TBird Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Eu am KU31 de vara... si sunt foarte multumit, dupa 10000km se cunoaste scrisul ECSTA de pe talpa cauciucului... Aderenta foarte buna pe apa...Si distanta de franare mult mai scurta fata de ce am avut eu... si le-am luat cu 130 ron/anvelopa 195/50/15 . Banuiesc ca sunt foarte ok si cele care le-ai gasit tu... Link to comment
cris06 Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Mare grija cu anvelopele de la vulcanizari care in marea lor majoritate sunt stocate afara, in soare, ploaie etc. Vezi si data fabricatiei. Ca sa scape de ele le-au scazut din pret! Link to comment
Engine Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 (edited) Nu e cazul acestor Kumho, deoarece urma sa mi le aduca pe comanda, nu le aveau pe stoc. Ce m-a surprins a fost pretul mic. Initial doream Sava Intensa dar in functie de pretul astora din urma, voi decide. Edited November 29, 2008 by Engine Link to comment
thunder Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 (edited) De vreo 2 sapt. mi-am cumparat alte 2 cauciucuri second:de data aceasta Continental contiwintercontact TS 800.(an fab. 2005) Pareri: foarte bune, deocamdata. Azi le-am testat pe apa: excelente(eu vin dupa debica presto). Putin zgomotoase la temp. peste 10 grade, f. silentioase la frig. Anvelopele originale la executive sunt 185/60 R 14. Cele pe care le-am cumparat sunt 175/70 R 14. Afecteaza in vreun fel stabilitatea masinii? Pot aparea alte probleme? Edited November 29, 2008 by thunder Link to comment
Salex Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 (edited) Te fura un pic la viteza afisata pe bord (iti arata cu 4% mai putin decit ai avea cu anvelopele stock). Cum viteza indicata (cu anvelope stock) este un pic mai mare decit cea reala, cu noile anvelope viteza indicata se apropie de viteza reala. Edited November 29, 2008 by Salex Link to comment
zeneseu Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 M-am decis sa dotez masina si pe rotile din spate cu anvelope de iarna. Dupa indelungi cautari, am gasit anvelope Dunlop Winter Response. Pretul ar fi de 170 lei/buc, inclus montaj si echilibrat. Ceva pareri despre aceste anvelope? Pretul pare ciudat de mic Link to comment
Salex Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Nu mai sta pe ginduri, ia-le Verifca totusi inainte data fabricatiei, pretul e intr-adevar f mic ... Link to comment
Esperatul Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Eu sunt dezamagit tare de Dunlop M3, dar tare de tot. As jura ca se comporta mai prost ca Sava de le am pe Espero, cu toate testele lor smechere. Link to comment
Salex Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Pacatul lor (din ce am observat eu) il reprezinta comportamentul oarecum lipsit de siguranta pe asfalt uscat si temperaturi ceva mai ridicate de 0C. La viteza mare (peste 140km/h) nu simteam masina lipindu-se de drum, insa nu am avut niciodata surprize neplacute sau reactii violente. Directia devine mult mai sensibila asa ca trebuie tras cu ceva mai multa grija de volan. In schimb, pe zapada, polei, noroi sint f. bune. Tractiunea in conditiile de mai sus este la inaltime, la fel si frinarea. Link to comment
Esperatul Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Pai pe apa si temperaturi joase le-am testat. Aici sunt 0 grade in momentul asta si asfalt un pic ud. Deci am rupt o frana brusca, eram in depasire si a venit tare din fata. A intrat ABS-ul muult prea repede si nu se mai oprea. Nu mai zic ca pe viraje la -4 - 0 grade, iar serpentine, ud au un feedback foarte ciudat, nu-ti dai seama de aderenta. Link to comment
Wolfman Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Dupa cateva saptamani de mers cu Tico pe zapada, asfalt inghetat si mazga ma declar multumit de Debica Frigo, sunt mai moi decat uniroyalurile dinainte si au aderenta buna la temperaturi negative pe orice carosabil. La Leganza am tot BFGoodrich WinterG care in afara de zgomotul ceva mai ridicat la viteze mari sunt ireprosabile. Cu ele anul trecut am traversat pasul Prislop pe viscol fara sa simt nici o clipa pierdere de aderenta si depasind suv-uri ce mergeau cu maxim 30km/h, probabil incaltate cu gume de vara. Link to comment
Tommy Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Pai pe apa si temperaturi joase le-am testat. Aici sunt 0 grade in momentul asta si asfalt un pic ud. Deci am rupt o frana brusca, eram in depasire si a venit tare din fata. A intrat ABS-ul muult prea repede si nu se mai oprea. Nu mai zic ca pe viraje la -4 - 0 grade, iar serpentine, ud au un feedback foarte ciudat, nu-ti dai seama de aderenta. In conditiile astea de care spui tu nu stiu ce cauciuc se comporta cum ai vrea tu. Frana de motor cat incape Link to comment
Esperatul Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Cu Sava nu am avut problemele astea, gume de 3 ani testate si rastestate. Edit: uite asa arata drumul duminica(nu sambata, sorry) asta la Cheia, n-am avut nici o problema cu Espero incaltat cu Sava nici acolo nici la Oituz. Edited December 17, 2008 by Esperatul Link to comment
Salex Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Curios ce spui tu. Pe astfel de drumuri MOSul meu incaltat cu Dunlop WS M3 s-a simtit intotdeauna in elementul lui. Am trecut fara greturi prin zapezi mult mai serioase, ba chiar am avut curajul sa ii dau fetei masina pe mina ... in conditiile in care nu condusese niciodata pe zapada. Link to comment
Esperatul Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Mda, asa si maicamea n-are probleme de nici un fel,dar merge incet. Daca-ti arat ce zapezi sunt pe aici... la 80km e Miercurea ciuc, la 30 e Slanic Moldova iar la 10 incepe drumul forestier spre Sinmartin unde fara lanturi e sinucidere si unde nu exista plug. Ideea e ca eu merg un pic mai zbuciumat, cand am rupt azi frana aveam 130. Nici prin serpentinele unde am testat ieri(spre Mircurea Ciuc) n-am mers prea incet. Eu ma opresc aici, consider ca mi-am luat teapa cu gumele astea. Daca cineva vrea mai multe detalii sa dea PM. Edit. Asta cu frana e una, trec peste partea asta. Faza e ca pe curbele/serpentinele spre Miercurea-Ciuc mi-au dat un feeling foarte ciudat, dupa 50-60km/h comunicau ceva de genul: mai repede mergi pe barba ta. Am incercat sa vad cat de mult pot trece peste limita asta pana pierd aderenta si cateodata am putut trece destul de mult, cateodata f. putin. Sava de pe Espero mi se pare ca imi comunica mult mai exact. Imi cer scuze ca nu pot explica mai exact, probabil daca mergi normal sunt foarte ok. Eu nu gasesc partea aia de Sport din WinterSport si asta ma enerveaza. Edited December 17, 2008 by Esperatul Link to comment
Salex Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Eu nu gasesc partea aia de Sport din WinterSport ... Aici sint de acord cu tine. Dunlop mi s-au parut intotdeauna mai "pasnice" decit Goodyear la mersul pe carosbil fara zapada ... Ca idee, Pirelli mi s-au parut de departe cele mai slabe. De prisos sa mai spun ca starea suspensiei conteaza enorm ... Link to comment
zeneseu Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Multumesc pentru raspunsuri. Am hotarat sa renunt la Dunlop. Pretul prea mic mi se pare cam suspect si nu stiu de ce nu ma prea atrage. Voi lua Matador MP52. Modelul a fost testat de ADAC si e acceptabil. In plus profilul imi confera mai multa incredere in aceste anvelope. Link to comment
Tommy Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Nu am avut asa multe anvelope de iarna pe mana, dar de exmplu de vredestein nimeni nu a spus nimic rau. De ce nu te uiti dupa? Link to comment
Strike Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 In eventualitatea unei scurte plecari la munte de sarbatori am aruncat si eu un ochi pe oferta de la metro. Pentru masina mea (Nubira 2) am vazut niste Debica Frigo Directional mai convenabile si anume: - 185/60 R14 la 130 de RON - 175/65 R14 la 136 de RON Diferenta la bani este insesizabila. Asadar ramane problema dimensiunilor. Voi care spuneti ca sunt mai potrivite pt gabaritul masinii? Link to comment
zeneseu Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 @ Tommy Din pacate din lipsa de fonduri. E diferenta de cca. 100 lei intre Matador si Vredestein. In plus nu fortez la limita masina. Link to comment
Tommy Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) @strike.. Ai 175 in talon? Edited December 17, 2008 by Tommy Link to comment
Strike Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Parca nu, in talon am vazut doar 185 si 195. Deci raspunsul e 185, nu? Asa ma gandeam si eu... Am jante de tabla si cred ca fac fata balonului de 60, nu? Edited December 17, 2008 by Strike Link to comment
zeneseu Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 @Strike Ce dimensiuni ai in talon? Daca balonul e de 60, pui anvelope cu balon de 60. Link to comment
Tommy Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 (edited) Eu retin 185/65R14 la nubira. Edited December 17, 2008 by Tommy Link to comment
zeneseu Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 Asa este. Nubira are anvelope de 185/65 R 14 . @ Strike - Trebuie sa cauti anvelope de aceste dimensiuni. Obligatoriu balon pe 65. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now