ovi_jer Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Nu e ascuns deloc e la vedere.Probabil pentru un cilindru de ambreiaj o sa iti ia bani cat pentru intreg kitul de ambreiaj ) Link to comment
Gica Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 acolo aia mi-am zis fara sa se uite la ea ca e kitul de ambreiaj si ca dureaza lejer o zi. <{POST_SNAPBACK}> Cum fara sa se uite ? Pai te-au intrebat macar daca mai ai lichid ? Sau au mers pe ideea binecunoscuta "asa face toate" ? Link to comment
Esperatul Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 (edited) M-au intrebat daca am lichid si cum se comporta, apoi au fost toti deacord ca e placa de presiune. Cilindrul respectiv se pare ca e sub vaporizator , si nu am vazut nimic miscandu-se acolo(desi cand fac pedala se aude un scartait in alta parte, dar nu pot localiza). Masina e la Ferdinand Radacini, maine la ora noua cred ca se apuca de ea, voi insista sa verifice daca nu e doar cilindrul, si o sa stau langa ei cat fac operatia. Sper sa fie bine. Edited August 26, 2005 by Wichedcoder Link to comment
ovi_jer Posted August 26, 2005 Share Posted August 26, 2005 Te-ai grabit cu masina repede la service si poate sa fie numai cilindru blocat sau care pierde presiunea.Era treaba de 10 minute demontarea,verificarea cilindrului apoi a functionalitatii furcii. Link to comment
Esperatul Posted August 27, 2005 Share Posted August 27, 2005 Da, m-am grabit pentru ca aveam nevoie de masina urgent. Am dus-o la service Ferdinand (p care nu l-as recomanda nimanui). Era cineva acolo care astepta o reparatie pe RCA de 2 saptamani si cum a intrat tipu ala de la receptie l-a luat ca de ce vii , nu ti-am zis o luna?!? Nu am avut ce face, era cel mai apropiat service. Intradevar, furca si ambreiajul erau usor de vazut(numa ca eu sunt chior su nu le-am vazut). Omuletii erau pusi pe fapte din start ca sa las masina si sa vin marti. L-am zis ca nu ma misc de langa masina pana e gata. Am plusat niste spaga la cel care repara si , surpriza, mi-a rezolvat-o in cateva ore. Intradevar discul placa si rulmentul erau praf, cand a desfacut capacul cutiei au inceput sa curga bucatzi ("> Placa de presiune(cred ca aia era) avea o bucata rupta si un arc iesit si infipt perpendicular, ziceai ca e imposibil ca fi mers asa. In total m-a costat 6.300.000 piese si manopera : piese: disc, rulment, placa de presiune, furca de la ambreiaj(era rupta). Azi i-am facut proba pana la Targoviste si inapoi si merge foarte bine, doar ca ambreiajul tine mai sus, dar ma obisnuiesc. Tin sa multumesc lui Ovi_jer pentru ajutorul acordat(altfel habar n-aveam cum ar trebui sa functioneze ambreiajul hidraulic). Link to comment
Tommy Posted August 29, 2005 Share Posted August 29, 2005 o intrebare scurta as avea .. e normal la treapta a 3-a daca o las aproape de 1000 ture sa o pot scoate din viteza fara sa apas ambreiajul? (are lichid la ambreiaj, si la cutie am verificat in urma cu vreo 12 mii si era ok - la cielo 16v) multumesc anticipat Link to comment
XXL Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 M-ar interesa cum se poate si daca se poate face in regie proprie reglarea ambreiajului, mai precis aerisirea cilindrului acestuia, am impresia ca pedala e cam tare. Eu asa merg cu masina de cateva luni, de cand o am, dar am facut comparatie cu o alta Nubira si pedala e mult mai "moale" comparativ cu a mea. Mentionez ca intra bine in viteza, poate putin "agata" marsarierul si viteza a-2-a, ar putea sa fie si din timonerie problema. Se poate regla ? Link to comment
ovi_jer Posted October 15, 2005 Share Posted October 15, 2005 Schimba lichidul de frina din circuitul ambreiajului. Link to comment
XXL Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Schimba lichidul de frina din circuitul ambreiajului. Hai ca m-ai bagat in ceata. Nu ai putea sa fii mai explicit? Am mai lucrat eu cu fiare, Dacia am desfacut-o bucati in garaj, dar la ce nu stiu nu ma bag. Pleeeeeease! Legat de subiect, m-a lasat masca unul de la un service astazi (nu era service Daewoo). I-am explicat cam cum sta treaba, si mi-a spus fara sa se uite la masina ca ar putea sa fie dus ambreiajul, la 115.000 de kilometri, cat are masina. Sper sa nu fie adevarat, ar fi nenorocire, bugetar vorbind . Link to comment
valiman Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Legat de subiect, m-a lasat masca unul de la un service astazi (nu era service Daewoo). I-am explicat cam cum sta treaba, si mi-a spus fara sa se uite la masina ca ar putea sa fie dus ambreiajul, la 115.000 de kilometri, cat are masina. Sper sa nu fie adevarat, ar fi nenorocire, bugetar vorbind . Despre ambreiaj vroiam sa spun si eu. S-ar putea sa fie dus. Am pus piciorul pe un ambreiaj nou schimbat la un Cielo si am crezut ca se duce piciorul prin podea; asa era de moale, in comparatie cu al meu, care este beton. Bad news. Link to comment
CT_ZDB Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 cum a spus si Ovi_jer ... schimbati lichidul din circuitul hidraulic al ambreiajului. Este lichid de frana dot4.1 sau puteti pune si 5.1 . Operatia asta ar trebui facuta odata la 3 ani. E ca si in cazul circuitului de frana... livhidul isi pierde proprietatile in timp si chiar apar depuneri. La al meu Cielo operatia asta a fost facuta dupa 6 ani de Ovi_jer intr-o parcare... e f. usor de facut si ca efect o saa aveti o pedala de ambreiaj mai usor de apasat. Cum se face: se desface surubelul de aerisire de pe tulumba ambreiajului... se deschide si capacul vasului cu lichid destinat circuitului de ambreiaj... se asteapta sa se scurga lichidul, completand usor cu noul lichid astfel incat in vas sa fie mereu 1/4 lichid. Se face asa pana cand incele sa curga pe la partea de jos (cilindrul anbreiajului) lichidul nou, mult mai curat decat cel vechi. Se scrange surubul de la cilindru si se completeaza pana la MAX nivelul in borcanel. Se toarna multa apa pe unde s-a scurs lichidul de frana (este coroziv). Spor la treaba si dupa aia mai vorbim de schimbat ambreiaj. Atat timp cat acesta nu patineaza nu ai motive sa-l schimbi, parerea mea! >- Link to comment
Satori Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 completand usor cu noul lichid astfel incat in vas sa fie mereu 1/4 lichid. De ce 1/4? Link to comment
alx Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 pai nici prea mult nici prea putin... Link to comment
EXE Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 Si nu se apasa pedala de ambreiaj pentru a curge lichidul? Link to comment
Mircea Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 mai baieti 1/4 ca sa fii sigur ca nu prinde aer, ca altfel e mai multa bataie de cap! si tot de-aia nu se apasa nici pedala. Daca trage aer apoi te tavalesti sa aerisesti instalatia. Link to comment
CT_ZDB Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 1/4 - 1/2 /// sau cat vreti voi... este exact ce a spus Mircea... important e sa nu intre aer in sistem... Daca vreti voi, puteti sa stati si sa turnati lichid nou.. da va spun eu ca nu o sa aveti rabdare... Eventual puteti sa stergeti cu o carpa si depunerile ce se formeaza in borcanel... de asta e bine sa il lasi sa se goleasca...cat mai mult, da fara sa ia fie pericol sa intre aer in sistem! Spor la treaba Link to comment
XXL Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Revin cu rezultatul: a avut intr-adevar efect schimbarea lichidului de frana din circuitul ambreiajului, nu chiar cel scontat dar se cunoaste o imbunatatire substantiala. Recomand si celorlalti cu aceeasi problema sa faca operatiunea, nu poate sa fie decat mai bine. >- Multumesc pentru sfaturi!!!! Link to comment
ovi_jer Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Aplica si WD40 pe boltul pedalei de ambreiaj. Link to comment
MariusZMC Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Ieri am observat ca intra mai greu in viteza,apoi pedala de ambreiaj nu se mai apasa cat trebuie,am verificat pompa si cilindrul de la ambreiaj si nu au nici o problema,am incercat sa debraiez manual si degeaba...Am chemat un mecanic si mi-a spus ca de vina este placa de ambreiaj sau rulmentul de presiune...Vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa si cat costa la un service daewoo schimbat placa+disc+rulment? Link to comment
gulfball Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Unele service-uri au preturile pe net. Dar sigur preturile la piese le gasesti si pe niste site-uri http://www.autodaewoo.ro/dezmembrari.php Piese Daewoo ai si la intersectia Turda cu 1 Mai ( pe linia tramvaiului 41), ca tot stai in Militari. Eventual incearca si aici ca e aproape de Autogara Militari , sunt 2 magazine cu piese straine. http://www.service2007.go.ro/piese.htm Link to comment
MariusZMC Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Nu e problema de piese ca am vazut ca sunt mai ieftine.Ma intereseaza cat imi ia service-ul cu tot cu manopera Link to comment
MariusZMC Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Chiar nu a schimbat nimeni ambreiajul la Leganza? Link to comment
MariusZMC Posted January 3, 2006 Share Posted January 3, 2006 (edited) Ajutor...Vreau sa stiu un pret si la ce service sa o duc Grand Garage?Radacini?Autonet? care este mai ieftin?Si inca o intrebare :E nprmal sa ma lase ambreiajul la 105.000 km? Edited January 3, 2006 by MariusZMC Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now