Zmeul cel rau Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Pentru o serbare (nu scolara), niste tipi s-au gandit sa dea cap in cap o masina din '59 cu una din 2009: 1959 Chevrolet Bel Air Vs. 2009 Chevrolet Malibu. Mai pe romaneste: o masina cu tabla serioasa, cum se faceau pe vremuri, Vs una din asta de acum, care se face franjuri la orice impact. Filmuletul e mai jos: http://www.youtube.com/watch?v=5CU-k0XmLUk Link to comment
laurentziu83 Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Loganele de drive-test de acum 4-5 ani erau pline toate de indoituri pe tabla, de la toti mosii care ziceau ca "e subtire dom'le". Mai am destui clienti care nu se impaca cu ideea aripilor de tabla, pur si simplu nu vor sa inteleaga ca, dpdv al unui accident, masina trebuie sa fie compusa din 2 parti: o parte deformabila, care sa absoarba cat mai bine energia unui impact, si celula de supravieturile, din habitaclu, care trebuie sa fie nedeformabila. Edited September 18, 2009 by laurentziu83 Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 Cred ca ai vrut sa spui "aripa din plastic". Link to comment
EM!L Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Ar fi interesant şi unul între o berlină din ... 69 şi un Logan/Sandero 2009 Link to comment
Lucian M Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Pacat de BelAir... Link to comment
mr_ Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Intrebare: Airbagurile ar fi folosit la ceva? Ca tot au devenit un criteriu la alegerea unei masini. Link to comment
sergiuhusca Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Din punctul meu de vedere, categoric nu! Link to comment
Brainiac Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 @sergiu Poate iti si argumentezi punctul de vedere, daca tot ti-l expui. Asta asa...pentru conformitate, ca sa nu mai plangi dupa aia ca ce-are lumea cu tine. In rest, nici eu nu crede ca ar fi avut vreun efect (in cazul soferului), deoarece motorul patrunde in habitaclu, asa ca airbagurile ar fi fost practic inutile. Asta ca sa nu mai vorbim de volanul care iti facea "carare pe mijloc" sau de lipsa centurilor de siguranta (in cazul in care nu ai centura de siguranta pusa e mai bine sa n-ai nici airbag, iti poate rupe gatul din cauza fortei cu care te loveste, el este gandit sa actioneze in prezenta centurii de siguranta). Link to comment
VAXXi Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Articol in continuare, cu pozele masinilor dupa test. Link to comment
Senna Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Nu mai merge link-ul initial dar puteti vedea aici http://www.youtube.com/watch?v=_xwYBBpHg1I Link to comment
Senna Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Volvo 940 vs Renault Modus Bunicul e penalizat de lonjeroanele fata paralele si apropiate de mijloc care nu preiau un impact doar pe o jumatate din botul masinii... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now