zack Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Tin sa va precizez ca am 96 000 km cu ferodourile [evident de pe spate]. Cand trag frana de mana, pot sa o trag pana la al 11-lea dinte. Banuiesc ca s-a aprins martorul datorita uzurii ferodourilor. Gresesc cumva? ps: Cand trag frana de mana, martorul se aprinde la o intensitate mai mare...cand o cobor isi mai pierde din intensitatea culorii. Link to comment
Alex.T Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Cred ca ti-a ramas blocat contactul care te avertizeaza ca ai frana de mana trasa. Link to comment
root Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Verifica nivelul lichidului de frana si completeaza daca e necesar. Cel mai probabil e la minim. Link to comment
zack Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 (edited) Lichid de frana am...l-am schimbat acum maxim 1 an. Edited October 11, 2009 by zack Link to comment
Alex.T Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 ps: Cand trag frana de mana, martorul se aprinde la o intensitate mai mare...cand o cobor isi mai pierde din intensitatea culorii. Eu raman la parerea mea. Daca problema era de la nivelul de lichid intensitatea luminii nu era diferita fata de momentul cand frana de mana era trasa. Acel indicator nu se aprinde cu alta intensitate in functie de nivelul de lichid de frana. Lichid de frana am...l-am schimbat acum maxim 1 an. Daca l-ai schimbat acum un an nu l-ai mai verificat? Link to comment
zack Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Daca l-ai schimbat acum un an nu l-ai mai verificat? L-am verificat si acum. Lichidul este aproape pana in buza. Martorul mi s-a mai aprins acum 1 saptamana in traffic. Dupa o repornire mi s-a stins. Se pare ca acum si dupa o repornire a ramas aprins. Link to comment
paul_marines Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Am schimbat sabotii de spate la 140 000 km si nu am sesizat nicio diferenta de intensitate a luminii martorului. Este posibil sa fie vreun contact imperfect. As fi curios sa verific pe diagrama electrica care este pozitia contactului, deoarece in momentul in care acesta se aprinde rotile sunt deja blocate. Chiar si la 140 000 km, frana de mana se bloca undeva la 7-8 dinti, iar dupa schimbarea sabotilor am senzatia ca este la fel (nu am verificat). Cred asta pentru ca puntea spate este prevazuta cu un sistem de corectare a uzurii. In cazul tau o blocare la 11 dinti mi se pare putin cam mult. Poate ar trebui sa faci un reglaj. Link to comment
zack Posted October 11, 2009 Author Share Posted October 11, 2009 Maine o sa ma uit la contactul de la frana de mana. Am citit pe un alt forum si am inteles ca se afla sub "pielea" care inveleste frana de mana...undeva in spate. Apropo...desi o sa anunt si pe topicul celalalt, am dat modulul abs jos. Credeti ca s-a aprins din cauza lui? Scuze ca am zis acum...dar cred ca nu este din cauza lui, deoarece martorul mi s-a mai aprins odata acum o saptamana... Link to comment
zack Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 Contactul de la frana de mana e ok. Martorul "frana de mana trasa" s-a stins in urma montarii modulului abs. Link to comment
Mircea Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Sa intelegem ca tu umblai cu modulul ABS in portbagaj si te intrebai de ce sta martorul ala aprins? Buna, buna asta! Link to comment
rich1974 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ce mai conteaza unde era modulul, important e ca era "pe" masina! Link to comment
zack Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Nu dati cu "paru"... Repet inca odata. Saptamana trecuta mi se aprinsese becul de la frana de mana si a disparut dupa repornirea motorului. Acum ati invatat ca martorul de la frana de mana se aprinde la scoaterea modulului Link to comment
Recommended Posts