DGT Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Nu isi asuma nimeni riscul unui accident de munca! Exista studii in care se zice ca noaptea randamentul organismului este mai scazut. Apoi mai sunt si banii platiti in plus deloc de neglijat! Link to comment
Cumnatu Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Inseamna ca astia sunt nebuni. Nu zic ca nu este adevarat ce zici tu numai ca dupa ce or invata toti romanii de pe santier sa foloseasca casca de protectie in orice secunda cand sunt pe santier atunci sa le vorbim de siguranta. N0am chef sa argumentez mai departe, repet nu zic ca nu e ca voi dar exista si respectul fata de locuitori si lipsa dorintei de a ii incurca, apar in ecuatie chiar si logica simpla prin care daca blochezi o artera de circulatie pui bete in roate celor care fac comert pe sau dupa acea artera. Aspecte care ii depasesc cu mult pe ganditorii de la noi. Apoi, fiecare zi cu care ai terminat mai devreme proiectul inseamna bani castigati. La noi e invers, sa dureze cat mai mult, sa platim cat mai mult castiga doar executantul nu si cel care cere lucrarea. Wathever, sincer am obosit. Link to comment
VAXXi Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 Bre, ia gata cu offtopicul, ca aici se discuta despre pasajul de la Baneasa si nu despre santierele romanesti. Cine-a fost p-acolo, navetistii mai ales, cum se circula ? Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Se circula misto, sensurile sunt delimitate, sunt montate pancarde, etc. Un pic cam denivelat. Link to comment
closchkutza Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Inca nu au descoperit metoda prin care sa aduca la acelasi nivel cu drumul si gurile de canal. Altfel e ok, asfaltul este un pic dubios in sensul ca pare...nelegat. Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Poate e nelegat pentru ca exact sub traversare e camera pompelor. Primaria a dat la gioale cat a putut ministerului cu aprobarile si autorizatiile. Dupa ce le-au obtinut, s-au grabit pe ultima linie dreapta, taind din timpii tehnologici din standarde. Asa functioneaza la noi: daca nu poti sa iei tu frisca de pe tort, pune-te de-a curmezisul. Link to comment
Salex Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 L-am inaugurat si eu Simbata seara (pe la 19:30) iesind din Bucuresti. Dupa experienta extrem de neplacuta a celor care si-au busit baile de ulei in pasajul de la Pitesti, am intrat si mers incet ... temator . Iluminarea este foarte buna (chiar exagerata). Mi-a placut mini-trotuarul, in caz de ceva belesti o roata, nu o laterala intreaga. Asfaltul este foarte rugos, poate e facut intentionat asta, ca masura anti derapaj. Delimitarea intre sensuri este si ea binevenita insa, cel putin in Bucuresti, nu stiu nici un pasaj fara o astfel de delimitare mediana. Per total, eu zic ca e OK. Circulind la ora indicata si in mijlocul weekendului nu pot sa apreciez utilitatea sa, cei care circula pe acolo in timpul saptaminii la ore de virf poate o sa isi dea cu parerea. Link to comment
Cumnatu Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Deci se poate lucra si noaptea. Daca s-ar fi lucrat si la pasajul in sine si noaptea se cam termina mai repede, nu ? Testul pasajului va incepe abia maine si chair poimaine. Oricum, cu siguranta va scutii ceva ceva trafic. Dar asta mai ales pt cei care intra si care ies pentru ca , se observa si din imagini si stim si din istoric, din cele 4 benzi care stateau la semaforul ala, 3 faceau stanga si o sa vrea sa faca in continuare. Un + pentru edili, in sfarsit. Un mare minus pentru termen. Ce , nu stiati , eu sunt CTCul ! Link to comment
rm.popa Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Cumnate, oi fi tu CTC-ul, dar cu execuţia pasajului se vede că nu prea ai avut treabă... S-a lucrat noaptea la greu, în ultimele luni. Uneori s-a lucrat neîncetat (chiar 24/24) şi în w-e. Link to comment
Zmeul cel rau Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Deci se poate lucra si noaptea. Daca s-ar fi lucrat si la pasajul in sine si noaptea se cam termina mai repede, nu ? . Un + pentru edili, in sfarsit. Un mare minus pentru termen. Ce , nu stiati , eu sunt CTCul ! Se putea, s-a lucrat. Nu faptul ca s-a lucrat incet a intarziat finalizarea pasajului ci ... edilii bucurestiului. Acesta este un proiect al ministerului, drept urmare toate autorizatiile (eliberate de catre edili) au fost intarziate la maxim. Un mare minus pentru edili! Link to comment
Recommended Posts