Sere Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Salut! se poate schimba la o Leganza doar conducta care intra in pistonul de la discul de ambreaj deaorece aceasta s-a fisurat ? un pret informativ am cautat mai peste tot pe internet si nu am gasit ? multumesc anticipat Link to comment
ovi_jer Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Da se poate schimba separat. Foloseste functia pe forum.S-a discutat si sunt destule magazine online. Link to comment
dobrescucris Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Va salut! Tocmai am venit si eu de la Bran (dupa excursia din weekend de 450km) si bag de seama ca mi-a aparut un zgomot la ambreiaj. Face la fel si cu motorul oprit, si cu el pornit. Pare destul de clar un zgomot de cauciuc (in zona dinspre motor), la apasarea ambreiajului (pe la jumatea cursei). Pe de alta parte.. nu stiu daca au vreo legatura, sau e doar o coincidenta.. tot de azi cred.. la schimbarea vitezelor (tot cu motorul oprit sau pornit), se aude iarasi un zgomot.. de cauciuc! Am desfacut husa manetei, si bag de seama ca zgomotul se aude (90% sigur), din prinderea manetei, de tija care duce inspre motor.. Parca "bila" aia de jos (din capatul manetei schimbatorului) ar avea cauciuc pe ea.. Aveti vreo idee pt oricare din cele 2 zgomote.. ce-i cu ele? Va multumesc. Link to comment
ovi_jer Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 1. Zgomot la furca sau levierul furcii. 2.Zgomot la timoneria schimbatorului. Link to comment
dobrescucris Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 O sa postez in continuare, ca sa stie alti patzitzi, ca s-a rezolvat de la sine! Chiar ma speriasem ziua aia..(erau zgomote destul de pronuntate).. dar urmatoarea zi (adica ieri), ia zgomotele de unde nu-s.. La ambreiaj nici un zgomot, la schimbatoru de viteze, nici un zgomot! Sa mai mentionez ca duminica, la intoarcere, am mers cu viteze mai mari ca niciodata (maxime de 145-150), vrand sa testez masina dupa ce am schimbat mare parte din puntea fata (cauciucuri noi -echilibrare si geometrie, amortizoare si altele..). Multe curbe prin munti.. viteza.. multe frane.. n-am idee.. poate s-a incalzit ceva p-acolo prea tare, de au aparut acele zgomote.. Oricum, mersi pt raspuns ovi_jer! Link to comment
alexinno Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Cum se poate depista daca pompa de ambreiaj este dusa?am schimbat cilindrul,kitul ambreiaj complet,merge destul de bine ansamblul,dar doream sa stiu acest lucru. masina e un Cielo sohc 1996,220.000 km.Va multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Curge lichid pe la tija pedalei sau nu mai face presiune si nu mai actioneaza cilindrul. Link to comment
dobrescucris Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 Revin cu zgomotele de mai sus! Nu se poate spune chiar ca au disparut.. totul se intampla cand e f cald afara si s-a incalzit motorul. Daca sunt 30 gr afara sa zic, dupa 20-30 min incep sa scartaie! Daca sunt 20 gr.. scartaie dupa vreo ora de umblat cu ea.. Mai exact, cand atmosfera devine f incinsa sub capota. Si ca noutate.. nu numai cu ambreiajul si schimbatorul de viteze am probleme.. ci si cu volanul si mecanismul de stergatoare (asta am observat-o ieri). Ca sa le iau pe rand pe cele 2 noi.. volanul scartaie cand e miscat stanga-dreapta, oricat, si se aude cel mai clar la intrarea coloanei in acel cauciuc jos, la nivelul pedalelor (asemanator zgomotului de ambreiaj); iar in cazul stergatoarelor, am scos lamele mai intai.. apoi bratele cu totu, ca sa-mi dau seama ca se aude sub acea grila, la mecanism, cand se invarte; zgomot care a disparut.. desigur.. de dimineata! Deci toate cele 4 zgomote (de la 4 mecanisme diferite: ambreiaj, schimbator, volan, stergatoare) sunt de acelasi tip (ca o frecare de cauciuc) si se manifesta exact in aceleasi conditii! (la caldura excesiva sub capota). Ma gandesc sa cumpar vaselina spray(?) (dar nu stiu de care.. siliconica.. cu litiu..) si sa dau pe unde am acces (desi nu stiu exact unde). Sunt bine-venite orice sfaturi (eventual din intamplari asemanatoare). Multumesc! Link to comment
fotoman Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Garnitura de la capacul diferentialului,cand se schimba,se unge cu silicon 2+2(ca pe garnitura de la baie)?Am citit aici ca uleiul din cutie nu se schimba niciodata,doar se completeaza,ce-mi recomandati...sa pun inapoi uleiul care a fost sau sa-l inlocuiesc? Link to comment
alexinno Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 eu asa am facut cand l-am schimbat,am pus ulei mobil 75w-90 sintetic,merge super.am folosit mastic Loctite albastru. Link to comment
fotoman Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Deja am cumparat ulei Daewoo 80W (parca asa-i zice),iar mastic am din ce a ramas cand am schimbat garnitura baii de ulei.Sper sa fie bun uleiul asta.Pe unde ai umplut cutia?Ca vad ca sunt 2 posibilitati: 1.Pe la busonul de umplere(cel de deasupra...care cred ca e cel mai indicat) 2.Pe la cel de nivel(pana da afara... e mai greoaie operatiunea asta...parerea mea) Specialistii pot da un raspuns concret Link to comment
alexinno Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 pe la buson,cu o palnie.Vezi ca la iarna iar va pleca de pe loc masina,era mai bun sinteticul,cel cu 80w e mineral sigur.ei il baga pt ca e mai ieftin. Link to comment
PuiuOK Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Mii de scuze daca s-a mai discutat dar nu stiu ce sa fac. Problema se prezinta cama asa : daca am motorul oprit nu este nici o problema indiferent de treapta in care vreau sa bag , merge ca noua si 1 si 2,3,4,5, marsarier. Daca am motorul pornit , intra cam greu si in 1 ,2,3,4,5 si nu mai vb de marsarier ca nu vrea deloc , parca se rup pinioanele in cutie , mai prinde cam o data la 15 incercari. Am ajuns sa opresc motorul ca sa bag marsarier. Ca sa intelegeti mai bine va prezint tipul de masina : Cielo Executive 2004 , fara GPL , 42500 km , servodirectie , servofrana , ambreaj hidraulic ( fara cablu ) , etc Nu prea am timp sa ma duc la service deoarece ies de la munca la 18 si 99 % din service-uri sunt off. Va rog mult care a-ti intalnit problema sa-mi spuneti ce ar fi sa stiu macar cu ce ma confrunt. Spuneti-mi si daca s-a rezolvat si ce se inlocuieste ( ma gandeam sa-mi cumpar ambreajul sa dureze mai putin in service daca ma duc eu cu el ). Va multumesc anticipat si astept raspunsuri. Mentionez ca sunt incepator in ale sofatului ( 11 luni ) si conduc cam sportiv ( cred eu ). Link to comment
ovi_jer Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Dupa cum vezi s-a discutat aici si era suficient sa folosesti functia ca sa-ti dai seama de asta. Ai verificat daca mai ai lichid de frana in paharul pompei de ambreiaj? Cursa pedalei de ambreiaj s-a modificat in vreun fel? Nu te grabi sa cumperi discul pentru ca nu se schimba numai el si nici nu dureaza putin. Link to comment
PuiuOK Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Dupa cum vezi s-a discutat aici si era suficient sa folosesti functia ca sa-ti dai seama de asta.Ai verificat daca mai ai lichid de frana in paharul pompei de ambreiaj? Cursa pedalei de ambreiaj s-a modificat in vreun fel? Nu te grabi sa cumperi discul pentru ca nu se schimba numai el si nici nu dureaza putin. Am lichid in toate paharele , si problema a inceput de 7-8 zile. Cursa pedalei nu stiu daca sa modificat dar acum cam 45 zile s-a rupt arcul de revenire al pedalei de ambreaj. L-am cumparat si cred ca l-am montat bine. Poate arcul s-a rupt ca merg cu mabreajul calcat desi nu stiu cum vine asta ( asa mi-a zis cineva ) Multumesc pentru raspuns si mai astept si altele Mai am o intrebare daca nu deranjez Cred ca merg subturat , eu schimb la 3000 dar de obicei o tin in 2000 - 2500 Este subturat ? Daca da , ce se poate intimpla si ceturatii recomandati ? Link to comment
EM!L Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 De ce mergi cu ambreiajul calcat ? Se discuta in alt topic despre turatii optime pt. schimbarea treptei de viteza si in ce mod dauneaza mersul subturat! Link to comment
ovi_jer Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 Deci sigur ai lichid de frana in paharul mic cilindric? Link to comment
PuiuOK Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 (edited) ... 100 % Edited June 8, 2007 by tolin Link to comment
Lao Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Am şi eu o întrebare scurtă: de câţi mm e discul de ambreiaj la Cielo 16valve? Parcă 208, 216, ceva de genul, dar nu sunt sigur. Ştie cineva 100% sigur? Link to comment
ovi_jer Posted June 10, 2007 Share Posted June 10, 2007 200 mm la sohc si 216 la doch. Link to comment
PuiuOK Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 ... 100 % Multumesc pt ajutor si raspunsuri. Rezolvat problema. Am mers la un service pe Calea Vacaresti ( este linga locul meu de munca si am gasit deschis si la 18 ) A aerisit cilindru de ambreaj si a reglat surubul de la pedala. Intra in viteza ca noua , dar totusi mai am o nelamurire , acum nu mai am probleme cu vitezele dar am pedala de ambreaj prea sus. Este cu cca. 2-3 cm mai sus decat frana si acceleratia. Este incomod si tine foarte sus. Oricum este mult mai bine ca inainte , nu mai am senzatia ca rup pinioanele din cutie si pot sa schimb cu 2 degete vitezele. Link to comment
kalasnikov Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 (edited) salut..cine stie de ce nu se mai aprind luminile in marsarier?am fost cu ea in service si functionau.dupa ce am plecat cu ea de acolo...nu.or fi furat aia ceva? Sigur ti-au furat majusculele din locurile in care se impun ! Asta-i atentionare publica. Edited June 16, 2007 by tolin Link to comment
EM!L Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Ai verificat becurile sa nu fie arse? Link to comment
scorpion Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Contactorul de mers inapoi de pe cutia viteze . Il debransezi electric , il desfaci cu o cheie fixa 19 , apoi il stringi si bransezi la loc cablajul . Link to comment
LIX Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 La mine pedala de ambreiaj este destul de tare - discul nu patineaza, chiar daca i-am schimbat lichidul si se simte o asa zisa "agatare" la schimbarea treptelor de viteza chiar daca timoneria a fost schimbata. Din cele citite in topicul dedicat subiectului ar rezulta ca ar fi cazul sa schimb kitul de ambreiaj. E posibil sa fie din cauza ambreiajului smunciturile ce apar la accelerare ? Ovi_jer, din experienta ta, ai intilnit vrodata asa ceva ? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now