petro_ionut Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Am gasit acel ambele busoane, cel de nivel si cel de umplere, ideea e ca mi se aude un "fasait" cand stau pe loc si dau drumul la ambreiaj, cand il apas nu se mai aude...e normal?! Multumesc! Link to comment
petro_ionut Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Sincer nu stiu...pentru ca de aceea am intrebat...poate tot de la el sa mi se auda in treptele 1.2. sunetul acela cand mergi in marsalier?! Link to comment
danutx Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Salut, Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat ! Am un Cielo 96 cumparat de curand si de cateva zile nu mai pot sa folosesc viteza a 5-a, nu vrea sa intre. In rest nu sunt probleme, celelalte viteze merg bine si nici nu se aud zgomote ciudate (asta din cate pot eu sa imi dau seama). Inainte mai "agata" la treptele 1 si 5 dar acum nu mai intra deloc in 5. Maine o sa ma uit la ulei ( stiu ca trebuia sa ma uit pana acum ) dar in rest nu am idee ce sa verific. De la ce ar putea fi problema ? Multumesc ! Link to comment
CFL Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 In principiu cred ca de la un reglaj prost al timoneriei sau o defectiune la aceasta.Daca nu te pricepi du-te la un mecanic,pentru ca nu este o treaba s-o faca oricine.Mie mi s-a intamplat sa nu-mi intre a V-a de la o bricheta cazuta pe burduful manetei,in dreapta acesteia!!!! 1 Link to comment
andleer Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 (edited) Cum scot placa si discul de ambreiaj daca nu pot fixa setul de cleme pe placa de presiune din cauza ca s-a spart elementul de presiune si nu pot debraia adica nu pot presa placa...oare sa demontez cutia? cam complicat... si inca ceva..de unde stiu daca e motor 8v sau 16v multumiri anticipate pentru raspunsuri.. Edited April 23, 2011 by Salex Link to comment
ZDN Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 (edited) Te uiti la el,si vezi daca e in 16v sau 8v,scrie pe el shoc/dohc,stiu cei de la service cum se face aceasta operatie. Si scrie Romaneste,m-ai zgariat pe retina Edited April 22, 2011 by ZDN Link to comment
andleer Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Te uiti la el,si vezi daca e in 16v sau 8v,scrie pe el shoc/dohc,stiu cei de la service cum se face aceasta operatie. Si scrie Romaneste,m-ai zgariat pe retina M-ai lamurit "bustean'..mai ales faza cu ...stiu cei de la service... Link to comment
ZDN Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 (edited) Ce vrei mai clar de atat? Te duci la masina,tragi de maneru pentru deschis capota,te uiti la motor,vezi ce scrie pe el da? Daca nici nu sti ce motor ai,crezi ca te descurci la cutie de viteze?,cel mai simplu uitate in talon si vezi cati kw/cp ai.EX: 1.5 08.1996-149844 / 60G15MF 44kw/60 cp 1.5 02. 1995-149852 / 71G15MF 51kw/71cp 1.5 02. 1995-149855 / 75G15MF 55kw/75cp 1.5 06. 1994-149859 / 80A15SMS 59kw/80cp 1.5 16V 02.1995-149866 / 90A15MF 66kw/90cp Ai rulmentu de presiune spart,asta vrei sa zici?Si vrei sa schimbi ambreiaju (kitu) Pune-o pe o platforma,dute in service,crezi ca usor sa dai cutia jos,daca nu ai cateva notiuni de mecanica? Ambreiaju se poate schimba,si fara a demonta cutie de viteze de pe masina,daca ai fereastra de vizionare,parca asa se numeste. Nu e batrana dacie,unde poti face o segmentare pe marginea drumului/demontat cutia de viteze,si reparata pe loc cu sarma & co. Edited April 22, 2011 by ZDN Link to comment
danutza Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 andleer@ sigur e rulmentul de presiune? Daca pedala de ambreiaj e beton e posibil sa fie indoit levierul de comanda. Link to comment
andleer Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Cu motorul am inteles... Cutia are capac de vizitare ..l-am desfacut..constatarea : - placa distrusa ...o bucata din soare rupta -rulment distrus bucati intrate intre placa si disc solutii pt scos placa si discul aveti ? fara sa dau cutia jos? Si apropo sa sti ca am notiuni de mecanica destule ..dar nu strica si niste sfaturi de la cei care au intampinat aceeasi problema Link to comment
Salex Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Mergi aici si descarca manualul de service. Mai departe, capitolul 8, pag. 8-45 Link to comment
andleer Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Am revenit pentru mai adresa o mica intrebare. Rulmentul de presiune se afla in contact tot timpul cu soarele placii de presiune ? Link to comment
diablo Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 (edited) Am revenit pentru mai adresa o mica intrebare. Rulmentul de presiune se afla in contact tot timpul cu soarele placii de presiune ? Salut..nu,acesta actioneaza pe placa numai la apasarea pedalei. Edited May 7, 2011 by diablo Link to comment
andleer Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Salut..nu,acesta actioneaza pe placa numai la apasarea pedalei. Si la pedala libera cine sau ce retrage rulmentul? Pistonul de debraiere apasa constant pe tija levierului de debraiere (probabil din cauza arcului din piston) rotind axul furcii pana cand rulmentul se asaza pe soarele placii de presiune...nu am observat nimic care sa tina rulmentul retras spre cutie (un arc ceva acolo...) Link to comment
diablo Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/23473-poze-ambreiaj-cielo/ Link to comment
nflt Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Am revenit pentru mai adresa o mica intrebare. Rulmentul de presiune se afla in contact tot timpul cu soarele placii de presiune ? Da. Link to comment
andleer Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 M-ati bagat in ceata...pana la urma rulmentul de presiune atinge dau nu soarele cand pedala de ambreiaj e libera? Chiar nu a vazut nimeni pe la capacul de vizitare acest lucru?? Cine are dreptate ? diablo sau nflt ???? Link to comment
argon Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Rulmentul de ambreiaj functioneaza doar cu pedala apasata. Link to comment
andleer Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Offf...sa intreb altfel: Care este distanta dintre rulment si placa de presiune la pedala libera a ambreiajului? Asta in cazul in care este... Link to comment
ZDN Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Rulmentu nu trebuie sa atinga placa de presiune,cand nu e apasata pedala de ambreiaj. Link to comment
Viktor Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Care este distanta dintre rulment si placa de presiune la pedala libera a ambreiajului? Aproximativ zero, rulmentul sta lipit de soare. Link to comment
andleer Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Aproximativ zero, rulmentul sta lipit de soare. Viktor mersi mult pentru raspuns. Cu siguranta acesta e cel corect. Oricum multumesc mult celor care au incercat sa ma ajute. Daca intereseaza pe cineva voi posta modul cum am schimbat kitul de ambreiaj si peripetiile prin care am trecut. Pana atunci ; "Drumuri bune sa aveti...." Link to comment
Viktor Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 In topicul asta (parca) gasesti informatii legat de modul de schimbare a kit-ului de ambreaj, cu sau fara demontarea cutiei. Link to comment
petro_ionut Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Salut, spune-ti-mi va rog ce ar putea avea cielo meu la treapta 1, care uneori refuza sa intre, trebuie ori sa fortez maneta, ori sa dau rpd alta viteza si sa revin la treapta 1?! Mersi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now