Bel_Ze-but Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Am inteles ca iarna trecuta le-ai achizitionat. Intrebarea era ce-ai folosit in iernile anterioare daca ai fost asa de incantat de ele? Ca sa nu iau ceva mai prost... Merci . Link to comment
Mad MAX Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 Am mai avut niste Firestone si niste anvelope reesapate( Renova ). Nici nu s-au comparat cu Sava. Daca vrei ceva mai bun ia Good Year Ultra Grip 7 si rezolvi problema. Link to comment
Bel_Ze-but Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 N-am gasit in zona pe r13 cat imi trebuie mie si oricum am zis ca nu mult mai scumpe. Pe Sava am dat 130ron/bucata. 200-220 ar merge, dar Goodyear ar fi peste 300 (si eu am inteles -din teste -c-ar fi cel mai bun, insa pentru 6000-7000 de km/iarna nu merita efortul financiar, socotind ca oricum mai mult de 4-5 ani nu-l poti tine...) Inteleg ca Eskimo e mai bun decat Firestone de iarna ( sau era all season?) Link to comment
danny27 Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Sunt si eu interesat sa aflu ce alte dimensiuni (tot pe 14 evident) de anvelope de iarna pot sa montez pe jantele mele de Cielo. Precizez ca in prezent masina este incaltata cu pneuri de vara 185/60 R14 si ca din ratiuni financiare trebuie sa pastrez aceleasi jante. Multumesc anticipat pentru raspunsuri Link to comment
bella Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Din cate am citit eu in acest topic, si din cate am vazut la cativa cunoscuti (posesori de Cielo)cel mai des se foloseste ca alternativa 175/65 R14. Nu prea am inteles ideea cu ratiunile financiare . Bafta. Link to comment
Bel_Ze-but Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Probabil ca pt. a pune r13 trebuie schimbat discul... Sau merge si asa , fara nici o modificare? Nu trageti prea tare dac-am zis vreo prostie. Si pe mine m-ar fi interesat posibilitatea de a pune r14 in loc de r13, asta pana mi-am luat (acu o saptamana) niste Eskimo(si). De'acu' e tardiv... Link to comment
Moshu Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Nu prea am inteles ideea cu ratiunile financiare . Adica omul si-ar fi tras inca un rand de jante, le incalta cu gume de iarna, le echilibra si pace. In functie de sezon schimba roata cu totul. Asa tre sa se duca la baieti sa-i scoata gumele, le pune pe alea de iarna etc... Link to comment
IQTransporter Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Salut. A montat cineva pe Cielo anvelope 165/70 R14? Cum se comporta masina? Acum am 185/60 R14 pe Cielo Executive dar vreau sa iau de iarna mai inguste. Link to comment
Moshu Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Eu zic ca te duci prea mult cu 165. Incearca cu 175, cred ca e mai ok. Link to comment
Senna Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Daca janta are latimea de 5,5" e O.K, iar daca e de 6" pune 175/65/14 Link to comment
andreib Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Eu nu stiu de ce nu respectati ce spune fabricantul. 185/60 r14 de iarna calumea si gata. Vei pune roti de matiz pe cielo si dupa aia te vei intreba de ce nu mai sta pe asfalt, de ce nu franeaza calumea etc . Link to comment
bella Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Perfect de acord cu tine Andrei. S-au tot vehiculat pe aici argumente ca ar "taia" mai bine zapada cauciucurile mai inguste sau alte explicatii de genul acesta. Totusi sa nu neglijam considerentele financiare cu toate ca nu exista diferenta mare de pret. In acest caz, nu prea as "cobori" sub 175. Parerea mea. Link to comment
Moshu Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Nici eu nu cred povestea cu cauciucuri mai inguste iarna. E parerea mea. Asa ca mi-am luat tot 185. Dar trebuie sa recunosc ca 175 erau mai ieftine cu 20 lei (la Debica, acelasi tip, frigo directional). Deci la 4 bucati as fi facut o economie de 80 lei. Pana la urma mi-am pus sava eschimo dar de 185, nu am gasit debica cand aveam banii. Link to comment
Tommy Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Normal n-ai ce sa pui alta dimensiune ce nu e in cartea masinii.. dar daca ne-am uita la probele de raliu iarna pe zapada sau gheata(ca difera), am vedea complet altceva. Si aia chiar stiu ce fac. Link to comment
andreib Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Aia folosesc un set de roti pentru o cursa, nu merg o iarna intreaga pe asfalt si prind max 15 zile de zapada . Link to comment
Moshu Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Sunt convins ca stiu ce fac, dar eu n-am de gand sa fac ca ei ) Si pe aia nu-i intreaba echipaju' de ce n-au rotile ca-n talon... Link to comment
ovi_jer Posted November 10, 2006 Share Posted November 10, 2006 Azi mi-am luat 4 anvelope GoodYear 205/60R15 EXCELLENCE din care am montat 2 pe spate si celelalte 2 o sa le pun in primavara pe fata dupa ce le dau jos pe cele de iarna.Pretul a fost de 1300 ron. Link to comment
Bel_Ze-but Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 EXCELLENCE astea sunt all season ? Ca dupa profil ar parea mai spre vara... Sunt deacord ca Goodyearul face cele mai bune pt. iarna (ug 7) dar asta nu inseamna ca celelate ofera aceleasi performante. (Parca la testele ADAC, Vector 5 care nu-s de iarna au obtinut rezultate proaste...) Nu ar fi mai indicat ca acum sa ai si pe spate de iarna, chiar daca nu de firma, poate chiar sh-uri? Intreb, nu zic ca asa e mai bine. Link to comment
ovi_jer Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Intotdeauna am optat pentru cauciucuri de iarna sau all season numai pe puntea motrica.Pentru cealalta axa indiferent ca e directoare sau simpla optez pentru cauciucuri de vara cu canale mari de apa.Excellence sunt cauciucuri de vara. Link to comment
IQTransporter Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Am avut ocazia aseara ocazia sa compar Dunlop Wintersport M3 (Franta), in Selgros, dimensiunile 175/70 R13 cu 185/60 R14. E o oarecare diferenta, in sensul ca la 185 (acesta fiind mai lat) profilul pare mai complet decat la 175. Parerile voastre mi-au dat de gandit, in sensul ca 165 ar fi o latime prea mica pentru Cielo (ma refer la stabilitatea masinii, nu doar in nameti sau pe carosabil acoperit cu zapada si gheata). Intre timp am intrebat si cativa vulcanizatori. Doar unul din trei mi-a spus ca se pot pune si de 165 pe Cielo. Sunt totusi realist si imi dau seama ca aproape toti vulcanizatorii nu parasesc orasul pe timpul iernii decat in mod exceptional si oricum nu ei merg cu masina mea. Iar eu merg destul de repede Totusi, vreau sa incerc personal si 175. Daca nu-mi place ceva, o sa le revand. Sunt convins ca gasesc doritori. Asta seara cand am mers sa le cumpar am avut surpriza sa constat ca 2 buc. din cele 4 existente de 175 erau rezervate Nu-i nimic, anvelope se mai gasesc Eu inclin spre profilul Dunlop WinterSport M3 M+S pentru ca e facut si pentru noroi. Intre timp, m-am interesat de 4 jenti de 13, am gasit pe 5,5 (de Dragasani). Link to comment
IQTransporter Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 (edited) Mi-am luat profilul dorit (Dunlop Wintersport M3), dar 185/60 R14, pentru ca fabricantul masinii mele mi-a comunicat ca la modelele actuale de Cielo Executive LPG nu se pot instala jante de 13 in locul celor de 14. La puntea din spate etrierii sunt modificati (de Espero). Asa ca am renuntat la pneuri mai inguste iarna. Edited November 14, 2006 by IQTransporter Link to comment
ovi_jer Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 De puntea fata este vorba. Evita sa mergi cu viteza sau sa intri tare in curbe cu cauciucurile acestea de iarna cand temperatura exterioara este mai mare de 15 grade. Link to comment
IQTransporter Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 Merci ovi_jer pt sfat. Cred ca o sa fac o treaba mai buna daca iau si jante de aliaj pentru anvelopele de toate anotimpurile pe care le am si le pregatesc pentru perioadele calde, ca sa le pot schimba usor. Jentile de tabla o sa le las la astea de iarna. Acum caut jante de aliaj de 14'' Link to comment
bella Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 (edited) Salut, Presupun ca inca mai sunt persoane care nu si-au cumparat inca anvelope de iarna asa ca sper sa le fie de ajutor noua oferta Metro valabila incepand cu 16.11.2006 pana in 29.11.2006: Barum Polaris 2 165/70R13-118,99 RON 175/65R14-172,54 RON 185/60R14-166,59 RON 185/65R14-166,59 RON 185/65R15-148,74 RON 195/65R15-202,29 RON 205/55R16-202,29 RON Dunlop SP Winter Sport M 3 185/65R14-202,29 RON 185/65R15-214,19 RON 195/65R15-201,40 RON 205/55R16-404,59 RON 215/55R16-511,69 RON Sava Eskimo S3 165/70R13-110,06 RON 175/70R13-130,29 RON 175/65R14-151,71 RON 185/60R14-157,66 RON 185/65R14-157,66 RON 185/65R15-168,37 RON 195/65R15-189,79 RON 205/55R16-332,59 RON Debica Frigo 155/65R13-101,14 RON 165/70R13-99,95 RON 175/70R13-113,04 RON 185/60R14-130,89 RON 185/65R14-139,22 RON 185/65R15-148,74 RON 195/65R15-154,69 RON Sper ca nu sunt greseli pentru ca se vad preturile ca naiba in oferta aia scanata a lor. P.S. Preturile contin TVA. Edited November 16, 2006 by bella Link to comment
Alezz Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Am fost in Metro acu 2 zile si pot sa iti spun ca un Debica pt exe pe 14 e 1,6 mil. Ma uitam la alea resapate si incepusem sa rad de ma intreaba unu din sefi si ii zic ca au depasit orice limita a bunului simt...cum pana mea sa coste un reesapat pt cielo 1,1mil??? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now