Jump to content

Senzor sau martor nivel Stropitoare Parbriz


Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In capac se pare c-a fost proiectata. De ce zic asta:

 

  • sub borcan nu este loc de nici o culoare (daca era prevazuta sonda undeva pe borcan, trebuia sa aiba loc prevazut in tabla)
  • mufele indicatorului de nivel ajung fix cam pana in dreptul capacului
  • la Espero cu ABS sonda e in capac, si nu cred ca se complicau cu 2 variante de borcane

Link to comment

Scrie chiar in acest topic, mai devreme, ca la modelul cu ABS era impetuos necesar capacul cu sonda deoarece nu se putea verifica "vizual" nivelul lichidului din borcan.

Link to comment

Se poate merge la un magazin de piese si sa se ceara inspectia vizuala a unui capac de vas model cu ABS. Eu o fac cu prima ocazie fiindca si mie imi sta pe creier circuitul electric functional.

 

Ca optiune alternativa o sa inspectez capacul borcanului cu lichid de frana care are senzor, si poate gasesc o adaptare cumva.

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Pai, din cate vad eu pe imagine, singura chestie in plus este piesa 5 (sonda); piesa 4 de la "cu abs" nu stiu ce e, dar pare a fi un surub de fixare sau un buson de umplere, ceva de genul asta.

Link to comment
  • 7 months later...

salut, e prima data cand postez, pana acuma numai am citit, dar nu am gasit nimic la pb mea.dupa ce mi-am luat masina, cielo gle 97, am pus lichid de parbriz in rezervor si am obs ca s-a scurs tot pe dedesupt X( ...asa ca m-am apucat de desfacut.am reusit sa scot rezervorul si am vazut ca din motoras pleaca doua furtunele, din care unu spre diuze si celalalt...lipsa..nu este si nu stiu unde ar trebui sa duca...pe acolo se scursese tot lichidul..poate sa ma ajute cineva ?

 

mc

Link to comment

am facut proba cu apa..rezervorul nu e spart, apa curge pe stutul liber..chestia ca e nu vad unde ar putea duce furtunul la rezervor...totusi, am umplu rezervorul cu apa, l-am tinut putin inclinat ca sa nu curga pe stut si am alimentat motorasul...iar apa a inceput a tasni pe ambele stuturi..stergator pe luneta nu am, deci chiar nu pot sa-mi dau seama unde duce... ma gandesc sa-l infund si sa-l las asa..sa scoata apa numai pe furtunul spre diuze

Link to comment

pai atunci infunda cu ceva stutul si gata :)

nu stiu la woo cum este - dar la ce hatchbackuri am umblat, furtunelul pt luneta pleaca din pompita, practic existand aceeasi pompa pentru parbriz/luneta - inevrsandu-si sensul pentru fiecare dintre ele

poate woo-urile or avea doua pompe - si atunci ala e stutul pentru pompa spate - deci iti e inutil (sau iti montezi spalator de faruri)

Link to comment
  • 2 weeks later...

ma intorc...e simplu de infundat stutul ala..dar cred ca totusi duce undeva..acuma ca am umblat acolo a trebuit sa scot contraaripa, sau cum se cheama, si a era prinsa in niste dibluri cam ciudate, pe care le-am scos cam cu forta, mai degraba le-am rupt..ma gandesc ca pe viitor poate am sa aflu unde ducea cealalta cale de la motoras si iar am sa am un chin cu acea contraaripa si diblurile ei (daca am sa le gasesc vreoundeva)..asa ca am sa mai astept, poate stie vreo cineva incotro se duce acea ramificatie...

 

cu stima,

 

george

Link to comment
  • 1 month later...

Salut am si eu o problema cu acest bec. A mers normal de cand am masina si saptamana asta nu s-a mai aprins deloc. Am verificat becul si l-am schimbat pentru ca am zis ca s-a ars, dar surptiza tot nu se mai aprinde. Tin sa precizez ca am scos cesurile cu totul deci am pus corect mufele inapoi. Are cineva vreo idee ce s-ar fii putu intampla?

Link to comment

Poate ai lichid in rezervor peste nivelul de semnalizare al martorului. Daca e defect electric ai doua posibilitati. Una: demontezi tabloul fara sa scoti mufele cablurilor de bord, pui contactul si atingi un capat al unui fir la contactul mufei dreapta (cum te uiti in spatele tabloului) corespunzator becului, iar celalat capat il pui undeva la masa. Daca becul se aprinde aici e ok. Doi: desfaci aparatoarea de noroi de sub aripa stanga fata (inainte demontezi sortul de plastic de la prag) si desfaci mufele firelor care vin la rezervor. Te ghidezi dupa pozitia sondei ale carei fire ies undeva sus, deasupra rezervorului. Cealalta e pentru alimentarea electropompei. La mufa desfacuta de la firele care se duc spre compartimentul motor faci, cu o bucatica de sarma, un strap (o legatura) intre cei doi pini ai mufei, pui contactactul si becul din bord trebuie sa se aprinda. Iarasi ok. Acum verifica sonda din rezervorul de lichid. Conditia este ca el sa fie gol. Cu un aparat de masura pe domeniul rezistenta minima sau tester dioda, pui testerele aparatului pe pinii mufei de la sonda si daca aparatul indica rezistenta zero (sau cativa ohmi) respectiv tiuie pe pozitia "dioda" sonda e ok. Daca nu, sonda trebuie inlocuita. Succes!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...