tarzy Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 am vazut ca acest topic http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=8420&hl= este inchis si nici nu am gasit altul pe aceasta tema Taman ce m-a sunat sotia ca nu i se mai opreste motorul la Tico , am "asistat-o" pe telefon sa-l opreasca fortat (a III si dat drumul la ambreiaj). A ridicat capota si spune ca miroase a incins. Care sa fie cauza? ... o dauna mai rau daca il porneste si sa vina acasa cu el? cca 7 Km in Bucuresti, sau mai bine il lasa acolo? Link to comment
tolin Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Sa lase motorul sa se raceasca, apoi sa verifice nivelul lichidului de racire. Cand acesta este bun poate sa porneasca motorul si sa vina pana acasa cu el. Link to comment
tarzy Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 acum am ajuns acasa, cu masina tractata. e busita pompa de benzina, cand accelerezi curge benzina din ea, am vazut ca e capsulata deci o sa trebuiasca sa o schimb cu totu', masina pornea si mergea dar nu am riscat asa ca am tractat-o, maine umblu dupa pompa si daca e timp o si schimb acum mai am ceva dileme: 1. de ce a crapat? are masina cam 11 ani e posibil sa fie doar de la vechime sau o fi ceva retur infundat 2. daca a puscat garnitura atunci am sanse sa am benzina in ulei ... deci va trebui sa schimb si uleiul Link to comment
mike.omega Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Mie cand mi-a crapat pompa de benzina la ticozaur mi-am dat seama dupa consum(cam dublu asa ) Am deschis capota si culmea! Curgea benzina din pompa ca la robinet Am dus masina la service. Au schimbat pompa. In drum spre casa a murit subit motorul. Eram pe linia de tramvai (iarna). Am impins masina pe trotuar. A pornit la a nu stiu cata cheie si am ajuns si acasa. A doua zi inapoi la service sa schimbe pompa(pe garantie). Schimbat pompa. Ajuns inapoi acasa. Vreo 2 sapt a facut figuri pana cand arcul din interior s-a "lasat". Morala: mare atentie ce pompa cumperi!(asta era luata de cei de la service prin Meteor..) In cazul meu n-a ajuns benzina in ulei Link to comment
ToPser Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 (edited) Pompa a cedat din cauza vechimii ! 11 ani dar cati km ? Pompa are doua membrane ,una spre ulei una spre benzina ,sunt 50% sanse ca uleiul sa fie contaminat, asta vei vedea maine dimineata !Daca se infunda returul in nici un caz nu se sparge garnitura cel mult se deranjeaza supapele de pe scaun. Totusi verifica si returul(la iesirea din carb) dupa ce schimbi pompa . Cumpara pompa de origine (GM), fereste-te de cele made in China ! Pana la urma de ce nu se oprea motorul ? Edited September 8, 2009 by ToPser Link to comment
tarzy Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 km-tri cam 67.000 nu stiu de ce nu se oprea motorul, banuiesc ca pierderea de benzina facea ca amestecul din carburator sa fie aiurea, plus ca daca a contaminat uleiul => ungere ciuciu => incalzire motor si cine mai stie ce alte pe acolo Cand am pornit motorul am vazut ca mergea frumos ... vedem maine ce si cum Link to comment
Den Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Eu am schimbat 2 pompe de benzina in urma cu ceva timp.Prima scapa putina benzina si venea miros in interior pe climatizare.Am schimbat in service cu una noname (vb. lui topser) si am avut probleme cu carburatorul (consum si mers neregulat),pana m-am enervat si am luat alta(sper originala) cu care functioneaza perfect.Deci fara chinezarii. Intreb si eu asa,oare ce se intampla daca bagi din greseala motorina peste benzina la tico? ) Edited September 9, 2009 by Den Link to comment
CatalinC Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) jiglere infundate .uzi supapele. SAu daca bagi benzina de la moldoveni la fel poti pati.Adica va merge ca un coor Edited September 9, 2009 by CatalinC Link to comment
ToPser Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Eu am schimbat 2 pompe de benzina in urma cu ceva timp.Prima scapa putina benzina si venea miros in interior pe climatizare.Am schimbat in service cu una noname (vb. lui topser) si am avut probleme cu carburatorul (consum si mers neregulat),pana m-am enervat si am luat alta(sper originala) cu care functioneaza perfect.Deci fara chinezarii. Intreb si eu asa,oare ce se intampla daca bagi din greseala motorina peste benzina la tico? ) Depinde cat de multa motorina ! Link to comment
Den Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) Pai nu stiu cat mi-a scapat. Dimineata,fara cafea la bord si vorbeam la telefon cand m-am ratacit printre pompe.Noroc cu individul de la pompe.Vreo 1~2 litrii tot am bagat dupa cat am platit pe bon.Am umplut rezervorul de benzina si am plecat.In seara asta am depasit fara probleme vreo 3 basculante in coasta in regim de urgenta,a doua la 60 la ora,a treia cam la 80 la ora si in varf de coasta a sughitat zdravan motorul la relanti(bagat piciorul in acc. si rezolvat).Dar mai mult de 5 kilometrii nici nu am facut cu masina de atunci.Sa vad maine ce se intampla.Mi s-a spus ca e mai grea si ca o sa traga prima motorina de al fund.Sau invers,ceva de genul asta.Eu sper sa treaca repede plinul asta,fara incidente. Edited September 9, 2009 by Den Link to comment
augustinionut Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Daca merge io zic ca se merita Si asa e cam scumpa benzina... motorina e mai ieftina Link to comment
Den Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 (edited) De mers nu merge ).Eu sper sa iasa de acolo cumva,ca nu e multa.De la statie mi-a zis ca-mi infunda injectoarele.Cand a auzit ca e carburatie a zis sa nu-mi fac griji.Da cred ca ma duc maine dimineata cu un bidon de 5 litrii si desfac la filtru.In mod normal fiind mai grea ar trebui sa curga prima.Dar nici nu sunt sigur ca trage chiar de jos din rezervor.Mai si cat m-am chinuit ca nu intra pompa aia in gaura la rezervor.Ca daca intra cum trebuie ii faceam plinul de motorina ) Edited September 9, 2009 by Den Link to comment
Stefan984 Posted July 4, 2012 Share Posted July 4, 2012 Da...cu pompele am patit-o...aveam 98.000 km... am mers Iasi-Suceava-Radauti-Gura Humorului..in afara tot 130-140...cand am ajuns, verific uleiul a 2 a zi...era cu muuuuuuuuuult sub minim...pun 1 litru...se ridica putin peste minim...totul sub capota era plin de ulei...curs din pompa de benzina. Schimb pompa..iau noua...faina...stralucitoare,o montez...la 101.000 , raman cu tigaia in drum...din cauza pompei... Am schimbat-o...si ...merge si acuma... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now