raduv Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 in general info care vine la acul din bord este luata de la pompa de apa rintr'un senzor montat acolo. info pe care o primeshte ECU vine de la alt senzor, montat in blocul motor.. poate la tine e altfel, totushi.. <{POST_SNAPBACK}> Ar fi culmea prostiei sa fie asa, sicner... am auzit si eu ca ar fi 2 senzori... Deci mie pe ceas imi arata 90 grade primul, si la ECU al doilea ii spune 150 de grade.. si eu merg linistit , dar de fapt motoru e incins... tare ciudat mi se pare... Link to comment
andreib Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Intradevar exista 2 senzori, unul pt ceas iar altul pentru ECM. Senzorul ECM cand se defecteaza indica o temperatura eronata ECM, care face un amestec prea sarac/bogat rezultand un mers ineficient si chiar neregulat.Schimba sonda aia de temperatura daca indica aiurea, nci nu e f scumpa din cate stiu "> . Influenta sa supra amestecului benzina /aer e f importanta. Link to comment
strumfuadi Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Ar fi culmea prostiei sa fie asa, sicner... am auzit si eu ca ar fi 2 senzori... Deci mie pe ceas imi arata 90 grade primul, si la ECU al doilea ii spune 150 de grade.. si eu merg linistit , dar de fapt motoru e incins... tare ciudat mi se pare... <{POST_SNAPBACK}> e voila! (io am zis ca sunt 2 senzori fiindca asha este la renou' meu de 20 de ani shi se pare ca n'am greshit..) Link to comment
raduv Posted March 20, 2005 Author Share Posted March 20, 2005 Nuuu :-) Era doar un exemplu ce am zis eu cu 90 si cu 150... Eu am schimbat sambata senzorul de temperatura (nu stiu exact care din cele 2, este localizat pe corpul unde e si termostatul, celalalt senzor nu stiu daca si unde este), dar nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii. Sonda lambda este suspecta 90%, ea ar putea cauza toate simptomele (vezi eroarea de mai sus, care imi tine becul de MotorManagement aprins tot timpul acum) Link to comment
tolin Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Poate legaturile sunt de vina. Baga si tu un multimetru pe acolo si vezi ce zice. Nu mai schimba piese fara sa fie nevoie. Link to comment
raduv Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 Sonda are 6 fire Unele sunt pt incalzire, celelalte sunt de "date".... Cum sa masor? Intep firele cu ace si masor pe ele? Asa am facut la un PUnto mai vechi pe vremuri...dar acolo erau doar 2 fire Link to comment
raduv Posted March 21, 2005 Author Share Posted March 21, 2005 Mai degraba NGK. <{POST_SNAPBACK}> NTK ;-) www.ngkntk.de ... se pare ca sunt doua divizii Link to comment
BogdanG Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Daca nu ai rezolvat problema da-mi un PM ...poate te ajuta o scanare cu VAG-COM ul. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now