dank08 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Salut Am un matiz din 2002, cam toti km i-a facut subsemnatul.De citeva zile, dupa un plin facut si pus si un curatitor de injectoare(plin luni facut)..ma trezesc cu pierderi de putere.(marti mai mici,usoare ,la semafor).astazi, in schimb, de dimineata, cu motor rece, pornit ,lasat 20-30sec sa se incalzeasca..m am trezit cu pierdere de putere,in lung..schimbat din a 2 a,la a 3a, si prin oras..sa zic ca nu sa mai simtit.insa, la drum lung, plecand spre galati, mai mult de 65km, in 4a,nu a mai mers.era singura viteza, acceptata ca fiind optima, pentru rulare. am mai citit si seaman putin si cu eroare pcv(fisele au fost schimbata cum 20000km,odata cu bujiile,la fel si capac delco).Alte idei,daca aveti va rog nu ezitati sa le lasati scrisa.Multumesc anticipat. Link to comment
EM!L Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=12610 Link to comment
TBird Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 (edited) Ce marca era "curatitor de injectoare" sa ne ferim si noi de el. Eu am patit de la o licoare dasta... sa functioneze motorul mai nasol.. dar pana la urma si-a revenit. Sfatul meu ar fi sa pui niste benzina de 100 (cifra octanica, nu ron ) si sa faci un drum de macar 50 km cu motorul putin turat si cat se poate de constant. Daca mai face dupa este clar ca ai alta problema si asta a fost doar o intamplare ca a aparut chiar acum. PS : Cel mai important lucru, ai folosit corect licoarea ? Adica ai pus la cati litri trebuia ? Este foarte important... Edited September 17, 2009 by TBird Link to comment
Yaz Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Pai a spus ca a facut plinul. Link to comment
dank08 Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 Pai a spus ca a facut plinul. E adevarat la 34-35 litri, nu e ca la 55,insa...Gasolite.Toate utilizate, fabricate in USA, insa..pentru o asemenea miscare,m am apucat ieri seara, si am schimbat un set de bujii. Doar bujiile erau pline de ulei,nu si fisele.Dupa schimbarea lor, aproape ca nu se mai simte acea pierdere de putere.Apropo de mers un pic mai turat,am incercat sa o tin un pic mai mult turata,si apoi sa schimb, si uneori, din a 2 a,in a 3a, are usoare scapari. In rest, gaz si talpa tuturor. Astept sa va spun cum va functiona masina, dupa revizia generala,de 200000,programata pe saptamina viitoare. Recomandari sugestii referitoare la Duralube sau Metabond? Link to comment
EM!L Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Mai degrabă aş rezolva problema uleiului de pe bujii Link to comment
Mircea Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=12610 Subiectul se discuta in alt topic. CA fapt divers, ulei pe bujii inseamna motor terminat, pregateste-te macar de un set de segmenti. Edited September 18, 2009 by Mircea Link to comment
Recommended Posts