Mike1 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Salut oameni buni, eu sunt tentat sa-mi echipez masina cu o alarma cu posibilitatea pornirii motorului din telecomanda. Ideea este ca eu stiu ca atunci cand se porneste motorul se calca si ambreiajul deoarece uleiul din cutie este vascos, s.a.m.d. Cand motorul este cald( dupa un parcurs de 10, 20 km) si uleiul din cutie se mai incalzeste nu CRED ca ar mai conta daca la o pornire potentiala s-ar mai calca ambr. Dar este posibil ca la pornirea din telecomanda, nefiind nimeni in masina sa apese ambr. sa apara probleme sau vreo sticaciune? Va rog frumos sa va exprimati opiniile voastre pertinente si folositoare! "> Link to comment
laurentziu83 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 (edited) teoretic nu, sunt oameni care au condus o viata intreaga si nu au pornit niciodata masina cu ambreiajul calcat. recomandarea asta se face doar pentru a usura sarcina demarorului si implicit a bateriei. uzura a cutiei de viteze nu are cum sa fie, stai linistit. Mai degraba intereseaza-te sa nu ai bateria mai slaba, acolo ar fi buba. Uneori de o calcare de ambreiaj poate depinde succesul sau esecul pornirii motorului, asta daca bateria mai tine doar de "o cheie" sau mai putin. Edited March 12, 2005 by laurentziu83 Link to comment
tolin Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Nu, nu-i vreo problema. Sa ai frana de mana trasa. Link to comment
Mike1 Posted March 12, 2005 Author Share Posted March 12, 2005 Cam asa m-am gandit si eu, ca nu are ce sa se strice. Referitor la baterie este cea originala a masinii(Delkor) care merge si acum inca in parametri normali. Da' ce baterie , nu stiu unde o sa mai gasesc eu o baterie ca aceasta cand va da ortu' popii. Oricum, merci frumos "> Link to comment
laurentziu83 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 preventiv iarna sa ai la tine o caramida etc, ceva pe post de pana de pus la roata pentur ca nu poti folosi frana de mana sau mai bine zis nu se recomanda si nici in viteza nu o poti lasa. Daca aveai cutie automata atunci era perfecta pentru montat insalatia asta. la pozitia de parcare (daca selectorul nu se gaseste acolo la unele masini nu se poate proni motorul) ai atat o masina "in viteza" cat si o masina pe liber, in sensul ca ea nu pleaca de pe loc, dar poti sa-i dai la cheie linistit, ca nu te va smuci. Link to comment
Mike1 Posted March 12, 2005 Author Share Posted March 12, 2005 Da asa este referitor la f de mana, daca este ger sau umezeala si nu utilizez masina cateva zile f de mana nu se elibereaza complet si trebuie un oarecare efort pentru a pune masina in miscare(se aude un clac) Dar avantajele sistemului cred ca sunt importante Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now