valericap Posted October 6, 2009 Author Share Posted October 6, 2009 (edited) Da pot sa suflu usurat am fost la reprezentanta(radacini) - S-a constatat defectiunea bieleta antiruliu partea stanga deci atentie jocul la roata era pe partea dreapta iar defectiunea s-a constatat pe partea stanga (recomand radacini ok) Edited October 6, 2009 by EM!L Foloseşte majuscula. Link to comment
titus Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 (edited) Ma bag si eu ca musca-n lapte sa nu mai deschid un nou topic. 1. Am trepidatii destul de serioase la peste 120km/h. 2. la franari mai bruste masina deviaza putin stanga-dreapta. 2. la mers normal trage dreapta. 3. la mers drept trebuie sa corectez mereu directia prin miscari line de volan. Volanul sta drept la mersul inainte deci nu cred ca sunt unghurile. Nu am joc in volan. Banuiesc ca trebuie rotile echilibrate dar poate e ceva la caseta de directie... poate imi dai un sfat sa stiu sigur si sa nu mai platesc constatari prin service. Sa ma duc sa echilibrez rotile sau poate sa fie ceva mai grav? Masina are 50.000km. Mersi! Edited October 7, 2009 by titus Link to comment
tolin Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Cred ca, ai o janta stramba, asta nu se rezolva din echilibrare. Intai se indreapta, pe dispozitiv de indreptat si apoi se echilibreaza rotile Link to comment
papie Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Cea mai ușoara constatare o faci schimbând rotile intre ele (cele de pe fata bineînțeles), dacă simptomele se "muta" pe cealaltă parte respectiv stânga (va "trage" stânga) atunci sigur vei ști ca ai probleme cu janta sau anvelopa (rupturi/deplasări ale inserției). Link to comment
valericap Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 (edited) Ma bag si eu ca musca-n lapte sa nu mai deschid un nou topic. 1. Am trepidatii destul de serioase la peste 120km/h. 2. la franari mai bruste masina deviaza putin stanga-dreapta. 2. la mers normal trage dreapta. 3. la mers drept trebuie sa corectez mereu directia prin miscari line de volan. Volanul sta drept la mersul inainte deci nu cred ca sunt unghurile. Nu am joc in volan. Banuiesc ca trebuie rotile echilibrate dar poate e ceva la caseta de directie... poate imi dai un sfat sa stiu sigur si sa nu mai platesc constatari prin service. Sa ma duc sa echilibrez rotile sau poate sa fie ceva mai grav? Masina are 50.000km. Mersi! Verifica totusi bieletele (bate captu de bara afara si ai controlul asupra bieletei) nu te costa nimica Edited October 9, 2009 by EM!L Link to comment
titus Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 (edited) Habar n-am sa fac asta. Am fost azi la vulcanizare si jantele nu sunt strambe in schimb cauciucurile sunt deformate si d-aia face asa. Cel putin asa mi-a spus omu de la vulcanizare. Edited October 9, 2009 by EM!L lipsă majuscule Link to comment
valericap Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 (edited) Habar n-am sa fac asta. Am fost azi la vulcanizare si jantele nu sunt strambe in schimb cauciucurile sunt deformate si d-aia face asa. Cel putin asa mi-a spus omu de la vulcanizare. Da se poate dar daca totusi dupa ce schimbi cauciucurile nu scapi de acel fenomen ia in considerare ce ti-am spus. Edited October 11, 2009 by EM!L Link to comment
tolin Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Am fost azi la vulcanizare si jantele nu sunt strambe Cum au aflat ca jantele nu sunt strambe, ochiometric ? Link to comment
titus Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Pai banuiesc ca au ei modalitatile lor, masinarii speciale nu?!. valerica, daca nu scap de fenomen o duc in service. Faza asta cu DIY imi merge doar la bicla. Cand m-am bagat la masina mereu am stricat cate ceva. Link to comment
tolin Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Pai banuiesc ca au ei modalitatile lor, masinarii speciale nu?!. Unii au, dar trebuie sa puna pe dispozitiv doar janta, fara pneu. N-au facut asa inainte sa se pronunte ? Link to comment
balogm Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 (edited) Vad ca la 1 si 2 titus ai gasit raspunsul cauciucuri NOK. Ca sa nu mai ai probleme de genul asta ia cauciucuri de marca sau de marca identica ca cele de pe masina noua. Daca de abia ai cumparat cauciucul schimbal pe garantie. Trebuie sa obti o dovada de la Service ca cauciucul e NOK 2. la mers normal trage dreapta. 3. la mers drept trebuie sa corectez mereu directia prin miscari line de volan. - ori drumu e inclinat ori unghiurile sunt incorecte ori o roata frineaza in mers, ori cauciucuri unflate inegal Edited October 10, 2009 by balogm Link to comment
vladawd Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Nu stiu daca ma incadrez corect in topicul asta; rog un moderator sa-l mute daca este cazul. Acum 2 zile am iesit pe autostrada. La 120 km/h, volanul avea o oscilatie stanga dreapta destul de...ingrijoratoare, cu o frecventa suficient de mare cat sa incomodeze la condus - imi tremurau mainile pe volan (la propriu). Am zis ca e de la prima portiune a autostrazii, care e facuta din dale. Masina mergea drept, nu tragea in nici o parte. Dupa 10-15 minute, acel oscilat a disparut complet si nu a mai aparut tot drumul. Are cineva idee de la ce o fi fost ? Link to comment
sergiuhusca Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Daca balansa, stanga - dreapta, exista posibilitatea sa fi avut zapada pe bascule...Eu asa am patit...cum saream de 50-60 facea ca toti dracii...Cauza, zapada de pe bascule. Link to comment
gabili Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 pt vladawd. Echilibreaza rotile si scapi de problema. Link to comment
Costelus2008 Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 sal eu am patito din cauza noroiului depus pe interiorul la geanta ,remediata prin curatare Link to comment
emathe Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Am scapat si eu de vibratii, mai intai am crezut ca trebuie sa iau anvelope noi, ca de echilibrat am fost in 3 locuri diferite si tot vibra. Le-am dus rotile la un atelier, care se ocupa numai de jante, unde s-a constatat, ca 3 din patru jenti erau deformate, cea ce nu s-a vazut cu ochiul liber, ci numai in dispozitiv. Asa am economisit cel putin 500 lei, totul mi-a costat 120. Link to comment
KalosOwner Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Salutare tuturor! Am si eu o mica problema! Daca invart volanul sa zicem spre dreapta jumatate de tura, apoi dau stanga dreapta 30 de grade(10-15 cm) se aude un tacanit si se simte un mic joc! Acelasi lucru si pentru stanga! Interesant este ca daca fac aceasta miscare de stanga-dreapta cu volanul in pozitia din mijloc jocul nu se aude si nu se simte nimic! Ma gandem ca s-a dus caseta de directie, dar oricat de putin misc de volan se vede ca se misca roata( cu masina pe loc, motorul pornit ), deci nu are jocul tipic casetei moarte! Am pus un prieten sa traga de volan in timp ce eu am pus mana pe bara care trage de roata! Capatul de bara nu este dusa, se simte clar ca jocul e inspre caseta! Am inteles ca pana in caseta mai e o chestie numita rotula axiala! Credeti ca ar putea fi de vina aceste rotule? Am gasit la un magazin 2 bucati la 125 lei(DELPHI), dar nu as vrea sa schimb degeaba! Astept pareri! Eventual incercati si voi manevra respectiva sa vedem daca mai are cineva aceasta problema! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now