Jump to content

Recommended Posts

daca vroiam asta asta faceam. .dar e bataie mare de cap pt o pata ca aia :) ... + de alta.. oricum vroiam sa imi imbrac bordul in autocolante... inca odata... daca stie cineva o adresa.. o firma.. prin Bucuresti.. as fi recunoscator

Link to comment
Mai degraba e vorba de o solutie aplicata pe bord care a ars materialul.

Acelasi lucru il cred !Eu am fost in zone cu calduri mari 50-60 grade si nu am vazut NICI O MASINA cu asa ceva !

Aveti grija ca pana si ambi purul pateaza ca naiba bordul ( am patit-o si eu) .

Bafta

Link to comment

pacat... nu ai vazut numarul ? :) m-am cam plimbat prin tot bucurestiul astazi daca esti din bucuresti :D ... culoarea e metalizata dar .. nu argintu la a mea :)

Link to comment

Eu ce mi-as face la masina ar fi sa-i schimb maciulia schimbatorului de viteza . Intrebarea mea e daca se poate face treaba asta , avand in vedere ca marsarierul este cum este la espero ? Si daca se poate face modificarea si se gasesc maciulii cu tot cu sistemul de marsarier , pt.ca pe site n-am vazut. Mi-as pune o din aia mai eleganta .

deasemenea m-ar fi tentat o instalatie de xenon cu totul , asa cum am vzut pe 4 tunning , la 300 de euro .

dar e cam expensive 300 de euro pt. masina asta .

Link to comment

Atentie, legea prevede 2 chestiuni obligatorii pentru instalatiile xenon: spalator de faruri si reglare automata! Nu glumesc absolut deloc, iar cei ce monteaza/vand xenoane nu zic nimic de asta!!!

Link to comment

expero 16V...daca ai de gand sa-ti schimbi maciulia ai grija cand iti cumperi ptr ca sunt maciulii speciale ptr marsaier "prin ridicare" :) .....adica au un .."tamburus"..care opreste inelul acela...be carefull :thumbl:

PS:...vezi ca se schimba greu eu am vrut sa mio schimb dar...nam reusit pana acum

 

1. trebuie sa tai partea de deasupra de cauciuc(ceea ce e f greu)

2.dupa aia dai de o nuca metalik care are doua suruburi ..le desfaci si dupa aia tragi de ea deti vine rau sa iasa ;) :dizzy: (am vazut cum se procedeaza...) :lavolan:

Link to comment

am uitat sa mai zic de o chestie... mai am o problema.. la capatul parbrizului .. sus.. cum se termina tapiteria in fata.. e o banda din plastic cred.. care din cauza caldurii probabil sa inconvoiat.. si iesit in afara.. as putea sa o schimb ? sau trebuei sa schimb tot plafonul ?

Link to comment
  • 2 weeks later...

Nu ştiu de problema asta, dar probabil că poţi să schimbi numai chestia aia de plastic.

 

Însă, în ceea ce priveşte bordul ars, pot să-ţi garantez că nu s-a ars de la vreun incendiu. Am mai văzut încă 3 sau 4 maşini cu problema asta. S-a produs din cauza temperaturilor mari, maşinile stând foarte mult timp în soare, fără a avea parasolar din-acela mare, de parbriz.

Link to comment
Probabil de la temperaturi ridicate in combinatie cu un solvent (silicon) de curatat bordul se poate ajunge la o astfel de ardere a bordului.

 

Exact la asta m-am gândit şi eu. Cred că siliconul a avut un rol important în toată povestea asta.

Link to comment
am uitat sa mai zic de o chestie... mai am o problema.. la capatul parbrizului .. sus.. cum se termina tapiteria in fata.. e o banda din plastic cred.. care din cauza caldurii probabil sa inconvoiat.. si iesit in afara.. as putea sa o schimb ? sau trebuei sa schimb tot plafonul ?

 

Asta am patit si eu. Am scos-o de tot de-acolo, am indreptat-o cu forta si am bagat-o la loc. Desi n-am lipit-o cu nimic, sta foarte bine si nu da semne ca ar vrea sa iasa.

Problema e ca m-am chinuit vreo 2 ore, am crezut ca-mi cad degetele de durere... Succes !

Link to comment

multumesc pentru sfaturi.. in legatura cu bordul.. am gasit un bagazin pe calea 13 septembrie care avea ceva cu imitatie de fibra de carbon la 11 euro si maine o sa ma duc sa imi pun o sa va arat rezultatele :)

 

cat despre banda aia de plastic nu ii vad rolul.. ma gandeam sa o dau jos si sa nu o mai pun

Link to comment
  • 1 month later...

in legatura cu problema cu bordul meu :) s-a cam rezolvat.. dar nu cu imitatia din fibra de carbon.. am fost la unul din auzite si mi-a zis sa imi cumpar vopsea imitatie de piele si kit pentru micile crapaturi. e foarte ok.

 

nelegat de subiect am o intrebare pentru cunoscatori, este pentru curiozitatea mea... e vreo diferenta intre espero-urile fabricate in Coreea si cele fabricate in RO?, al meu de exemplu e fabricat in Coreea si fostul proprietar l-a cumparat cu 16.000 de dolari nou...nu pricep care e diferenta de pret asa de mare stiam ca erau mai ieftine cand au aparut

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...