andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 (edited) Rezervorul este intradevar toroidal de exterior (adica e sub masina) si are 42 l (cam 36 la umplere max). Poze la instalatie voi face cand voi avea timp... Nu e nimic deosebit la montaj, doar ca toate sunt fixate corect la locul lor (nu atarna nimic balalau ca la montaje romanesti). Si era sa uit, are si borcan pt flashlube valvesaver care momentan e gol... Edited September 16, 2009 by andreib Link to comment
balanel Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Asta e un aditiv care se amesteca automat cu gazul, nu? Link to comment
andreib Posted September 16, 2009 Author Share Posted September 16, 2009 E un aditiv ce intra direct in galeria de admisie si are cica rolul de a proteja supapele. El initial a fost folosit pentru masinile concepute pt benzina cu pb, pt protejarea supapelor in folosirea benzinei fara pb. Vesticii le folosesc la masini pe GPL, se pare ca dau crezare efectelor benefice asupra motorului/supapelor. Link to comment
andreib Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 Si poze cu motorul si instalatia de GPL Prins VSI. Link to comment
andreib Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Intre timp am mai facut ceva km cu ambele. Dubiţa merge f f fain, cutia scurta o ajuta f mult si merge chiar sprinten in treapta a 5-a (e mai sprintena decat GP-ul). Mai spunem ca mananca cca 7-7.5% GPL? Am facut si prima revizie la care s-au schimbat filtru aer, polen, gpl faza lichida, ulei ELF 5w30, curea distributie +rola intinzatoare, curele accesorii, un capat de bara si s-au dus cca 1100-1200 RON cu tot cu manopera. Taxa de prima inmatriculare a fost cca 650RON. Singura problema la dubitza este instalatia de gaz care mi-a scos peri albi: are si cateva probleme hardware dar din cauza ca era reglata prost nu tragea cum trebuie si pornea la rece la a 5-a cheie .Am rezolvat cca 90% din probleme, mai am doar ,,fine tuning". Am luat o interfata Prins VSI deoarece singurii care se baga la asa ceva din tara sunt Agrom la Bucuresti! Oricum, instalatia mie imi pare mai tampita decat Landi-ul de pe Nubira. Link to comment
laurentziu83 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 (edited) Tu-ti gepeleul tau...mie nu imi manca sub 9% Clio-ul fara sa-l reglez in asa fel incat sa-mi dea peste cap ecu benzina. Bine, manca, ca acum sta in parcare in de client. Instalatia de gaz de pe masina nu e din fabrica, nu apare in specificatiile si dotarile masinii, a fost montata ulterior. Cutia de viteze e aceeasi pe care o am si eu pe Clio, cu mici modificari. Pe Kangoo nu cred ca s-a montat vreodata motorul 1.9 dci de 120 CP, ci doar o versiune de 95 CP, si aia pe Kangoo 4x4. In rest, 1.5 dci-ul (pe care l-as cumpara la SH doar daca as fi putred de bani), si arhaicul 1.9 d de 60 si ceva de cai, care, totusi beneficiaza de o cutie de viteze omeneasca si nu papa ulei la 150 de mii de km precum papucurile romanesti si nici nu-i crapa memoria pompei de injectie de 70 de meleoane. Misto mai era pe Kangoo motorul de 1.6 16V, dar care am inteles ca e cam gurmand, mai ales pe 4x4 din dotarea firmei nationale de curent. Edited December 6, 2009 by laurentziu83 Link to comment
andreib Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Kagoo-ul este mult peste asteptari si isi face treaba excelent. Bancheta spate sta mai mult rabatata si am o platforma drepata si usor de incarcat/descarcat. Diferenta fata de un MCV este enorma, kangoo-ul fiind evident gandit din start ca dubita, f practic si versatil. Link to comment
andreib Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 (edited) Kangoo-ul m-a scos din sarite cu instalatia ei PRINS dar pana la urma am reusit sa o reglez calumea astfel incat sa porneasca bine la rece si sa traga bine. Trebuie spus ca fie si o masina ce pare bine intretinuta adusa din Germania si atent verificata si aleasa are suprize: instalatia de GPL nu avusese facuta nici o revizie si vaporizatorul era complet colmatat cu jeg. Acum ca a venit primavara si-a primit schimbul de filtre si ulei (ELF Evolution), Bujii noi Bosch pt GPL (cele vechi erau bosch normale iar la 20kkm erau impecabile, mai curate decat cele de la nubira). Ce este surprinzator la masinuta este consumul: 5,5% extraurban GPL (condus linistit...). Fiatul si-a primit si ea revizia de primavara de filtre+ulei (castrol magnatec) si bujii. Masina a ajuns la 40.000km si singura problema avuta in ultimii 10kkm a fost o granitura de la evacuare (6 ron). Aparent FIAT-ul s-a dovedit a fi o masinuta tare buna . PS: Cangurul are o cutie f scurta si urca dealurile chiar lejer chiar si in treapta a 5-a cu 3-400kg incarcatura. Motorasul asta de 1.2 este remarcabil de elastic . Edited May 3, 2011 by andreib Link to comment
andreib Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Deoarece la 90-100km/h intra caroseria in rezonanta cu evacuarea bondaru al'mare a primit o insonorizare cu STP si material minune marca Salex. Interventiile importante au fost in partea din spate si la aripi. In partea din fata (podea, portiere) era f bine izolat asa ca interventia a fost minima. Acum e mult mai liniste in dubiță. Link to comment
VAXXi Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Nu-i asa ca merita efortul ? Ce-ai facut cu siliconul, ai lipit buretele pe panourile laterale ? Link to comment
andreib Posted August 1, 2011 Author Share Posted August 1, 2011 Am incercat, dar l-am aruncat repede si am trecut la prelandez. Si da, merita efortul cu varf si indesat . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now