Lucman Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Mda, Matizache nou nout - 26Km, garnitura de chiuloasa arsa Se pare ca s-au prostit de tot astia de la Craiova. Link to comment
Lucman Posted March 14, 2005 Author Share Posted March 14, 2005 Pai nu sunt prea multe, dupa 26 km din care 15 pana la vanzare a inceput sa ii scada nivelul la lichidul de racire. Cand deschid busonul la ulei era plin de iaurt. Mers in service si vine constatarea imediata - garnitura arsa. Acum e in service si aia de acolo dau telefon la Craiova sa le spuna ce si cum.\ Astia de la service intreaba daca a fost fortata masina... stupizi, pe 26 km unde sa o fortezi... Link to comment
alx Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 cat de stupid sa fii sa zici: "Da, a fost dar nu prea tare...!" Link to comment
ovidiuc Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Sigur a fost ciupita inainte.In 26 km imposibil sa se arda. Link to comment
SSorin Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 In mod sigur e vorba de o problema de montaj,cred ca au uitat sa o stringa la cuplu... Link to comment
Senna Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Imi pare rau, cred ca m-as enerva teribil sa le dau o caruta de bani si sa mi se sstrice din prima zi. Ar trebui sa primesti o consolare. Ori masina a fost gacuta vineri cand muncitorii se gandeau la betia de seara sau lunea, cand erau in "revizie tehnica" Nu stiu cum e la daewoo, dar la dacia sunt masini semiautomate si operatorii nu pot gresi, daca se abat de la proces se opreste toata linia si sunt luati in colimator de conducerea uzinei. Probabil la fel si la daewoo Link to comment
alx Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 mah, tu nu stii ca la craiova e numai roboti? or fi facut aia o betie cu 5w30 duminica noaptea? asta estem, pana la toyota e cale lunga, si pt daewoo si pt dacia... Link to comment
FLEX Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Tune dracii'n cosul lor! Macar s-a gripat ca lumea pentru schimbare motor sau doar garnitura? Ai grija, ca dupa 1k-1,5kkm trebuie mers in service pentru restringerea garniturii si TOATE OPERATIILE SI CONSUMABILELE TREBUIE SA FIE GRATUITE! Link to comment
cchrism Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Flex, doar operatiile, nu si consumabilele. S-a schimbat cumva in ultima perioada, ca pe cartea mea de garantie scrie doar operatiile, consumabilele cazand in grija cumparatorului. Link to comment
andreib Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Nu are de ce sa-l puna pe om sa plateasca nici un leu, e defect de fabricatie si trebuie reparat fara a sta la discutie. Oricum uleiul si antigelul trebuiesc schibate pt ca s-au contaminat odata cu arderea garniturii de chiuloasa. Acum trebuie verificat ca efectele sa nu ie mai grave. Eu as cere schimbarea masinii, as apela la OPC iar daca nu ar vrea as apela la avocati. Link to comment
Shenck Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Mda, Matizache nou nout - 26Km, garnitura de chiuloasa arsa Se pare ca s-au prostit de tot astia de la Craiova. Oare nu se poate schimba? cu una noua? Nu stiu cine povestea ca se arde garnitura in cazul in care nu-ti functioneaza termostatul. Ce motiv au gasit cei de al service? Incerca la OPC , hai ca mergem impreuna ca si eu am treba la ei P.S. Lucica, ti-ai luat matizacke? Link to comment
Lucman Posted March 15, 2005 Author Share Posted March 15, 2005 Vine azi comisie de la Craiova sa vada despre ce este vorba, dupa ce pleaca o sa vedem care sunt concluziile... Link to comment
hellcat Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 P.S. Lucica, ti-ai luat matizacke? mda, intreb si eu: Luc ti-ai luat Matiz?! S"> Link to comment
NFS Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 A scris pe undeva ca si luat tatal lui, parca! Link to comment
Guest Mecmar Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Oare nu se poate schimba? cu una noua? <{POST_SNAPBACK}> Nu se poate schimba autoturismul cu altul nou. Ar fi prea mult bun simt sa se poata intampla asa ceva. Si uite asa va ajunge si Daewoo ca vechea Dacie! Imi pare rau Lucica! Link to comment
Lucman Posted March 16, 2005 Author Share Posted March 16, 2005 Si mie... deocamdata e in teste sa vada despre ce este vorba per total. Cand au scos capacul au rupt garnitura ptr ca era lipita, dar cica se vedeau urme de scurgere. Acum totul e free, dar ramane gustul amar. Cica motoarele sunt ansamblate in Australia, se duc in Coreea la verificare si se monteaza in Romania Link to comment
laurentziu83 Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Mie mi se pare cam prea lung circuitul asta ca sa mai fie rentabil Nu se asamblau in Ro? ca eu asa credeam. e asa ieftina mana de lucru in Australia ca sa-si faca fabrica de asamblare acolo? Mie mi se par vrajeli astea. Daca vrei sa faci o fabrica de asamblare sau ma rog, cine stie ce, o faci intr-o tara de lumea a 3-a ca sa fie mana de lucru cat mai ieftina. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Nu e nimic mai ieftin decat o linie de asamblare complet automatizata (mai ales daca o ai deja). Link to comment
Lucman Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Mda, nu era garnitura de chiuloasa. Undeva in dreapta e un capac pe care se monteaza sondele de ulei si de apa. Nu avea garnitura pusa si s-au amestecat lichidele inauntru! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now