenta unei anvelope cu o masina care rupe aderenta de cateva ori in viata ei din cauza unui motor mic + cutie lunga si a unui sistem de franare care nu reuseste sa blocheze rotile. Mesajul asta este pentru ''cunoscatori'' pentru ca ceilalti nu il inteleg. Link to comment
Mad MAX Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 (edited) Nu a spus nimeni ca am testat eu anvelopele astea domnu ovi_jer. Testul a fost realizat de o revista de renume din Germania. Poate dvs sunteti mai avizat ca ei. Edited August 16, 2007 by Mad MAX Off-topic Link to comment
ovi_jer Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Fi dragut si pune articolul din aceasta revista unde se spune ca anvelopa recomandata de tine este mai buna decit anvelopa goodyear excellence. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now