nino Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 Verifica intai bieletele antiruliu fata... Link to comment
argon Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 (edited) Sunt OK. Chestia e ca am mai verificat la un Espero si un Cielo, ca doar au aceasi sistem si e fix la fel, si am impresia ca 'asa face ele'. La Nubira si Leganza e alta caseta, in partea de jos si de generatie ceva mai noua, de aia mi se pare cam varza topicul asta cu toate la gramada. Edited August 16, 2010 by argon Link to comment
Dang Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 (edited) Va salut, Am si eu o mica problema (sper mica) si as dori sa stiu daca i s-a mai intamplat cuiva. Dupa ce pornesc motorul, si incep sa fac manevre stanga - dreapta, in anumite zone ale rotatiei volanului parca nu mai am servodirectie. Practic daca iau spre stanga sunt vreo doua astfel de zone pana la maxim, iar spre dreapta sunt la fel doua si zic eu ca simetrice fata de cele din stanga. Practic vireaza usor pana la un anumit unghi, apoi parca are un hop si trebuie sa trag tare, apoi iar usor, si apoi al doilea hop. Daca merg pe un drum virajat dupa vreo aprox. 20 de viraje merge usor, apoi daca am portiune de drept mare (autostrada) cand intru iar pe viraje iar face. Mi s-a mai intamplat asta iarna dar si-a revenit. La un magazin de piese mi-a zis sa schimb uleiul din caseta, si am facut asta dar nimic. Va multumesc pentru orice idee. Masina este Nubira 2 si are vreo 60.000 Km Edited August 20, 2010 by Dang Link to comment
marius.nita Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 Argon, exact asa face si al meu. Eu zic ca nu ai de ce sa-ti faci griji. Link to comment
Englishman Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 @Dang - pompa de servo. Link to comment
Dang Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Multumesc. Momentan am incercat ideea data de andreib si se pare ca merge momentan. Andrei a zis sa degripez axul volanului in locul in care intra in habitaclu. Se pare ca merge. Multumesc Link to comment
ZDN Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 (edited) Am o intrebare,imi sta volanu virat spre stanga cand stau pe loc dar rotile sunt drepte sau cand merg in linie dreapta,daca il tin drept, ma duc rau de tot spre dreapta,e cumva de la geometrie? sau ceva mai grav S"> Si uneori servo directia merge mai greu, dupa o tura de volan ,in stanga sau dreapta,trebuie sa trag mai cu forta umpic nu merge cursiv/usor precum la prima tura,am citit pe forum ori e caseta de directie ori uleiu?Sau asa merge ea find mai veche si conceputa in ani 90. Edited March 5, 2011 by ZDN Link to comment
argon Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 (edited) La prima problema, daca nu trage intr-o parte daca iei mainile de pe volan, sau nu roade gumele aiurea, nu e asa grav, nu era volanul dret cand a fost reglata, se rezolva usor. La a doua, nu e normal sa faca cum zici, trebuie sa mearga la fel indiferent de cate ture faci. Edited March 5, 2011 by argon Link to comment
Salex Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 La a doua, pompa de servo are buba ! Link to comment
ZDN Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 La prima,asta e daca iau mana de pe volan , trage rau dreapta,si roade pneurile neuniform. Daca e pompa de servo. .Multumesc acuma stiu unde e buba,sa vad ce minuni poate face mecanicu, si poate o repara Link to comment
ZDN Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Cred ca,am remediat prima problema partial,aveam pe dreapta fata presiune de 1 bar in pneu acuma sa fac geomatrie ,si o echilibrare la roti. Link to comment
deviltase Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 salutare tuturor...as avea si eu o problema...imi curge ulei de servo de undeva de sub volan...sa fie simeringul de la caseta? si mai e ceva...cand iau dreapta maxim de volan...se aude un troncanit...ala de la ce sa fie? mentionez ca masina este un executive din 2002 Link to comment
boditza Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 la leganza am joc in volan dat de crucea de vine sub servofrana.. se poate schimba boltul la ea? se gasesc piesele sau trebuie sa iau coloana cu totul din dezmembrari? Link to comment
ZDN Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 E simeringu sigur,iar troncanit-u cred ca e normal,asa stiu. Link to comment
ionutz17 Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 salutare tuturor...as avea si eu o problema...imi curge ulei de servo de undeva de sub volan...sa fie simeringul de la caseta? si mai e ceva...cand iau dreapta maxim de volan...se aude un troncanit...ala de la ce sa fie? mentionez ca masina este un executive din 2002 -aceeasi problema o am si eu la masina la cielo executiv 2002 , numai ca la viraj stanga la maxim la o anumita viteza se aude un harjiit gen plastic pe fier merg cu ia asa de vreo 30000 km i-am schimbat uleiul de servo si nimic ,cand o cadea caseta de directie alta second-hand ca noua e cam scumpa. Link to comment
razwy Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 In primul rand buna ziua, e prima data cand scriu pe acest forum. Am si eu o problema la directie la cielo din 96. Am schimbat tot ce se poate schimba pe fata amortizoare, bucsi, rulmenti amortizoare, pivoti, capete bara. problema este ca se aude o bataie cand trec peste denivelari, gropi etc. e ceva de genul fier pe fier. Sa fie din caseta de directie? Mentionez ca directia e ok, am joc mic doar la coloana volan. Nu am schimbat bara de directie. Am inteles ca este o bucsa (sau ceva de genul asta) de teflon la caseta de directie si aia face urat. Zgomotul se aude in dreapta fata. Nu mai stiu ce sa ii fac. Piesele inlocuite au fost noi si nu au fost cele mai ieftine dar nici cele mai scumpe, undeva pe 3/4. Astept parerile voastre. Multumesc. Link to comment
Flueraru Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Salut,stiu ca este destul de tarziu raspunsul dar este benefic pentru cei care m-ai intampina aceasta problema,deci treaba este ca -DA- ai dreptate ,m-ai exista o bucsa de teflon care sincer daca ai ffffoarte putin joc in ea la trecerea peste denivelari m-ai maricele (gen : trecere la nivel cu calea de tramvai) iti da impresia ca ai joc la directie ca la ''balamuc'',Asa am patit eu si am schimbat bucsa in cauza si situatia s-a schimbat in bine Toata stima -proaspat proprietar de Cielo '97 GLE- Link to comment
Dj_Dark Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 Mai exista si bieletele de directie care trebuiesc schimbate Link to comment
Flueraru Posted December 12, 2011 Share Posted December 12, 2011 Problema in cauza m-ai poate fii si de la scaunele pe care stau amortizoarele(sper ca m-am exprimat corect) sau amortizorul in sine(prinde joc la intrarea in cilindru si incepe sa ''zdrangane'')scuzele mele daca nu m-am exprimat corect.Pentru control suspendati masina (folositi cricul din dotare ) si trageti cu simtul raspunderii sus-jos , stanga-dreapta,Daca are joc stanga - dreapta (in sensul miscarii rotilor) verificati bieletele de directie sau capetele de bara, daca are joc sus - jos verificati pivotii,amortizorul sau scaunele amortizorului ,si sa aveti o lampa de control la indemana , Sper ca am fost de ajutor ,toata stima Link to comment
Danutz1987 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Cuplajul de la volan-caseta directie de la nubira 1 se potriveste la nubira 2?Intreb deoarece am gasit unul second bun de nubira 1,dar nu stiu daca se potriveste! Link to comment
ccepareanu Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Chiar astazi am cumparat eu unul din Bucuresti. Pe mine ma intereseaza cel din compartiemtul motor(de la caseta de directie), dar persoana de la care l-am cumparat mi-a dat intregul ansamblu (cu ambele cuplaje). La priimele verificari, facute ulterior cu un mecanic priceput, am constatat ca nu se potriveste. Ramane sa incerc varianta sa schimb ambele cuplaje, dar asta pe la sfarsitul saptamanii. Daca nu te grabesti, te voi tine la curent. Link to comment
Danutz1987 Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Multumesc pt info...sigur o sa astept Link to comment
ccepareanu Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Salut! Revin cu noutati pentru Danutz 1987. Am montat crucea cardanica din compartimentul motor, chiar s-a potrivit una din cele doua cumparate (asa cum am spus am luat intreg ansamblul cu ambele cruci, la pretul de 80 ron). La prima vedere, cuplajul parea ca nu se potriveste, insa la demontare am constatat ca cel mai nou (care de fapt se monteaza in habitaclu), s-a potrivit la fix in compartimentul motor, unde aveam eu nevoie. Nu pot sa afirm ca toate cuplajele caseta directie de N1 se potrivesc la N2, insa la mine s-a potrivit unul din cele doua. Pentru mai multe informatii privind demontarea/montarea voi incerca zilele urmatoare sa fac un tutorial cu explicatii si foto, insa acum timpul nu imi permite. Daca te grabesti sau nu am fost destul de explicit, suna-ma cu incredere la 0 sapte 2 doi 5 patru 5 doi 1 opt. Link to comment
Alezz Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 (edited) Am si eu nevoie de o mica indrumare, de vre-o 2 saptamani tot caut bucsele care tin coloana de directie prinsa de caroserie, una e langa pompa de frana si cealalta sub aeroterma. Mie mi s-a dus cea de sub aeroterma, nu ma deranjeaza daca se gasesc la set dar sa le gasesc. Stie cineva unde in Bucuresti se pot gasi? Am sunat si la Total astia cu piese auto si raspunsul lor m-a daramat de pe scaun "Nu am avut niciodata asa ceva"... Edited February 24, 2012 by Alezz Link to comment
Alezz Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Rectific, sunt bucsele de la caseta de directie nu de la coloana. Am sunat la Total si nimic, am fost la King auto degeaba in vitan nici atat. Am inteles ca ar mai fi un magazin pe la Iancului de piese Daewoo cred ca ajung pe la el saptamana asta. Enervanta treaba, o banala bucsa de cauciuc nu se poate gasi nicaieri... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now