Jump to content

Chevy Spark Contra Matiz


Guest Mecmar

Recommended Posts

Din pacate papagalii de la evenimentu' lovesc din nou..Chevy Spark este de fapt MatizII, adica face-liftul la Matizul nostru de toate zilele...Matiz 3 prezentat la Geneva are motoare noi, mai bune si mai economice si foarte multe schimbari...

 

Incercati un search pe net pt Chevrolet Spark...

Edited by arp
Link to comment

:mda: "General Motors, cel mai mare producator de autovehicule din lume, organizeaza in acest weekend, in localitatea italiana Perugia, primul drive-test pentru jurnalisti cu noul model Chevy Spark" data articolului este 19 martie 2005 ca sa evitam alte interpretari.. ;)

 

Din articol mai citam: "Tara noastra va cunoaste astfel primul razboi adevarat intre doua masini aproape identice - Chevy Spark si Daewoo Matiz. [...]Diferentele sint foarte putine.[...]Designul este spectaculos, iar confortul interior a fost imbunatatit, gratie dimensiunilor mai mari."

 

:scarpin: ceata la mal...in capul aluia care a scris :spumelagura:

Edited by arp
Link to comment

Poate, dar ala de a scris articolul e varza..Doua masini aproape identice, dar aia noua are design spectaculos, dimensiuni mai mari...etc..dar sunt aprope identice.. :dizzy:

 

Numele de Spark a fost folosit numai pentru anumite piete, in Europa s-a folosit tot numele de Matiz si pt face-lift..

Edited by arp
Link to comment

da mi se pare mie sau consumul la "noul" model e cam enorm?? mie mi se parea si consumul actualului model destul de marisor, dar am pus-o pe seama altor detalii. Pana la urma cu asta vor sa ne cucereasca pe noi? cu o masina care consuma mai mult decat cea veche fara sa ofere de fapt nimic in plus (ma ... in el de design)? asta ca sa las la o parte aberatiile pe care le scriu prin ziare sau apar la TV si care contin niste poze vechi de te doare capul.

Link to comment

Articolu' e varza ...

Conform datelor tehnice oferite la Geneva, noul Matiz are consumul cu aproape un litru mai mic decat cel vechi (cel comercializat la ora asta in UE).

Scaderea consumului (in cazul ambelor motorizari) si o tinuta mai buna de drum sunt doar doua dintre argumentele cu care se lauda GM la lansare.

 

vlad

Link to comment

mai, eu nu reusesc sa inteleg cum de au astea preturi de 5 sau 6 mii de euroi cu toate taxele include, dupa cum scrie la gazeta. adica pret cip e undeva pe la 3000 de euroi. ca vine din afara ue deci se aplica taxa vamala de 30%.

aaah si nu am luat in considerare accizele...

Link to comment

Dupa ce ca ziaristul ala nu le are cu informarea (parca ar fi facut scoala la Baneasa), mai si compara motorul de 1L (4cyl) cu cel de 0,8L (3 cyl). In plus, el traieste si in alta tzara, unde probabil, la pretul CIP se adauga doar TVA si ala mai mic. Tot articolul pare desprins dintr-un raport sereila catre parlament.

Link to comment

1. accize aveai de la 1600 in sus

2. avem un nou cod fiscal. remember? acum TOATE masinile au acciza, inclusiv cele sub 1600.

Link to comment

Da, acum orice misca pe roti este accizat...Mare lucru nu e, 1%, dar la masinile ieftine unde omul se gandeste la fiecare leu o sa conteze aia 60-70euro...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...