ovi_jer Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Verifica daca nu cumva furtunasul a iesit din cleme si il stranguleaza capota la inchidere , deci incearca si cu capota ridicata. Link to comment
radupopa Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Intr-adevar era un furtun iesit. Merci! Link to comment
mcrusu Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 am umblat cu masina pe frig si in rezervorul pt spalat parbrizul am avut doar apa. cat era inghetata i-am dat de cateva ori sami spele parbrizul-dar nimic. dupa ce am ajuns acasa am pus un flacon intreg de spirt sa se topeasca apa.s-a topit dar pompa nu o mai aud sa functioneze. imi poate zice cineva cum se poate desface/repara/schimba pompa ?(joi plec la rev aprox 300km si cred ca ar fi bine sa functioneze-nu vreau sa stau cu flaconul de 2 l langa geam) Link to comment
Esperatul Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 (edited) Iti zic cum e la Espero. Pompa este atasata de rezervorul de apa. Primul lucru care trebuie sa-l faci e sa verifici daca ajunge curent la pompa. In partea de sus a acesteia trebuie sa intre o mufa de alimentare. Scoate-o si verifica daca vine curent(cineva la volan care da la maneta cu contactul pus, si cu aparat de masura sau bec de 12 volti). Daca vine, vezi sa nu fi iesit sau sa fi fost contact imperfect. Daca nici asta nu e, trebuie sa scoti rezervorul de apa. La Espero e plasat astfel incat trebuie desfacute stergatoare si plasticele alea. Dupa ce l-ai scos, scoate furtunul din pompa care iese spre duze. Pompa este infipta in rezervor pur si simplu. Inainte de a o scoate descarca lichidul din rezervorul de apa. Dupa ce ai scos-o poti sa ii faci o ultima verificare la 12 volti. Daca nu vrea, mergi si cumperi una (e vreo 200 de mii) si repeti pasii invers. Edited December 26, 2005 by Esperatul Link to comment
mcrusu Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 la cielo cred ca trebuie data jos aparatoarea de plastic din interiorul aripii.-am dreptate? Link to comment
ovi_jer Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Da, acolo trebuie desfacut. Link to comment
Matza_81 Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 Iti zic cum e la Espero.Pompa este atasata de rezervorul de apa. Primul lucru care trebuie sa-l faci e sa verifici daca ajunge curent la pompa. In partea de sus a acesteia trebuie sa intre o mufa de alimentare. Scoate-o si verifica ...etc Daca stii poate imi zici si mie o chestie. In pompa vin firele de alimentare dar in partea opusa a ramas un papuc cu 2 contacti ... de unde vine, unde se baga.A fost data jos aripa pt a indrepta ceva si cred ca lau scos, dar acum nu gasesc unde se baga la loc.Stau fara apa si in perioada asta e nasol.Poti explica in cateva cuvinte? merci oricum. baftos Link to comment
Esperatul Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 (edited) Mai e pe acolo o mufa pentru sonda de nivel lichid in rezervor. Dar majoritatea espero nu au asa ceva(au mufa dar nu au sonda) si e in plus. Edit , am inteles aiurea intrebarea. Conform manualului motorul pt pompa de apa se leaga la mufa X2 . Vezi schemele. Edited April 14, 2006 by Esperatul Link to comment
pavcostel Posted April 14, 2006 Share Posted April 14, 2006 In general numai Espero cu ABS au sonda aia. Nu degeaba a intrebat ovi_jer. Cu stima, Costel Link to comment
Matza_81 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 E model de espero cu ABS? da , model cu ABS - urmaresc schema Link to comment
Matza_81 Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 dupa schema nu ajung nicaieri , sau cel putin nu imi dau seama.nimic nu am gasit pe la suprafata .Sa dau jos aparatoarea aia din plastic semiaripa sau cum ii zice . acolo sa fie pe undeva conexiunea , acea mufa X2 /? stie cineva exact ? Link to comment
pavcostel Posted April 15, 2006 Share Posted April 15, 2006 Daca ai mufa aceea care iese dintr-un snop de fire, e cea care merge in bord la beculet. Pe capacul rezervorului de apa de spalat se afla sonda de nivel. In buson sau montata sus pe respectivul rezervor. Tot ce trebuie sa faci este sa o gasesti si sa o potrivesti cu blandete in cea din snop. Succes! Cu stima, Costel Link to comment
Matza_81 Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 am rezolvat. mufa de la martorul pt lichid spalare parbriz si de la motoras erau sub vasul de expansiune , mama lui ala de apa. merci oricum bafta Link to comment
dobrescucris Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 O intrebare: martorul pentru lichid parbriz trebuie sa se aprinda cand pun contactul (la fel ca alti 4 martori care mi se aprind si apoi se sting cand pornesc motorul) pentru a vedea ca functioneaza? Sau se aprinde numai cand nu mai este lichid in rezervor? Pt Cielo intreb.. multumesc. Link to comment
DCO_82_ph Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Stie cineva cum e senzorul ala,ca la mine se goleste vasul dar becul nu se aprinde,am bec nou la bord ms Link to comment
ovi_jer Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Trebuie sa dai aparatoarea de plastic de sub aripa ca sa vezi daca nu e sarita mufa la senzorul de pe vas sau daca face contact binel Link to comment
dino Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 O intrebare de om disperat. Pe la duzele din dreapa (cum ma uit din masina) nu mai curge lichid aproape deloc.(ma rog doar cat sa ude capota). Am incercat de toate:cu capota ridicata am desfacut racordul de la prima duza, l-am astupat si parca a mai crescut distanta de stropire, am incercat sa desfund cu un ac cele 2 gauri, am suflat cat am putut de tare cu un tub direct in duze si nimic. Acum spal geamul doar in stanga, in dreapta nu ajunge jetul la parbriz. De unde poate sa fie problema? Nu mai are pompa suficient debit, sau e ceva infundat? Cum pot sa scot si sa inlocuiesc duzele din capota. Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Link to comment
SorelRo Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 La Nubira Wagon care-i circuitul la stropitoarea din spate? ca nu-mi mai stropeste pe acolo. si banuiesc ca-i sarit vreun furtunas pe acolo Link to comment
Nu_stiu_totul Posted September 8, 2006 Share Posted September 8, 2006 Ramane aprins becul de la lipsa lichid spalator parbriz desi am lichid plin Care-i cauza ? si care-i solutia ca ma enerveaza... Link to comment
Nu_stiu_totul Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Si cum ati rezolvat de fapt? Ati schimbat vas+senzor? Cat costa ? Link to comment
Yuri Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Nubira I are asa ceva? Ca si ea are vasul pus dedesubt si nu poti sa vezi nivelul lichidului... Link to comment
Nu_stiu_totul Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Am vazut la Nicu Barbu senzor electric spalator cu 41 lei... E cel care imi trebuie ? Il pot schimba eu? becul galben ma streseaza Link to comment
ovi_jer Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Nu_stiu_totul@ Da jos aparatoarea de sub aripa si verifica starea mufei de la sonda inainte de a cumpara alta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now