Stefan_Adrian Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 la pornirea ventilatorului se aude un fasait ciudat. pls hlp Link to comment
NFS Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 E ca si cum ai avea niste frunze prinse prin aerisire? Am mai intalnit asa la doua Matize. Cred ca ar trebui desfacut bordul apoi tubulatura de la aerisire si gasit motivul. Aproape sigur ca nu se rezolva de la sine. Link to comment
zoosy Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 este posibil sa isi revina... mie aseara cand am dat drumu la ventilatie mi-a iesit o frunza din grila direct in brate la nevasta-mea de era sa faca pe ea de frica ) Link to comment
NFS Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Ma refeream la zgomotul produs, ca e ca si cum ai avea frunze prinse pe acolo. Sunt convins ca nu-s frunze. Daca ar fi frunze, cind schimbi viteza la ventilator ar trebui sa se mai schimbe tonalitatea, cind reduci viteza sa faca altfel, ca s-a mai miscat frunza, chestii d-astea... Zgomotul ala e constant. Link to comment
Stefan_Adrian Posted March 15, 2005 Author Share Posted March 15, 2005 zgomotul se aude numai in treapta unu de viteza, la viteze mai mari nu se mai distinge din cauza zgomotului scot de aerul care este, tipii de la service au spus ca CICA nu este nici o problema, cica e de la palete Link to comment
tolin Posted March 15, 2005 Share Posted March 15, 2005 Se poate si asa. Cu timpul, frunzele se usuca, se sfarama si daca pui ventilatorul pe treapta maxima le evacuezi urgent. A desface bordul pentru asa ceva este o aventura inutila. Link to comment
laurentziu83 Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Cand erau mai putin de -10 grade afara eu aveam la ventilatorul ala un zgomot ca si cum s-ar fi terminat unsoarea pe la lagare la vitezele mici, la cele mari disparea si asta numai la pornire. De cand a dat caldura m-a lasat in pace, dar cand voi avea timp odata si sculele necesare cred ca ma voi baga la motorul ventulatorului. Sper ca exista vreun acces la el prin partea de jos, altfel mi se pare sinucidere curata demontarea ventilatorului la modelele cu Ac, eu m-am chinuit asta vara de vreo 3 ori cand mi-am pus filtru de ventilatie si tot n-am reusit. Link to comment
Dragos82 Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 Si eu la fostul meu tico cand dadeam dumul la aeroterma timp de cateva minute baga praf.Poza cu masina sa nu credeti ca nu am avut tico. Link to comment
ga^dele Posted March 24, 2005 Share Posted March 24, 2005 eu am avut problema asta la dacie...adica...2-3 frunze inauntru...cateva pietricele ...asta nu stiu cum au intrat...si crezand ca am remediat...am pus la loc..tot asa facea...am scapat de zgomot dupa ce am bagat ulei de motor in lagare in timp ce mergea ca sa patrunda bine... zgomotul era mai mult iarna si pe vreme rece...vara torcea ...deci cel mia bine uns ...manuale gasesti pe site...la tutorials daca nu ma insel... fftopic: sper sa te descurci eu inca nu am desfacut un surub...si nici nu ma tenteaza..mai ales dupa ce am desfact destule la viata mea, masini, sticle de bere, vin, etc )"> Link to comment
adriake Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 si eu am problema asta si ma duc marti la service Itzi spun atunci ce este. Dupa mine e vorba de niste frunze sau ceva asemanator care au cazut in grila si au ajuns la palete, dar mai bine sa vad ce spun "specialistii". Nu ash deschide bordul ca nu am nici 1000 km de cand am luat-o Link to comment
adriake Posted May 3, 2005 Share Posted May 3, 2005 la pornirea ventilatorului se aude un fasait ciudat. pls hlp <{POST_SNAPBACK}> si eu am avut problema asta am mers la service si mi-au scos din ventilator un bon - surpriza nu era vreun bon de parcare ci un bon uitat de fabrica daewoo - mai bine zis jumatate de bon pe care se scrie: -print date : 18/02/03 -w.o. no 9370 -equipment: conv aeriene -system: conv aeriene -zone: vop -function: transp -c.centre: FR3 -job ic-ca - convetoare aeriene - vopsitorie - transport caroserie - atelier... - interventie corect... si jos de tot semnaturile pentru maistru, sef atelier, beneficiar Sper ca aici sa se opreasca toate problemele pe care le-am avut cu noua machineta. Bye Link to comment
Alin Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 la mine nu a fost cine stie ce, sub bord in dreapta daca bagi mana dai de fundul ventilatorului indreptat in jos. pe la mijloc unde se ongroasa (zona unde sun paletele) are o clema de siguranta din plastic. daca o tragi si rotesti 5 grade tot motoru iti cade in palma, cu elice si cu frunze cu tot. la mine a fost chestie de 5 minute sa ma prind de chestie si 1 minut demontaj/montaj. nu am avut nevoie de nici o scula, doar cu mainile goale, de pe scaunul soferului Link to comment
stan georgiana ticuta Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 buna am si eu o problema la tico nu mi functioneaza decat treapta 3 la aeroterma de incalzire si nu stiu de la ce poate , ce este stricat Link to comment
Dr.L Posted December 16, 2012 Share Posted December 16, 2012 Ori comutatorul nu mai face contact, ori rezistenta inseriata cu ventilatorul (ca sa scada turatia,se inseriaza o rezistenta. Avand 2 trepte sub cea maxima, rezistenta are 2 sectiuni) s-a ars (sau iarasi, ceva mufe nu fac contact) Link to comment
Tarabutzu Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 Salut. Am si eu o problema cu ventilatorul interior, si anume , ramane activ chiar daca scot cheia din contact. La fel si dezaburitorul , ambele raman active cand scot cheia din contact. E suparator , ca mai uit cateodata ventilatorul pornit , si cand ma urc in masina peste zi , sa plec...nik , baterie zero. Intrebari: 1) Este cumva contactul meu defect ? 2) Ce as putea sa fac sa dezactivez ventilatorul si dezaburitorul la oprirea motorului? Multumesc Link to comment
augustinionut Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 Contact defect mai sigur. Link to comment
Tarabutzu Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Multumesc. O sa incerc sa schimb partea electrica , sa vad daca se mai cupleaza fara sa pun contactul. Link to comment
Tarabutzu Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Am scos priza de la contact , deci am decuplat sa nu mai am treaba cu partea electrica a contactului si tot la fel e. Contactul are ceva probleme si trebuie sa-l schimb dar nu e de la el. Merge ventilatorul interior si dezaburirea cu priza decuplata. Matizul meu este euro 2. Mai are cineva alta idee? Link to comment
augustinionut Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Scoate papucul cu firul gros din contactul electric. Mai merge ventilatorul? Link to comment
Tarabutzu Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Am decuplat mufa de partea electrica,deci mufa e in aer cu toate firele ne conectate, si ventilatorul tot merge. Se opreste doar cand inchid ventilatorul. Tind sa cred ca am un scurt undeva,cu toate ca nu se consuma bateria daca inchid manual ventilatorul si dezaburirea. Link to comment
vrazvanc Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 De cand face asa? Sau asa ai cumparat masina? Nu cumva sunt pur si simplu alimentate +12v permanent? Link to comment
Tarabutzu Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Nu,nu sunt pe direct. Am observat ca nu face asa tot timpul,adica ventilatorul se mai opreste la luarea contactului, foarte rar ce-i drept. Posibil sa fie din relee? Cand am cumparat masina, avea un scurt in instalatie si am schimbat toata instalatia electrica cu una de SE. Oare sa nu fie compatibile 100% ? Link to comment
ironman22 Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 Buna ziua dragi posesori de giganti. Am si eu o problema referitoare la panoul de la ventilator interior,la care nu-i dau de cap. Scuze in avans pentru exprimare dar nu stiu cum sa ma exprim altfel. Mi-a ramas blocat ventilatorului care distribuie aerul in habitaclu si baga doar la picioare si din bord in fata. Cand invart rotita imi da un gol. Recunosc faptul ca in trecut am mai avut probleme cu ea in sensul in care ramanea blocata intr-o pozitie si pentru a o debloca trebuia sa invart cu putere si se auzea un troscait cand se misca ca si cum ar gi trecut peste un blocaj. Are cineva vreo idee, s-a rupt vreun arc sau tija care schimba circuitul aerului. Link to comment
augustinionut Posted October 8, 2016 Share Posted October 8, 2016 BAga capul sub bord in directia pedalei de acceleratie. Misca rotita si uita-te la piesa asta mare alba: Link to comment
ironman22 Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 Multumesc. O sa arunc o privire azi. Augustinionut, multumesc pt sfat. A fost o rezolvare asa de simpla si eu care ma gandeam ca tre sa dau bordul jos. Am verificat acolo si era cablul iesit de pe tija din plastic. Gata am rezolvat. Multumesc din nou Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now