ioanh1963 Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Am urmatoarea problema: farul dreapta nu se mai regleaza pe vertical electric din comanda motorasului. Am demontat far, am schimbat placa electronica cu cea din farul celalalt si degeaba. Este vorba oare de iesirea din plaja de reglaj? M-ar ajuta foarte mult opiniile voastre. Am banuit ca este vorba de contacte imperfecte dar nu este asa. Link to comment
ioanh1963 Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Nimeni nu s-a mai intilnit cu problema mea? Sa fiu eu chiar atat de ghinionist? Asi avea nevoie de o schema mai detaliata a acestei parti din cielo. Link to comment
asorin Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Am avut si eu aceeasi problema. Am desfacut si am curatat contactele la placa de la faruri si la bord (era o lipitura desfacuta). Verifica daca mecanismul de reglaj nu s-a desprins de oglinda. Este fixat cu un mecanism cu nuca din plastic si este posibil sa se fi desprins cand ai schimbat becul si ai apasat mai tare ca sa conectezi firele pe bec. Este mai putin probabil ca sa se arda comanda electronica a motorasului. Reglajul farurilor functioneaza numai cu contactul pus si cu farurile aprinse pe faza mica. Link to comment
ioanh1963 Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Multumesc pntru raspuns, cred ca am cam insistat cand am schimbat becul in farul care nu mai merge. Cum pot sa localizez "mecanismul de reglaj nu s-a desprins de oglinda" ? trebuie sa desfac farul complet? Inca o data Multumesc! Link to comment
asorin Posted April 30, 2005 Share Posted April 30, 2005 Demontezi farul de pe masina in felul urmator: - desfaci suruburile de la grila de radiator, scoti grila (apesi cu o surubelnita mai lunga pe cele doua cleme pana se desfac si apoi tragi de ea) - desfaci suruburile de la far - decuplezi firele de la far Dupa ce ai scos farul misti in sus si in jos de bec. Daca este desprinsa nuca, becul se misca liber. In mod normal el trebuie sa fie fix , prins de axul mecanismului de reglaj. Daca nu te descurci vii la Brasov. Link to comment
florinppp Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Problema mea e farul dr. Cielo. Am montat unul nou si bate prea jos, fata de cel din stanga. Reglajul electri functioneza( si motorasul e nou).Exista vreun reglaj mecanic, sau farul se prinde direct in suruburi si asa ramane? Link to comment
ovi_jer Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Exista si unul mecanic.Trebuie sa mergi la un service daewoo pentru a le regla pe stand. Link to comment
florinppp Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 Cu riscul de a fi enervant si multumesc pt raspunsul anterior, dar revin cu intrebarea.Unde sunt acele "suruburi" de reglaj pt autogospodarire.Macar sa-l reglez ochiometric. Link to comment
DCO_82_ph Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Sal as vrea sa stiu si eu acelasi lucru,unde este mecanismul de reglare manual a farului si cu se poate regla sper sa stie cineva ms Link to comment
ovi_jer Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Cele pentru inaltime sant linga motorasul de reglaj.Au cap hexagon si cap stea.Unele chiar o rozeta in cap care se poate rotii cu mana. Recomand reglaj la service pentru a nu pune in pericol siguranta circulatiei pentru ceilalti participanti la trafic. Link to comment
sorin77 Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 (edited) Ieri mi-am schimbat becurile la Cielo. Cu acest motiv am investigat sa vad daca pot sa imi reglez mai bine farurile. Am faruri cu reglaj electric functional pe ambele faruri.Totusi farul stanga imi bate cam aiurea (in sus). Printre altele am observat ca am rupte prinderile farurilor partea spate jos spre scut. Si probabil e unul din motivele pt care un far bate cam aiurea. Ma rog, neavand prinderile cum trebuie am incercat sa compensez din reglaje. Am observat 2 locuri in care se poate introduce surubelnita probabil in scop de reglaj. -1. undeva in partea de sus a farului un surub metalic actionabil cu o surubelnita cruce -2. asa cum zice si Ovi_jer, alt punct de reglaj este intradevar in zona motorasului electric, este vorba de un corp de plastic de culoare alba (la mine) si pt reglaj are posibilitatea de manevrare cu surubelnita cruce sau cu cu cheie cap hexagon. Bun acum sunt total nelamurit pentru ca am incercat sa actionez de ambele reglaje pe rand la ambele faruri in ambele sensuri, mai multe ture de surubelnita. (stand cu masina cu farurile pornite pe faza lunga/scurta in preajma unui perete pe care puteam sa observ positia fascicolelor.) Dar nu am vazut nici o deplasare a fascicolului in sus sau in jos indiferent cum actionam de reglaje. Aveti vreo idee de ce? Totusi nu inteleg deoarece povestea asta cu lipsa de reactie la reglajele manuale respective e valabila la ambele faruri dar la reglaj electric se ridica sau se lasa in functie de potentiometrul din habitaclu. Edited December 18, 2006 by sorin77 Link to comment
Tommy Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 N-am inteles daca ai incercat pina la urma si cu cheia sau nu. Din ce am observat la mine (pe un far nou, inlocuit) din surubelnita era apa de ploaie, din cheie a mers. Link to comment
sorin77 Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 (edited) Am incercat sa invart de hexagon cu mana -atat cat am putut, dar nu am putut sa vad ca misca intr-o directeie sau alta fascicolul -chiar nimic. Cu surubelnita am vazut ca se invartea rotita aia si aveam forta mai mare decat cu mana ... sau poate mergea in gol - se prea poate .. Edited December 18, 2006 by sorin77 Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Incearca cu o tubulara micuta.Cu surubelnita ai tendinta sa apesi in el si nu observi miscarea.In sensul acelor de ceas se ridica si invers se lasa. Link to comment
sorin77 Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 Bun am sa incerc - multumesc de informatii. O sa va tin la curent daca a mers sau nu ... Link to comment
sorin77 Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 (edited) * Metoda cu utilizarea uneii chei tubulare de 8mm infipte pe partea de plastic a functionat ok. Astfel am putut sa fac reglajul dorit. * Nu stiu daca are sau nu legatura cu reglajul dar la final am stins si am aprins farurile cu motorul oprit si am putut sa constat ca la aprinderea fazei scurte se aude un mic bazait la unul din fauri. Dupa aproximativ 1-1,5 secunde sunetul inceteaza. Pana acum nu imi aduc aminte sa mai fi auzit acest sunet dar oricum nici acum nu se aude stand in interiorul masinii ci doar daca aprind farurile din exteriorul masinii. Poate e normal si are ceva de a face cu reglajul automat care isi face nu stiu ce corectie ... Edited December 20, 2006 by sorin77 Link to comment
Tommy Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 (edited) Cred ca e absolut in regula. La 3 cielouri am observat acelasi lucru. Edited December 20, 2006 by Tommy Link to comment
ovi_jer Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Exact cum spune Tommy este perfect normal sa faca asa. Link to comment
Against Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Cine stie cum se pot regla farurile stinga-dreapta? Dupa un reglaj "optim" intr-un service Daewoo, farurile mele bat spre stinga. Mai ales cel din dreapta. Pe linga faptul ca ma enerveaza pe mine ca pe serpentine curbele la dreapta sunt o aventura, consider ca si numarul de sughituri provocate de injuraturile soferilor de pe contrasens s-au inmultit vertiginos. thnx. Link to comment
Tommy Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 De ce nu te intorci la ei? Link to comment
Against Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 prefer sa le indrept eu decit sa dau jumatate de rezervor de benzina ca sa tai bucurestiul. Link to comment
valt3r Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Problema mea e farul dr. Cielo. Am montat unul nou si bate prea jos, fata de cel din stanga. Reglajul electri functioneza( si motorasul e nou).Exista vreun reglaj mecanic, sau farul se prinde direct in suruburi si asa ramane? Este o chestie de plastic(alba la mine) lunga de 5 cm si groasa de 2,5 cm care se termina intrun fel de cap de surub tot de plastic(negru) lung de 1 cm. Pui cheie sau surubelnita pe capul de surub si modifici plaja de reglaj a farului.Bafta...PS .La farul din dreapta m-am chinuit cu cheia pe linga furtunul galeriei de aer de mi-au iesit ochii... Link to comment
bella Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Problema mea este urmatoarea... Am constatat ca farul din dreapta bate prea sus. Aseara am incercat sa il reglez din surub(sunt cu reglaj mecanic multumita unor baieti destepti). Ideea este ca am sucit in sensul acelor de ceasornic si a mai coborat fascicolul de lumina pana la un moment dat. Ideea este ca surubul "scapa" atunci cand il invart. A scapat de la inceputul reglajului dar totusi a coborat putin. Am verificat la celalalt far si nu face asa. Ce ar putea fi defect? DSe poate cumpara/repara mecanismul de reglaj? Multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Becurile sunt de de acelasi tip sau marca?Au aceasi durata de functionare? Link to comment
bella Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Hmmmm...s-ar putea sa nu fie . ma duc sa verific. Este posibil ca asta sa fie cauza? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now