andreib Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Cum nici GP-ul nu l-am prezentat fac un topic pentru amandoua odata. Primul este Fiatul Grande punto, 1.2 Active. Masina e cea mai ieftina din gama dar vine dotata decent: airbaguri frontale, oglinzi electrice, AC, radio-cd cu comenzi pe volan (care se aude f bine), Scaun sofer reglabil pe inaltime, volan reglabil pe inaltime si adancime, computer de bord. Motorasul are 65 de cai dar e cuplat la o cutie scurta si f precisa ce mai compenseaza putin din puturosenia sa. Punctele forte sunt consumul (undeva la 5.5-6.5% in afara si 8-9% in oras), faptul ca e f silentios si are o curba de cuplu f f plata. Masina este cat se poate de ok ca fiabilitate, are deja 30.000km si a avut o singura problema cu servodirectia chiar la 1000km (defect de fabricatie), rezolvat usor in garantie. Punctul cu adevarat forte al acestei masini este la capitolul ,looks". O vad lafel de frumoasa acum ca acum 2 ani cand am cumparat-o si imi place lafel de mult sa o conduc (chiar daca e submotorizata). A doua este ultima achizitie ce are mai putin de o saptamana: Renault kangoo 5 locuri, 1.2 16v 75cp, GPL Prins VSI. Masinuta mie mi-a placut f mult de cand am vazut-o prima data: dubita mica, draguta, f f practica, f f bine intretinuta. Masina a fost luata de la un intermediar din Bacau (multumesc pentru ajutor lui Wolfman) dupa ce am vazut-o in piata auto (eu cautam cu totul altceva dar mi-a placut f mult masinuta. Masina este din 2005, a avut un singur posesor in Germania si are destul de putini km... Ca dotari ar fi: - inchidere centralizata din cheie - AC - Scaune fata incalzite - 4 airbaguri - radio cd cu comenzi langa volan - instalatie GPL secventiala PRINS montata in Germania Masina este in primul rand f f f practica. CU banchetele rabatate ai o platforma mare in spate, cu acces facil prin hayonul imens sau usa glisanta. Spatiul interior este imens pentru o masina care are dimensiunile exterioare a unui grande punto. Motorasul trage destul de ok de la ture reduse, cutia este f fain/scurt etajata, astfel incat se poate merge decent in a -5-a la 90-120 fara sa moara la fiecare deal. Link to comment
lascarica Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Brava dom'le sa-ti traiasca Kanguru Deci te-ai hotarit pina la urma Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 In urma intalnirii daewooclub de la Bacau la care au participat Andreib, Wolfman si Lascarica am cumparat un Reno ) . Link to comment
Dj_Dark Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Sa le stapanesti sanatos desi imi inchipui kangurul plin ochi cu diverse in fata unui deal . PS. Sunt curios daca ia mai mult de 140 gol, la motorizarea aia. Edited September 16, 2009 by Dj_Dark Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 (edited) Amandoua iau 160 pe cesulete fara prea mari insistente . Incarcat nu l-am condus decat cu 5 persoane si merge, dar catinel . Ca si puturosenie sunt ambele pe la acelasi nivel ) . Edited September 16, 2009 by andreib Link to comment
Costi VLN Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Felicitari ptachizitiI.Sa le folosesti cu placere si fara incidente si probleme.Grande Punto intradevaro masina frumoasa,imi place mai ales pe negru dar si rosu arata foarte bine.Kangoo o masina foarte practica,te vei convinge sigur.Bune alegeri. Edited September 16, 2009 by velican_costi Link to comment
madkat Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 sa le folosesti cu placere GP e cam singurul fiat reusit la ora actuala - doar motorul tau e oleaca mic pentru greutatea masinii Iar kangoo-ul e o masina extrem de practica - si dupa we asta - in care duminica noapte m-am tinut dupa un d-asta 4x4 - eu fiind cu Alfa, si am fost uimit de vitezele cu care putea sa intre in viraje, il privesc cu alti ochi Link to comment
adrian_r5 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 a avut o singura problema cu servodirectia chiar la 1000km (defect de fabricatie), rezolvat usor in garantie. Ce problema a avut ? Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Murit ceva pe la servodirectia electrica si s-a schimbat coloana de directie in garantie. A fost un defect de fabricatie. In rest nu am schimbat absolut nimci pana acum (acum ar trebui sa schimb o boxa spate). @Madkat: Suspensia la kangoo e f comoda dar spre marea surprindere nu se inclina prea tare pe curbe. Oricum ,masina e destul de usoara, avand 1130kg (cam lafel ca GP-ul). Oricum pe kangoo mai exista motoarele de 1.9d (primitiv) si 1.5 DCI (destul de fragil). La cat de repede se va merge cu el ii ajung cei 75 cp . Link to comment
adrian_r5 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Electronica de la servodirectie este facuta in Ro ... Link to comment
Dj_Dark Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Amandoua iau 160 pe cesulete fara prea mari insistente . Incarcat nu l-am condus decat cu 5 persoane si merge, dar catinel . Ca si puturosenie sunt ambele pe la acelasi nivel ) . Da dar la kangoo mai e si aerodinamica de cacao. Pune poze la "viteza maxima" ca nu te cred . PS. Mie-mi place 1.5 dci-ul. Cred ca e printre putinele lucruri care imi plac de la reno. E adevarat ca imi place mai mult ala de la hyundai dar e bun si asta. 1.9D ul ala nu se poate numi motor. Are toate calitatile negative pe care le poate avea un motor (mare, puturos, consuma si mult). Am avut pe papuc. Edited September 16, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Mircea Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Ala de pe papuc e aspirat, nu turbo. Exista 1.9 dci care e turbo si e destul de reusit. In general, dci-urile de la reno sufera de boala injectoarelor. Andrei, hai bre, 1.2? Vroiai 1.8 benzina @122 CP si ai ajuns la dubita cu motor de 1.2? Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 GP-ul ar fi aratat mai bine daca ar fi fost albastru si in trei usi, parerea mea. Link to comment
VAXXi Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Nu, ca atunci nu mai prinde radio-ul bine > Link to comment
Dj_Dark Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Ala de pe papuc e aspirat, nu turbo. Exista 1.9 dci care e turbo si e destul de reusit. Oricum pe kangoo mai exista motoarele de 1.9d (primitiv) si 1.5 DCI (destul de fragil). Restul...e "cancan" . Edited September 16, 2009 by Dj_Dark Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 GP-ul ar fi aratat mai bine daca ar fi fost albastru si in trei usi, parerea mea. Nu e bun ca nu prinde radio, atrage miltieni bulgari si pierde plastice... Sa cel putin asa am auzit despre alea albastre in trei usi Link to comment
madkat Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Cancan: pe kangoo stiu doar de diselul de 1.9 de 65 cp (papuc/solnitza) - motor cu care kangooul ajunge la 100 cam in cat timp ajunge si matizul (daca nu chiar mai lent) iar 1.5-ul - este un motor ok, nu la fel de rafinat ca 1,5-ul in 4 cilindri de Hyundai, dar mult mai fragil - si cu o plaja de cuplu frustrant de mica 1.9 turbodiesel "e" mai multe - cel mai reusit este cel commonrail de 120cp - pe megane si pe laguna. Daca ar fi existat kangoo (4x4) cu 1.9 dci de 120, probabil ca aveam acum unul Link to comment
lascarica Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Andrei, hai bre, 1.2? Vroiai 1.8 benzina @122 CP si ai ajuns la dubita cu motor de 1.2? Ce "lau esti bosologule" plecasem dupa masini pt. noi si am gasit pt. maica-sa. Nu prea aveai ce alege: breakuri de la mosnegi cu 60k la bord, BMW, Mertzuri, multe din 1990 si un pic Sau nu s-a lipit la gusturile noastre... Kangurul asta chiar se merita luat pt carat sau masina de familie. Arata "like new" fara urme de uzura si cel mai frumos e cu GPL din fabrica...mai naspa daca s-o fi pricepind cineva la asta...de fitiit in oras, WE si concediu e belea, cel putin pt mine...ar fi avut si nevasta destul loc pt bagaje Edited September 16, 2009 by lascarica Link to comment
adrian_r5 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) cu acces facil prin hayonul imens sau usa glisanta. Nu e prea imens pt. un hayon ? (mi se pare ca e cam dificil de manevrat masina fiind destul de inalta ... n-ar fi fost mai potrivite niste usi cum sint la Logan MCV ?) Edited September 16, 2009 by adrian_r5 Link to comment
lascarica Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Nop se misca decent. M-am jucat cu un Doblo destul si e ok... Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 Amandoua sitemele au plusuri si minusuri... Haionul are amortizoare f puternice si se ridica f usor. Eu la ducato am avut 2 usi si scartaiau bine de tot la orice damb (torsionarea caroseriei). Oricum, daca o luam noua faceam mofturi, asa am luat ce am gasit .O sa vad in timp cum se comporta... M-am gandit si la un MCV dar aia nu e duba, e un break. E mic ca volum, e lung, e greu de incarcat deoarece are usi normale, nu are podea tip platforma si mai e si scump cu spume pentru ce ofera... cel mai frumos e cu GPL din fabrica...mai naspa daca s-o fi pricepind cineva la asta... GPL-ul se pare ca sunt montatori in Romania de Prins VSI iar in afara este un tip f intalnit de instalatii. MUfa de diagnoza e identica cu cea de landi dar nu am reusit sa gsesc softul (inca). Link to comment
lascarica Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 (edited) Gusturile nu se discuta...si totusi e UTILitara...te uiti la aspectele tehnice nu la cum arata ca design... Uitati-va la asta: http://www.mediafax.ro/economic/fiat-qubo-...ie-foto-3166884 Edited September 16, 2009 by lascarica Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Nu e bun ca nu prinde radio, atrage miltieni bulgari si pierde plastice... Sa cel putin asa am auzit despre alea albastre in trei usi Atrage si radioul bulgar, ca acolo mergea. ) Link to comment
balanel Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Da-ne mai multe detalii despre instalatia de gaz. Cum e integrata in masina? Unde este rezervorul? Si ceva poze cred ca ar fi binevenite. Link to comment
lascarica Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Rezervorul e pe dedesubt. Spatele e liber bagi la greu. Apropo de motorizare pt. oras distante mici e foarte bun...la distante mari si vrei si viteza e mai naspa... Dar dupa cite am inteles nu e cazul... de frecus in oras si la gratar e best. Din greseala: http://www.pitstop.net.au/view/marques-ren...uery/plu/21823/ La ce consum are si pe GPL --5 extra 8 oras-- ce gasii pe net, iesi mai ieftin decit cu bicicleta si caloriile arse aferente Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now